Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 1 Julai 2011

SATU TUNJUK PERSAAN YANG SUCI LAGI MURNI




TERKINI DARI TEMERLOH PAHANG




nota:
inilah klip video
dimana 200000 opss...20 orang pelajar
tunjuk perasaan di hadapan ibu pejabat pas
sesudah jumamat tadi

syabas !

selamatkan malaysia!



BERITA TERKINI DARI PULAU PINANG


satu kumpulan eee telah mengadakan
satu tunjuk perasaan di pulau pinang petang ini

mengikut laporan awal seramai 300 eee telah
keluar dari masjid kapitan kling ( lihat nama masjid ini)
eee eee ini telah berarak menuju ke pejabat ketua menteri

kumpuilan eee ini menutut untuk diterima sebagai melayu
kerana mereka tidak mahu lagi menjadi eee
kah kah kah


DEMO EEE BUKAN DEMO B



nota:
perhatikan muka ee yang tersenyum
ini berlaku apabila tuntutan mereka
dikatan mendapat sokong dari seorang jambi
kah kah kah


25 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hahaha. memang si tamil ketawa tu sangat klasik.

Tanpa Nama berkata...

gambar ni boleh jadi bahan sejarah ni. hahahahha.

bunbinban berkata...

aku tengah kira, berapa puntung melayu tengah demo tu....hahaha..melayu di pimpin oleh bangsa yg tak ngaku asal usul. hahaha...tolong la woiiiiii...bukak mata besar2....korang nampak melayu ke korang nampak eee...akupanggil mamak kang berasa hati plak puak eee ni...hahaha

Anak Sungai Derhaka berkata...

eee tu apa Bang?

anak revolusi berkata...

Eeee tu kotor la anak sg derhaka

Tanpa Nama berkata...

puki puki lah lu hisham. anak puki mah

kgpadangbalang berkata...

isham,

aku baru khatam buku pak abu, menarik.

tak sangka dari 6 orang kena ISA, 2 orang jadi barua UMNO balik semula, 2 orang jadi YB dan sorang tetap cool sebagai NGI.

Boleh bersurah sedikit bagaimana Lokman Noor Adam dan Ezam boleh masuk semula UMNO padahal kedua-duanya tersumbat masuk ISA sekali dengan Pak Abu, Ustaz Badrul, Tian Chua dan Isham sendiri?

Adakah akan jadi hikayat sehebat "Babad Pengkhianatan pendekar Jawa" karangan Khalid Jaafar?

Tanpa Nama berkata...

Bukan MAMAK kang..
sempurnakan..
MAMAK TONGKANG...
AzEEEEz pungkok hitam..kah..kah..kah..

sakariyaakop berkata...

Mamak tongkang mengaku Melayu!!!macam sial!!

Tanpa Nama berkata...

"SATU TUNJUK PERSAAN YANG SUCI LAGI MURNI".....ooo sebab tu PDRM x kacau....

Tanpa Nama berkata...

http://www.youtube.com/watch?v=Zpa5KtvWIc4

satu lagi video peristiwa bersejarah di temerloh.

Tanpa Nama berkata...

Mamak-mamak yang tak kenal asal-usul...dah la tak malu mengaku melayu...nak jadi ultra melayu pulak..

Tanpa Nama berkata...

kenapa sejak akhir2 nih jualan kertas manila kad meningkat dgn mendadaknya disebabkn golongan eee nih asyik guna utk wat demo, bukan utk beli sebagai keje sekolah anak masing-masing.

eee tu kalau nak tau species kacukan antara tenuk dgn babun

bigfish berkata...

zaman kejatuhan rejim umno-bn dah tak lamaaaa dah.

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah...pegang kain rentang tutup muka. kena gi kursus demo nih.

Tanpa Nama berkata...

mamak pokeywax!

Tanpa Nama berkata...

Berita terkini: perniagaan nasi kandar lumpuh di pulau pinang petang tadi angkara demonstrasi berdekatan bangunan komtar. Seorang demonstran yang di temui berkata," keedai nasi kandar keeja satu haree rm35. Datang sini eetu orang bagee rm50. Makan pun dia bagee. Kalu inee mcm tiap2 haree, cukup bulan india juga saya boleh balik." sumber utusan meloya

Tanpa Nama berkata...

Kalau gerombolan bertindak ganas pada July 8, rakyat rata-rata pasti tahu crite sebenar walapun media bn melaporkan yg berlainan.Keganasan itu pasti MAMPU mengubah selera MAJORITI RAKYAT kearah Pakatan Rakyat.

- Saya yg setia kepada Raja dan Negara tetapi TIDAK pada mana-mana parti politik atau ahli politik.

Tanpa Nama berkata...

Kalau gerombolan bertindak ganas pada July 9, rakyat rata-rata pasti tahu crite sebenar walapun media bn melaporkan yg berlainan.Keganasan itu pasti MAMPU mengubah selera MAJORITI RAKYAT kearah Pakatan Rakyat.

- Saya yg setia kepada Raja dan Negara tetapi TIDAK pada mana-mana parti politik atau ahli politik.

admin berkata...

Ha Ha Ha tunjukanlah muka hero tu !

Non-Governmental Individual berkata...

ada lebih kurang 3 atau 4 EEEE yg dikesan pada sebelah kanan gambar,,,

mdanieltay berkata...

Agaknya yang ni dipanggil Perhimpunan Halal kakakakaka

Tanpa Nama berkata...

dei, lu sini mari itu bumi lu pijak itu langit juga musti junjung, bukan puki mau junjung malayo mau pijak. tarak paham kalu baca yinerlok mcm mane india mari bnyk susah belakang boleh senang di pulau muriara. awak duduk la diam-diam cari duit hormat sama itu menteri....lu ingland pegi atau siam atau vietnam atau yindonesia lu bukin in mcm kalu yitu askar jugak kasi terajang sama lu. chit. mentang-mentang mamak kutty jadi kalipah..porah memang dasar eee bagi betis nak paha. jadi la kucing tunduk malu tapi ada maruah bukan jadi haram jadah menyondol mcm badak sumbu.

Tanpa Nama berkata...

sesuci,suungguh murni.pale bana die


Loji Nuklear Scotland Terpaksa Ditutup Kerana Obor Obor
Jalan JFK Runway 4 Dipenuhi Penyu
Friendster Dilancarkan Semula Dengan Bantuan Facebook

Tanpa Nama berkata...

Demo ini telah dibawa kepada anda oleh syarikat KIMMA (Kita Ingin Menyamar MelAyu)