Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 17 Julai 2011

BINI ROSMAH INGAT RAKYAT BODOH MACAM TELOOO



SAPU SAMPAI BERSIH




nota:

bila nak tangkap ratu elizebeth?
bila nak tangkap memteri pengangkitan britaian?

tangkaplaaa
kerna mereka pakai kunimng

tahu takut
kah kah kah



NAJIB :DEMONSTRASI JALANAN BUKAN JAWAPAN , MARI SELESAI MASA PRU- mindider

Najib Razak berkata demonstrasi jalanan bukan jawapan bagi melahirkan rasa ketidakpuasan hati terhadap kerajaan kerana perbuatan itu boleh menjadi terkawal dan mungkin mengakibatkan kecederaan serta kerosakan harta benda.

“Sekiranya ada pihak yang masih tidak berpuas hati dengan kerajaan, marilah kita selesaikannya apabila tiba pilihan raya dan biar rakyat yang membuat keputusan,” katanya.

Kami akan bentangkan kes kami dan pembangkang akan kemukakan kes mereka. Biar rakyat yang menentukannya,” kata Perdana Menteri (gambar) ketika berucap pada perhimpunan rakyat Malaysia di United Kingdom (UK) di sini malam tadi.

Kata Najib: “Kita tidak perlukan semua ini (demonstrasi).”

“Apa yang kita mahu ialah sebuah negara Malaysia yang ditransformasikan, sebuah negara Malaysia yang boleh menjadi kebanggaan dan kesayangan kita,” katanya lagi.

“Kita mahukan sebuah negara yang boleh berdiri sama tinggi dengan negara yang maju sepenuhnya, yang boleh menjadi contoh ketara sebagai sebuah negara maju. Inilah harapan kita untuk Malaysia.

“Kalau pun kami hendak dianggap membuat kesilapan, kesilapan itu semata-mata bertujuan untuk memastikan ketenteraman, keselamatan awam dan keharmonian awam sentiasa terpelihara kerana apabila berlaku sesuatu kesilapan, ia akan merebak dengan amat pantas dan sukar untuk dibayangkan apa yang akan terjadi selepas itu kerana keganasan pasti akan membuahkan keganasan juga,” katanya.

Merujuk kepada beberapa perkara, termasuk pencapaian pembangkang pada pilihan raya umum lepas, Najib berkata itu menunjukkan wujudnya demokrasi di Malaysia.

“Dan pilihan raya di Malaysia diadakan secara bersih. Kalau anda rasa itupun belum memadai, kami akan lakukannya dengan lebih baik lagi – kami akan perkenalkan sistem biometrik, contohnya, untuk memastikan tidak wujud pengundi hantu,” kata beliau.ajib: Demonstrasi jalanan bukan jawapan, mari selesai masa PRU

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... INGAT RAKYAT BANGANG MACAM kah kah kah

kah kah kah... INI NAK MENIPU LAGi...kah kah kah...

woit...JANGAN BODOH KAN ORANG RAMAI...kah kah kah...

kah kah kah...SEMUA ORANG TAHU...TARIKH PILIHANRYA GEROMBOLAN SET...kah kah kah..

woit...SEMUA TAHU SPR ALAT GEROMBOLAN....kah kah kah...

woit.SEMUA TAHU BERSIH DEMO KERNA MAHU PILIHANRAYA ADIL DAN SAKSAMA... kah kah kah..

kah kah kah...BILA LANTAI DAN SAMA BARU BOLEH MAIAN APA SAJA...kah kah kah....

kah kah kah...SEKARANG INI AJAK BOXING... TAPI TANGAN KAMI DIIAKAT...kah kah kah..

kah kah kah..INGAT KAMI BODOH.... kah kah kah...

wouit.... KALAU BERANI JANGAN PAKAI UNDI POS....kah kah kah..

kah kah kah...JANGAN PAKAI UNDI HANTU... kah kah kah...

kah kah kah...JANGAN PAKAI MAT BANGLA...MAT INDON... kah kah kah..

woit...KALAU BERANI ...KENAPA TAK GUNA DAKWAT KEKAL...kah kah kah...

kah kah kah..INI MESTI NAK MENIPU...kah kah kah...

nota:
bukan rakyat tak tahu
program pemutihan ini
bertujuan untuk jadikan
m,at bangla dan mat indon
pengundi untuk menangkan gerombiolan
kah kah kah..


SEBELUM KE PILIHANRAYA KITA KE JALAN RAYA!

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

buat silap demi keamanan? woit apco ajar ke? lu kata perhimpunan haram, what kind of perception is that? biometric? kah kah kah don't insult our intellegence la! we all had already read behind the lines. pak samad referred to him as anak bangsawan. what does that mean? kesian, milayoo diperbodohkan oleh persepsi kangkong. tq pak, read his opus from now on.

Tanpa Nama berkata...

PM ni dah bodoh sangat kot kerana duduk bawah telunjuk bini sehingga akai pun dah letak kat kepala lutut.
Bersih 2.0 menuntut lapan perkara sebelum pilihanraya dan rakyat mahukan ia diambil tindakan.Kalau tiada perubahan lebih baik UMNO dan BN di istihar kan sebagai pemenenang.
Pakai Dakwat lebih murah dan efiksyen tapi kerana demi busines Kroni biometrik dipilih.
Ini lah kerajaan Puki Mak nama nya...