Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 17 Julai 2011

BINI ROSMAH PENING KEPALA




NOTA:


panddy kutty
macam mana minah cun
mat saleh ini telah pakai kuning!

woit... bila nak tanghkap
kah kah kah

padan muka
bopeng muka
kah kah kah


PENING KEPALA BINI ROSMAH!



KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

6 ulasan:

Khun Pana aka johanssm berkata...

aiyoyo...Kuning -Kuning najis pening..

Tanpa Nama berkata...

KUNING KUNING NAJIB PENING
kah kah kah kah

cayalah weiiii

serenity9260 berkata...

hahahaha,anak babi kaler pink,mane paham kuning ni ape!!!!

Lagu 6ixth Sense Tiru Lagu OP2 Gundam 00?
2.Anjing Bermain Dengan Jerung Di Tepi Pantai(Video)
3.Rahsia Hitler,Meriam Terbesar Dunia Milik Beliau(Video)

Tanpa Nama berkata...

ini soal kemanusiaan bukan soal manusia mcm najis. soal hati nurani kita yg ada otak, ada prasaan. tu sbb gue kata ahli pas palat. malah islam ajar lebih dari itu. jgn la terbawa-bawa dek persepsi kangkong dan citer org arab yg karut-marut. stand as where we are as true principled msian. as moslem dah hampeh dah! kawan mati pun mcm bangkai je! if you don't think you're mly or mslm think you are just another human. they don't need a suicide bomber to ask for truth, just great courage and simple conscience. jika masih nak pakai hemah lapok, sampai kiamat la goyang telooo najis.

Tanpa Nama berkata...

apa pula anon 10:54 AM tu melalut? Baru lepas pekena todi kemudian buka blog TT. Merapu tak tentu pasal......

Tanpa Nama berkata...

anon 10:54 AM

aku bukan malay , wakakak !

aku jawa .

ko je la malay . malay bermaksdu LARI / PELARIAN.

ko jadi PELARIAN sb tuh cakap camtuh .

sebab pak jajib la buat negara jadi kecoh .

if dia ikut kata rakyat , tak de nye pembangkang nak wat bersih nie .

lagi 1 , if parlimen tak de pembangkang ? mmg negara pelingkup la . ko kaya boleh la . tapi aku orang yang kais pagi makan pagi ni , nak cari duit punya susah , cukai , tol ,minyak , servis semua kena bayar . tapi kerajaan ? langsung tak amek pot . bila tapi nak PRU je baru la tergedik² tanya pe masalah . tak kira la pembangkang ker , umno ker . semua sama je ... aku nak PM yang adil , yang tolong rakyat bukan yang sebat duit rakyat