Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 24 Julai 2011

TAK ADA SIAPA YANG PERCAYA



LIHAT GAMBAR INI DENGAR JUJUR




nota:
lihat betul betul gambar ini
tanya diri secara jujur

kalau beng hock terjun tingkap
macam mana seluar dibontot boleh koyak

seluar dibahagian bontot koyak jika
beng hock di heret

untuk timbulkan soalan ini
tak perlu pergi universiti
pandanga gambar ini sekali dah tahu

kenapa soal seluar korak di bontot
tak ada yang menimbulkan
semua senyal buat donno
buat tak nampak!

TEOH: MAJLIS PEGUAM TOLAK KEPUTISAN MENDIAN BUNUH DIRI - minsider

Majlis Peguam hari ini berkata pihaknya tidak bersetuju dengan penemuan suruhanjaya siasatan diraja yang diumumkan kelmarin bahawa bekas setiausaha politik DAP Teoh Beng Hock telah membunuh diri.

Sementara majlis itu bersetuju dengan 10 penemuan penting lain yang disenaraikan oleh suruhanjaya itu, Presiden Majlis Peguam Lim Chee Wee berkata, pihaknya tidak bersetuju dengan pandangan bahawa Teoh telah membunuh diri.

“Penemuan sedemikian, pada pandangan kami, tidak disokong oleh fakta dan bukti,” kata beliau dalam satu kenyataan dikeluarkan hari ini.

Lim berkata, bercanggah dengan kenyataan Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Seri Nazri Aziz, kata Lim, pakar psikiatri forensik iaitu Prof Paul Edward tidak mengatakan Teoh sebagai seorang yang mempunyai perwatakan lemah, sehingga menyebabkan dia mengambil nyawanya sendiri.

nota:
kes beng hock
kes sarbaini
kes kugan
kes aminulrashid
dan ratusan kes mati terbunuh
tidak akan dapat pengadilan

mustahil orang jahat akan menghukum diri mereka sendiri
mustahil perompak akan menghukum penyamun
mustahil gerombolan akan menghukum gengster

hanya stau jawapan :

RAKYAT JADI GERAM


masanya telah tiba
untuk menghumbankan
united malays national organistion
ke dalam ting sampah sejarah

masanya telah tiba
untuk memberitahu warga
bahawa perogol dan pembunuh
tidak boleh memimpin negara
tempat perogol daan pembunuh
ialah di penjara!


nota:
hanya yang bangang
hanya kaki bodek
yang percaya teoh beng hock bunuh diri
kah kah kah


9 ulasan:

Meck berkata...

betul tu. nak tegakkan benang yang basah pun kena ada gam. buat dunno saja mana boleh tegak

Tanpa Nama berkata...

Kesimpulannya:
Jangan Pangkah Dacing.

-MatCermin-

Tanpa Nama berkata...

semuanya berlaku dibilik itu...

setelah berjam-jam KAMI cuba memaksa TBH untuk bersubahat dengan plot KAMI, nampaknya anak muda cina ini cukup kental...ketua penyiasat tidak dapat menahan lagi kemarahannya. TBH sudah longgai akibat penat menahan sakit ditendang dibahagian perut. Aku tahu kesan lebam tidak akan timbul kerana sebuah buku telefon diletakkan diatas perut TBH sebagai alas oleh ketua penyiasat menerajangnya tadi....ini belum dikira sebentar tadi beliau dicekik untuk mematahkan semangatnya. TBH hanya menangis sambil mengesat darah dari hidungnya sebelum pengsan kali...entah keberapa?. seorang pegawai lagi masuk lalu menampar kepala TBH dengan fail kertas...dan dicekik sekali lagi.

SAYA mula merasa sedikit risau dan gelisah...lalu keluar merokok!

Dan beberapa ketika itulah tiba-tiba keadaan panik kedengaran dari arah bilik siasatan...TBH telah koma!..Pada pendapat saya akibat pendarahan dalaman dalam otaknya.

Pihak hospital tidak boleh mengetahuinya...kerana seribu persoalan akan timbul...implikasinya besar kepada MEREKA-MEREKA yang mahukan majikan TBH disumbat ke penjara!!

Sedang mereka cuba menyedarkan TBH kembali...tuan 'X' berkata "celaka..budak ni dah mati lah!!"....Maka terpampang imaginasi depan saya tali gantung bakal menjerut leher KAMI..wajah anak saya yang baru lahir melintasi di depan ku...ya Allah? apa dah jadi ni...seribu penyeasalan sudah tidak bermakna lagi..aku dah terlibat MEMBUNUH..

Akhirnya..terpaksalah kami heret keluar mayat TBH keluar agar kelihatan membunuh diri..kakinya kami patahkan...ketua saya menanggalkan kasutnya lalu memijak kaki TBH untuk dipatahkan dan kesan tapak kasutnya tidak kelihatan...segala-galanya berlaku dengan pantas...kami bersurai memikirkan langkah seterusnya...pegawai saya mula menelefon MEREKA-MEREKA tadi...

serenity9260 berkata...

agaknya sepol ternampak mangsa lepas die bunuh diri agaknya,wakakakaka

1.Taman Tema Warcraft(Video)
2.Kereta Terlalu Panas Sehingga Boleh Buat Kuih!(Video)
3.2 Bullet Train Berlanggar!!(Video)

Tanpa Nama berkata...

Celakalah tangan-tangan yg membuat kerosakan dan kejahatan...

Binasalah org2 fasik...yg berdusta menafikan kebenaran sedang mereka tahu hakikat yg berlaku...

Tanpa Nama berkata...

It's time for RAKYAT to ROARrrrrr......!

Time to strike back, hit HARDddd.......!

To CLEAN the country DIRT, we need "BERSIH" administration.

“All that is necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.”
Edmund Burke quote

People's Power

Tanpa Nama berkata...

RCI tiada integriti. Agong dah kena main. Jgn skong kerajaan cibai...

anti meLAYU BODOH.... berkata...

betul tu.klau koyak sdri mna mungkin jd melintang..lg pn dekat tengah2 seluar koyak tu ada yg tk selari, nie mesti kena gunting..klau koyok sdri mesti jd cam seluar dlm tu koyak ikut bawah bkn ikut tepi..
mmg sengal lah sapa2 yg siasat kes nie..dasar manusia keturunan dajjal..
sapa yg percaya ngan golongan nie mmg bodoh semumur hidup..mmg dajjal lah sapa2 yg buat nie..tggu balasan dr Allah..klau tkutkan Allah sila dedahkn yg benar..kalau tk neraka lah kamu yg tlibat..kamu mgkin selamat didunia tp di akhirat mmg neraka..pd bos2 tu dh mgg dorang pilih neraka sbb dorang rsa kuasa melebihi tuhan tp yg bangang org bawahan tak nak dedah yg benar..tu lg dajjal, bkan org laa..bnatang babi pencacai bawahan tu..minta tuhan laknat dan cela org bawahan nie.,..

Tanpa Nama berkata...

Anging2 macc telah kejar dulu dan robek sebelum terjun.