Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 17 Julai 2011

SAEKOR LAGI ANAK NAK BERANCUK



UMUMKAN ANAK BERANCUK



nota:
kakak ini dengan bangganya
ingin memberitahu kepada 3000 orang
bahawa anaknya nak berancuk

tak cukup dengan ini
kakak ini dengan bangganya
memberitahu pula kepada 27 juta rakyat melayasia

sila ambil perhatian:

berancuk lah senyap senayp
bising bising buat apa
orang lain pun berancuk juga siang malam
kecuali najib dikepit anak badak
kah kah kah


SAYA NAK TUMBUK ANWAR : KAMRIYA - meloya

"Kalau jumpa Anwar, saya nak tumbuk dia. Apa yang dia nak lagi...bertaubat sajalah."

Kata-kata kemarahan itu diluahkan oleh seorang ibu, Kamariya Rejab, 59, yang kecewa setelah majlis perkahwinan anak tunggalnya yang sepatutnya berlangsung meriah bertukar muram gara-gara tindakan pertubuhan haram Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (Bersih) yang didalangi Anwar mengadakan demonstrasi jalanan di ibu negara pada Sabtu lalu.

Akibat terlalu marah dan kecewa, wanita itu membuat laporan polis pada hari kejadian dan nekad untuk menyaman penganjur perhimpunan haram itu yang didakwa telah mengakibatkan dia mengalami kerugian RM45,000.

Menurut Kamariya, dia yang bekerja sebagai pembantu pejabat di pejabat Kedutaan Malaysia di Singapura sanggup berulang-alik ke rumahnya di Desa Pandan, Kampung Pandan di sini sejak enam bulan lalu untuk menguruskan persiapan perkahwinan anak perempuan tunggalnya, Rehan Jaharudin, 29.

"Rehan adalah satu-satunya anak saya dan sudah lebih 50 tahun saya menunggu detik manis untuk menyaksikan majlis perkahwinannya berlangsung dalam suasana meriah.

"Selama lebih 20 tahun saya bekerja keras menyimpan wang untuk perbelanjaan perkahwinannya tetapi alangkah kecewanya apabila ia berlangsung dalam suasana muram disebabkan ramai tetamu tidak dapat hadir kerana takut terperangkap dalam kesesakan jalan dan Kuala Lumpur bertukar wajah menjadi seperti 13 Mei 1969," katanya.

Kamariya ditemui pemberita semasa datang untuk mendapatkan khidmat guaman percuma yang disediakan oleh Pertubuhan Ikatan Usahawan Kecil dan Sederhana Malaysia (Ikhlas) di Bazar Masjid India di sini, hari ini.

Menurut Kamariya, dia menjemput seramai 3,000 tetamu untuk meraikan majlis perkahwinan Rehan dengan menantunya, Mohd. Dzulfikar Mahtar, 29, pada Sabtu lalu di kediamannya tetapi hanya 1,000 orang yang hadir.

Selain saudara-mara dari seluruh Semenanjung, katanya, dia turut menjemput kenalan dari Singapura dan juga rakan setugas anaknya di pejabat Suruhanjaya Perkhidmatan Awam (SPA) Putrajaya serta tempat lamanya di Tenaga Nasional Berhad.

"Saya dan suami, Jaharudin Khan, 63, yang merupakan siak masjid berasa sedih kerana hanya jiran-jiran yang tinggal di Desa Pandan sahaja yang boleh datang menyebabkan lauk-pauk yang ditempah dari syarikat katerer terkenal dengan kos RM45,000 terpaksa disedekahkan kepada tetamu untuk dibawa pulang," katanya.

Kamariya berkata, peristiwa sedih itu bukan sahaja membuatkan dia menangis tetapi terpaksa dihantar ke klinik untuk mendapatkan rawatan dan diberi cuti sakit tiga hari kerana terlampau tertekan dengan penganjuran perhimpunan haram itu

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit…NAK SAMAN?.... kah kah kah..

kah kah kah…NAK SAMAN INI KERANA NAK BUAT DUIT…. kah kah kah..

woit…INI PENYAKIT ROSMAH DAN NAJIB DAN BERJANGKIT…. kah kah kah..

kah kah kah..ANAK NAK BERANCUK PUN NAK BUAT DUIT…. kah kah kah..

kah kah kah…NAK BERANCUK… TAK SALAH…. kah kah kah..

kah kah kah…BERANCUK LAAAA… SAMPAI KATIL PATAH…kah kah kah..

kah kah kah…..HEBOH HEBOH APA HAL… kah kah kah..

kah kah kah….NAK BAGI TAHU ANAK BERANCUK PADA 3000 ORANG APA HAL…. kah kah kah..

nota:
berancuk tak perlu bising
tak perlu heboh heboh
kah kah kah

NOTA:
orang china cakap:

tiew nak seng
konkek jangan bising

tiew nak koi
konkek dalam bakul

tiew na mama
konkek jangan lama
kah kah kah

NOTA:
bila cerai kenapa
senyap senyap
tak pernah umum pulak

umumkan laaah
ada lubang kosong
kah kah kah


54 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kahkahkah makcik ini ugut secara terang terang kahkahkahkah...ini ugutan untuk mencederakan kahkahkahkah boleh dipenjarakan kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Kesiaaaannn makcik ni kan bro....buat kenduri, org tak dtg...agak2, brpa org sedara mara dia yg sempat dia jwb call ngatakan x dpt hadir krna BERSIH buat demo..?? jemput 3000, yg x dtg 2000, sempat ke dia jwb 2000 call gitau pasal tu...tapi, apa pun, buatlah apa yg patut...ya makcik...untung2 Laki Najib dapatla hulur2 seposen dua, cover up duit makcik yg dah habis tu....kan..? kan? kan? Tu la, nak kawinkan anak dgn niat nak dapat salam keruek, nak cover up mana yg dah robek...skali tiba hr majlis, org x dtg, Anwar gak yg dipersalahkan....simpati untuk DSAI...

kalbunUmno berkata...

kah kah kah!
si mimah senget ini, bukan apa, selepas malam pertama anaknya menangis, tak puas beranjuk, kerana suami konet kecil,
"kalau malu nak saman menantu konet kecil, jangan saman orang lain".

Amuraria berkata...

KAHKAHKAH !

awang toron berkata...

TT!!!!!!!
aku dpt word baru laa.....berancuk........kah kah kah

apa punya turrrrrrrr makcik nie.........
dah hang tau hari tu boleh havoc satu kolumpo.......hang tukaq laa tarikh tu.......depa dah heboh berbulan bulan dahhhhhh....
atawa pun hang pi buat kenduri kat jelebu....senang depa nak mai......

kalu dah sedekah lauk pauk tu...pasai orang tak mai kenduri hang.....buat apa dok habaq kata rugi.......
satu pahala pun hang tak dapat.............

kah kah kah

ANAK JAWA berkata...

BRO TT, BIBI ni salah org yg nak disaman, sepatutnya dia saman najib,hisamudin ngan polisia,chek dok harap duit salam kaut nak bayar kate ring tu yg marah ni. makcik katerer dtg minta duit, tu yg spin kat bersih dasar puak kimmak ini lah dia.

bunbinban berkata...

sah pencacai umno ni. yg buat roadblock bkn BERSIH la makcik oiiiiiiiiiiiii....yg halang org bkn BERSIH oiiiiiiii..pegi la saman polis dgn hishamuddin. tapi pelik gak, aku yg dok luar KL pun boleh sampai ke Pudu raya tanpa byk masaalah. Berpuluh ribu lagi sampai takde masaalah pun. Aku rasa makcik ni lupa nak jemput kot..hahaha...

NAJIB ROSMAH PINNOCHIO berkata...

CUBA BACA SATU PERSATU ULASAN/KENYATAAN MAK CIK NI...

MCM BANYAK KEBOHONGAN...SAMA MCM NAJIB & ROSMAH...

LAIN KALI TT, SETIAP GAMBAR YG BERBOHONG TERUTAMA NAJIB, TT BUAT PANJANGKAN HIDUNGNYA MCM PINNOCHIO YG APABILA BERBOHONG, HIDUNG JADI PANJANG..

NAJIB ROSMAH PINNOCHIO MEMANG SANGAT BERBOHONG...

cicit ngah layor berkata...

Kalau tengok latar belakang gambor siKamalia tu,kenailer kiter saper kamalia ni....1Malaysia yob..

kahkahkah....satulagi denan yaakob udah muncul.Bulan lepaih denan yaakob Penang.....bulan ni denan yaakob KL pulak.Bulan depan denan yaakob maner pulak timboi.

kahkahkah....kalau bender makan tu disedekahkan pader org...jgn ler buat kecoh....Tak ikhlas namernyer.Kalau bagi org makan tak ikhlas.....ghogi dunier,ghogi akhirat.Tak kan tok siak tak bagi tau tentang hukum hakam...sampai jadi mcm tu cakapnyer.Buat malu tok besan jer.

Tanpa Nama berkata...

"sudah lebih 50 tahun saya menunggu detik manis untuk menyaksikan majlis perkahwinannya"

Umur anak baru 29 tahun, tapi dah lebih 50 tahun menunggu?? Ok, katakan kita tak tau brapa umur anak dia, bermaksud dia sudah ada anak sebelum dia berusia 9 tahun lagi??

Tanpa Nama berkata...

Kenapa dia tak saman PDRM yang menutup jalan dan buat sekatan jalanraya ke tempat perkahwinan? Marahkan babi, kenapa nak pukul nyamuk?
Insaflah kak oii...bukan suruh oranglain insaff... itulah...lain kali jangan buat kenduri besar-besaran, sampai belanja RM45,000 dan undang 3 ribu orang. Buat kecik2 sudahlah, buat kat Dewan Sekolah Francis Light jemput dalam 500 orang pun ok jugak. Dan suruh Majid Satay buat katering. satay tak habis, Majid Satay tak kira...tetamu tak payah bawa balik satay yg tak habis.

Tanpa Nama berkata...

akak ni mcm 'eeeee' je

Tanpa Nama berkata...

apa kata kita ramai-ramai pakat kumpul duit & bagi kat makcik ni, kita compensate dia and end of story. 45k is nothing - just to show to her inilah perjuaangan kita!

yes berkata...

Puan Kamariya, sabarlah, itu semua takdir Allah. Mungkin Allah tidak merastui puan yg kenduri begitu besar. Di Malaysia ni biasanya habis besar kenduri adalah dalam lingkungan 15oo jemputan. Kalau orang besar2 buat di hotel kira kira 500 orang. Tg Nazrin pun tak jemput seramai yg puan lakukan. Nanti bila saman jangan polis yg di dapati bersalah kerana buat sekatan jalan. Jg ikutkan sangat cakap pemuda UMNO yg jadi batu api tu.

yes berkata...

Puan Kamariya, sabarlah, itu semua takdir Allah. Mungkin Allah tidak merastui puan yg kenduri begitu besar. Di Malaysia ni biasanya habis besar kenduri adalah dalam lingkungan 15oo jemputan. Kalau orang besar2 buat di hotel kira kira 500 orang. Tg Nazrin pun tak jemput seramai yg puan lakukan. Nanti bila saman jangan polis yg di dapati bersalah kerana buat sekatan jalan. Jg ikutkan sangat cakap pemuda UMNO yg jadi batu api tu.

Tanpa Nama berkata...

menyebabkan lauk-pauk yang ditempah dari syarikat katerer terkenal dengan kos RM45,000 terpaksa disedekahkan kepada tetamu untuk dibawa pulang," katanya.

Kamariya berkata, peristiwa sedih itu bukan sahaja membuatkan dia menangis tetapi terpaksa dihantar ke klinik untuk mendapatkan rawatan dan diberi cuti sakit tiga hari kerana terlampau tertekan


kahkahkahkah
baca elok2...
dan ulang baca beberapa kali...

terpaksa disedekahkan

kahkahkahkah

kau ada hadir majlis tu tt?
kalau ada, dan dapat tapau laukpauk yg tuanrumah beri dgn senyumlebar,
"nah, ambiklah lauk ni... boleh makan malam nanti, takperlu masak lagi, senang... lagipun mmg banyak lagi lauk ni, kami takde susah2 pun..."
kalau ada, jgn makan... kau pulangkan lah balik lauk2 tu...
tak ikhlas!!!!!

terpaksa disedekahkan
kahkahkahkah

-average joe-
klakka-la.blogspot.com

Tanpa Nama berkata...

saheh! rupa2nye geng gerombolan nih mmg ada "isu" dlm bab2 "sedekah" nih...

bila mb khalid ibrahim buat sedekah yg betul2... tetiba laju je geng UMNgOk melompat, kata lembu2 korban tu tak halal tak sah

bila kontrektor/sprm hulur (bukan konsep sedekah yg betul)... laju je gerombolan katakkodok dan katakpuru melompat atas chinadoll, kata kalau org nak sedekah, takkan tolak pulak...

ini bila mokcik gerombolan berlinang2 airmata (dia sendiri cakap "membuatkan dia menangis") hulur lauk kat tetamu yg nak pulang, dia cakap dia buat begitu dlm keadaan "terlampau tertekan" sebab "sedekah" yg "terpaksa"...


adoi la UMNgOk kau mmg BoNgok!

soklan cepumas:
mokcik gerombolan jemput 3ribu
tapi cuma 1ribu yg hadir
sedangkan 2ribu tak datang;
kenapa??







jawapan:
yg sokong gerombolan 1ribu je (33%)
yg sokong bersih 2ribu (66%)

go bersih!
go away najibabun!

-average joe-
klakka-la.blogspot.com

Dayah Kick berkata...

makcik dah2 laa...jgn tambah kan dosa ye...menipu adalah satu dosa besar..makck sekolah x dulu??..lau ank makck tpu mkck cm ne prasaan mkck??..sedih kan..dah la ek makck cm mk sye jgk..tapi pkr la ye..smue dah tau penipuaan nie smue angkara najib antatuya 2..jgn sush2 kan dri bwk cite y KARUT...

Tanpa Nama berkata...

Hari bersih aku attend 3 kenduri..taman nirwana, lucky garden bangsar dan taman botanic putrajaya.. aku takde masalah pun dengan traffic.. dapat hadiri majlis dengan meriah.. walaupun tidak menepati waktu jangkaan namun dari jam 12tghri hingga jam 4pm aku dapat attend ketiga2 kenduri tu.. Aku rasa ada yang tak kena dengan makcik tu.. mesti ada haramjadah yang upah dia mengada2 kan cerita lawak tu. umur 59. Anak umur 29. Menunggu majlis selama 50 tahun...isk isk makcik tu sekolah ke tak tu...

Memang betul lah makcik tu tak bersalah..dia tak tau apa2 sebenarnya.. hello makcik...hello makcik..kenapa tak pergi balai polis buat report makcik di tipu..dibodoh bodohkan 1malaysia.. elok taubat dan pi tarik semula report tu... berdosa buat fitnah tau... ikut jejak Bala... tarik report nanti hidup senang lenang...

Tanpa Nama berkata...

kakak ni sepatutnya jemput pak-pak polis yg bersengkang mata jaga jln g rumah dia makan. sbb time tu kl polis punya.

Tanpa Nama berkata...

adui makcik umur 59 tak pencen lagik ke.. kerja kontrak ape..hahahaha tuh baru pembantu pejabat dan suami diye SIAK kat masjid jek tuh tapi dah bermewah mewah dah tuh x ikhlas plak tuh .. bertobat ar makcik oit...agak nya duit orang datang bagi ampau x boleh cover duit katering kot tuh yang pening tuh .. hutang banyak nak kene bayar..

Tanpa Nama berkata...

Ini lah yang di katakan qadar dan qadak mak cik. Kita rancang menentukan allah itu aje.

Jebat2 berkata...

NAMPAK NO PENIPU..... aku lalu MRR2 lengang jer kawasan Desa Pandan. WOI.. org demo kat kl la.. tau KUALA LUMPUR!!!!! Bukan DESA PANDAN, di ulang BUKAN DESA PANDAN. Tapi aku setuju dgn anonim 6:28pm, kita collect sorang 1hinggit.. byr kat makcik tersebut. 1hit tt charge 1hinggit.. 2 ari dah boleh kawtim.

Tanpa Nama berkata...

Cuti sakit tiga hari? Yang aku tahu boleh dua hari je.... maknanya di pi klinik 2 kali la.

Ini bukan sebab tertekan sebab orang tak datang... tapi sebab seluruh badan sakit-sakit sebab buat kenduri kahwin... basic lah makcik ooooi buat kenduri kawin memang boleh buat orang terejong atas katil... penat makcik oooi. Ingat pengantin saja ke yang terejong atas katil? Mak bapak pun terejong jugak.... berminggu-minggu pergi sana sini memanggil, tambah pula siap-siap untuk majlis.

Lupa pulak makcik ni tak pernah buat kenduri kahwin maklumlah ada anak pun sorang je.

Tanpa Nama berkata...

pelik 8juta kali pelik...

kakak ni kerugian RM45k buat kenduri?? kenduri ni bagi makan orang akak ooii! dapat pahala lagi! buat malu suami jek! ajak 3000 jemputan yg dtg 1000 org kira Alhamdulillah tu akak oi oi oi!

Tanpa Nama berkata...

menambah besar lagi kemaluan org kita je. takde khelass punye mini tok siak. ini ke muslimah contoh ke? tunggang-tonggek je, ridho letak kat bincek. citer ancuk-ancuk ni memang minat eee dan utusex. tt, 45k bincek manyak mahal lo!

Orang Kelawar berkata...

Mok cik ni marah kerana tak dapat collection.
Ingatlah kak ooii... tidak berlaku sesuatu itu tanpa pengetahuan Allah.Harap kakak muhasabah diri,kenapa ini semua boleh berlaku.Pasti ada sebab musababnya.Jangan menampik ketentuan Allah.Jangan sombong dan angkuh menuntut orang lain bertaubat.Sebagai orang Islam,kita yang ditimba musibah inilah yang perlu bertaubat.Allahwaalam bissawab.

biorpapeasalbegaye berkata...

Pergi MAMPUS LA LU MAKCIK tua kutuk

buat kenduri untuk menjadi RIAK...

Jangan takbur,sombong badak tuhan marah

Niat kau baik nak menjamu orang tapi

kau riak pada masyarakat setempat

tepat sekali pepatah orang perak

BIOR PAPE ASAL BEGAYE...

ambik kau makcik...Allah bayar cash

Tanpa Nama berkata...

Jangan nak bohong nak kenakan BERSIH/ 2. Biasanya kalau jemput kenduri kawin 3000 yang datang 1500 termasuk ahli keluarga jauh, dekat dan celah kelangkang

Hari yang sama aku ada jemputan di Kelang. Isteri akau talipon bagitahu tak dapat pergi. Tak marah pun. Padahal dia orang UMNO

RDA

Tanpa Nama berkata...

Silap haribulan orang2 yang makcik jemput tu kalau tak polis trafik, SB, FRU, RELA mungkin gi demo BERSIH/ 2 kot

Tanpa Nama berkata...

Kenapa makcik tak talipon KPN untuk sedekahkan lauk pauk yang lebih tu untuk jadi hidangan makan malam orang -orang BERSIH yang dikurung di PULAPOL

Tanpa Nama berkata...

Bro Isham...

kakakkaka...sah lah makcik tuo ni otak sampah...sey katokan dio ni TAKDO TAUHID TAKDO IMAN kepado Allah swt...

Sey ulang balik skrip filam ahmad albab...
"abah..jodoh pertemuan, kekayaan itu ketentuan ilahi..bukan abah..cepat2lah bertaubat!"...

inilah manusio paling bodoh yg ponah diwujudkan oleh gerombolan melayu...banggang...buek kenduri kawen ni nak nunjuk2 batang poler & bijik kolopir ker?? nak nunjuk pantek kor?? nak nunjuk ghadang eee kopek kor??

bak kato org2 tuo...kawen, mati & kelahiran adalah petando rezeki sesorang manusio...kalau antaro tigo2 ni org tak ramai datang kor, org pulau kor, org menduyun2 dtg kor itulah petando rezeki...

makcik ni sah otak sengkat...berimankan umno..bukan berimankan tauhid Ilahi...buek malu den yor...nasib baik org KL...kandang lombu mari ooooooo....

HALIMI MN berkata...

KITA TUNGGU DAN LIHAT, BILA PEREMPUAN NI BACA TUKAR TIUB DIA SAMAN KITA SEMUA. hu...hu... hi...hi

Tanpa Nama berkata...

tiew na yam...anak nak
berancuk..emak kena diam

Tanpa Nama berkata...

tweet dari tian chua..
tianchua Baru dpt berita sedih DrLo'Lo, Al-Fatihah!! 37 minutes ago · reply · retweet · favorite

semoga Allah redhakan niat usaha & perjuangan allahyarhamah seumur hayat
semoga Allah cucur rahmat pada rohnya
semoga Allah kurnia berkat untuk arwah terlepas dari seksa kubur & terhindar dari azab neraka
al-fatihah

-average joe-
klakka-la.blogspot.com

Tanpa Nama berkata...

"Kalau jumpa makcik ni, saya nak sepak kepala dia."

Bangang melantun. Anak dio dah selamat berancuk dah. Nak apo laie?

Tanpa Nama berkata...

tahniah makcik....

dah jadi glamour...satu mesia kenal makcik dah.....wowwww....

xyah susah2 wat album ker, jadi pelakon filem ker....

tup tup...terus glamour.....

Tanpa Nama berkata...

kah..kah.. kah...

makcik ni jemput ramai-ramai nak buat untung salam duit rupanya...apa la takder maruah langsung..last2...bersih dipersalahkan....ingat makcik kenduri tu ikhlas...niat kena betul...ni la mentaliti umno....

Tanpa Nama berkata...

-ni lagi satu.

"Selama lebih 20 tahun saya bekerja keras menyimpan wang untuk perbelanjaan perkahwinannya tetapi alangkah kecewanya apabila ia berlangsung dalam suasana muram disebabkan ramai tetamu tidak dapat hadir kerana takut terperangkap dalam kesesakan jalan dan Kuala Lumpur bertukar wajah menjadi seperti 13 Mei 1969," katanya.

-baca balik

lebih 20 tahun saya bekerja keras menyimpan wang untuk perbelanjaan perkahwinannya (anak)

-maknanya, anak dia keje takde gaji la tu. smp kn mak sndiri yg kn tanggung berancuk. kah2x. kantoi2.

Abe Medi berkata...

jemput orang sebab nak colection
bukan nak memenuhi tujuan walimah

kalau camtu, jemput yg ada duit je lah
banyak sikit amount salam keruak

camni jelah makcik oi...
saya ada cadangan yang membina:

1) Check semula senarai kehadiran

2) Sesiapa yg tak datang, sila sms you punya no akaun bank kepada mereka, minta deme bank-in aje...

3) Yg nak datang tu kena bayar minyak kereta, toll, parking, masa lagi.. jadi ada baiknya kos yg telah dijimatkan itu disalurkan terus ke akaun bank makcik...

4) Sedekah sebab terpaksa... Itu tidak ikhlas namanya. kalau saya yg terima lauk-pauk tu, saya campak bagi anjing je..

5) Buat malu laki yg jadik tok siak je.... Bodo piang..!!

MAT NEN berkata...

MasyaAllah apa nak jadi ni mak cik ooii!!!!tu la pasai. nak buat gah sangat sampai jemputan 3000 orang. Hang tu sapa la sangat orang nak pi bila hang jemput. klu hang tu artis ka(artis tua??, bisnes woman ka, Ustazah ka, atau hang tu bini datuk ka, atau sekurang2nya bini drebar datuk pun tak pa lagi. nii hat pembantu pejabat jah. laki pun tok siak jah..(maaf bukan menghina yang lain) Lain kali ingat pesanan orang tua2.."UKUR BAJU DIBADAN SENDIRI"

Tanpa Nama berkata...

cuba tgk betul2....1400 jemputan hadir tapi mereka makan kt pulapol...

wakakakaka....

aku tak tau tahap maner mengelabahnyer ameno...

aku jd minat baca utusan sbb nk tgk tahap kebodohannya takat maner...stakat nih aku tgk makin hari makin melalut...

wakakakaka.....

Tanpa Nama berkata...

Tu lah suroh p sekolah..ponteng..
Kan dah Bangang..
Tak tahu guna otak...

Tanpa Nama berkata...

eh,bukan saman-saman ni hobi nuar berahi ke? Saman merata-rata.

KAH KAH KAH KAH.

*Komfom tak publish komen ni.Mana ada kote din ni.KAH KAH KAH!

serenity9260 berkata...

hahahhaha,ape la makcik ni.nak main saman2 bukan kat sini makcik.berapa bulan da orang kate 9 julai ni jadi,makcik dengar tigasuku kate tak jadi sape suro??bole je wat hari ahad,pastu jemput skali yang bersih yang nga kebulur minum air fru je makan.pahala pun banyak,takyah msok meloya.wakakakka

1.Bangunan Pelik Dari Victor Enrich
2.Lampu Letupan Nuklear
3.Rumah Gelongsor

Tanpa Nama berkata...

hahaha.. makcik ini memang terasa nyaman dengan kebodohan yang tahap gaban itu.. breathtakingly moron..apa pasal nak saman anwar? saman la polis sbb buat sekatan jalanraya.. bodohnya sampai tak boleh berpikir....

oit, katering bangang mana sampai rm45000 nih.. barua mana nak mentekadarah kenduri nih.. sudah2 la makan woi.. makan sikik2 sudah la.. rm15 satu kepala untuk kenduri.. patut la gumuk2 mentekendarah free..

Tanpa Nama berkata...

Bodo...kesian la kat orang skit...

Tanpa Nama berkata...

Contoh tarbiah terbaik daripada UMNO

otaklunyai berkata...

satu lagi koleksi muka melayu boddoh... 1ooo jemputan je yg dtg jadi shot-lah collection... dah belanja ribu2. ko pi tumbuk muka najib lagi baik... dia yg arah peniaga tutup kedai, lepas tu fitnahkan pakatan, dia yg arah bas2 tak opersai lepas tu kata pakatan punya hal, dia yg arah buat sekatan jalan sehingga jem teruk lepas tu salahkan pakatan... org nak berhimpun apa ada hal dgn peniaga nak buka kedai... apa ada hal dgn jalan2 raya, apa ada hal dgn bas2 dan kenderaan2 awam... ko jgnlah jadi boddoh... kalau nak bodek pun jgnlah tunjuk tahan boddoh tu melepasi tahap gaban...

Dato Omardin Mauju adalah Mamak berkata...

Kesian kat mak cik ni.

Jemput 3000 orang 1000 aja yang datang.

Kesimpulannya:

(1) 2000 orang tu mungkin menyertai himpunan Bersih

(2) Malas nak datang, mereka sengaja menyalahi himpunan Bersih.

(3) Mak cik ini confirmed ahli UMNO. Yang 2000 itu adalah penyokong Pakatan Rakyat. Bukankah negeri Selangor ini dibawah Pakatan? Jadi sudah tentu ramai yang mahu menyertai himpunan Bersih.

(3) Yang dijemput kebanyakannya anggota polis yang terpaksa bertugas.

eqainlalaland berkata...

ye la makcik oiii, makcik je yg tau nak tumbuk orang..orang lain tatau ape maksud tumbuk tu..agaknye makcik ni mesti ahli silat lincah ni..

zahrul berkata...

hahahaha koi nak tambah lagi kebangangan makcik dan wartawam yg buat skrip tu...

kesesakan jalan dan Kuala Lumpur bertukar wajah menjadi seperti 13 Mei 1969," katanya.



hahahahahahaha kalau mcm 13 mei beratus ribu la kepala terpancung 9 Julai baru ni, bangang...nak menyamakan situasi yg tak sama...

zahrul berkata...

hahahaha koi nak tambah lagi kebangangan makcik dan wartawam yg buat skrip tu...

kesesakan jalan dan Kuala Lumpur bertukar wajah menjadi seperti 13 Mei 1969," katanya.



hahahahahahaha kalau mcm 13 mei beratus ribu la kepala terpancung 9 Julai baru ni, bangang...nak menyamakan situasi yg tak sama...

Tanpa Nama berkata...

jgn salahkan makcik ni, dia kn bayar tu...rasuah bkn atasan je. tahap working class pn ada.