Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 22 Ogos 2011

ANAK SEMUA BANGSA BERSEDIA UNTUK BERSIH 3.0




ANAK MUDA DI MANA KAMU!






nota:
sebelum ke pilihanraya
ke jalan raya dulu



PAS : KETIDAKIKHLASAN BN SEMARAK SEMANGAT HIMPUNAN BERSIH 3.0 –harakah daily

Pakatan Rakyat akan bermesyuarat Rabu ini untuk membuat keputusan bersama terhadap ketidakikhlasan Najib Razak dan BN melakukan reformasi sistem pilihanraya sebelum pilihan raya umum ke-13.

Menurut ketua penerangan PAS, Tuan Ibrahim Tuan Man berkata, PAS juga akan mengadakan mesyuarat khas bagi menimbang penyertaan dalam Jawatankuasa Khas Parlimen, kerana berpendapat, ianya tidak membawa sebarang makna setelah perdana menteri membuat kenyataan sedemikian.

"Apa guna dibentuk jawatankuasa Khas, sekiranya kerajaan sudah memberikan bayangan jelas bahawa pilihanraya umum akan diadakan sebelum jawatankuasa itu menyiapkan laporan dan sekaligus memberikan petanda yang jelas bahawa sememangnya kerajaan BN tidak bersedia untuk menerima dan memperbaiki kelemahan yang ada," katanya Tuan Ibrahim dalam satu kenyataan hari ini.

"Ketidakikhlasan kerajaan Barisan Nasional ini juga dijangka akan mempercepatkan bantahan rakyat, justeru menyemarakkan semangat untuk himpunan BERSIH 3.0 diadakan," tambahnya.

PAS, tegasnya, ingin tegaskan bahawa kerajaan tidak patut dan sememangnya "ia amat tidak bertanggungjawab untuk membubarkan Parlimen dalam keadaan mereka sedar bahawa sistem pilihanraya negara kita sememangnya tempang berhadapan dengan kelemahan dan kepincangan yang pelbagai.

"Sila memperbaiki dahulu beberapa kelemahan yang utama, barulah diadakan pilihanraya ke 13, demi rakyat, untuk rakyat dan kerana rakyat," katanya.

NOTA:
anak anak muda bersedia untuk turun ke jalan raya
sebarkan berita ini kepada sahabat dan taulan
sedarlah bahawa pru 13 ini adalah milik pakatan
tetapi pakatan akan ditipu

tipu macam mana?


ramai pendatang haram indon akan mengundi
ramai pendatang haram bangla akan mengundi
in i rancangan jahat rosmah dan najib
ini rancangan untuk memastikan gerombolan terus berkuasa

syabas pemimpin pas
mereka telah mula memikirkan bersih 3.0
ini adalah pandangan yang jelas
sebelum pilihan raya kita ke jalan raya
kah kah kah

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Borang calon petugas spr dah edar kat sekolah minggu lepas. Mungkin tak lama dah pilhanraya. Mungkin dah tahu maklumat ni.

Pencacai SeMalaysia® berkata...

Parang kena sedia takk..??
agak2 senang nak libas kepala pak katak nih...:)

CK berkata...

wakoleak:
bersedia untuk bersih 3

kalau permintaan bersih 2 dihiraukan
sehingga pilihanraya.

bersih 3 pada sabtu pertama selepas tarikh pilihanraya itu diumumkan.

Zemor berkata...

Saya tunggu Bersih 519273168785.0 . Baru saya join masa tu.

komunis berkata...

zemor: kah kah kah..lu bangang!

serenity9260 berkata...

hahaha,pru oh pru,baru la nk nampak macam2 menteri di jabatan perdana menteri dengan wakil2 rakyat yg berkurun2 kt oversea balik kampong halaman diorang dgn alasan nk sambut raya sama2 dgn org kampong terchenta pale bana kaw

Perbezaan Broadband Malaysia Dan USA(Ada Beza Ke?)

apa apa pun ok berkata...

gua okay. cakap je bila insyaallah gua turun. cuma kena ada slogan ke, apa ke baru "masyuk" i.e. najib pusing kita TURUN, najib kona kita TURUN, najib flip kita TURUN, najib flop kita TURUN.. pas tu kita tgk sapa tutun najib ka badan bik mama al-badakiah cambabi ka...

Lang berkata...

ketika anak kecilnya meronta2 menagis mahu kan aiskrim... si bapa mendokongnya seraya berkata... "ehhh!!! tengok atas pokok tu.. ada apa tu?.... ehhh!! ada burung kaka tua... cantik tak... burung kakak tua tu pandai cakap tak?.... ehhh!!! burung kaka tua... nampak tak?" lalu anak kecil itu terdiam dan mencari2 dimana burung kakak tua yang dikatakan oleh bapanya....

apa persamaannya dengan psc... persamaannya, ditipu untuk mengalih perhatian dari perkara yg tak akan mereka laksanakan...

buka mata dan lihat rata2 dlam dunia... apa kah yang sedang berlaku... bertindak atau terus berdiam...

Tanpa Nama berkata...

Voting fraud at the M'sian armed forces or ATM - a most heinous theft

http://www.malaysia-chronicle.com/index.php?option=com_k2&view=item&id=18069:voting-fraud-at-the-msian-armed-forces-or-atm-a-most-heinous-theft&Itemid=2


“Experience is the best teacher, but a fool will learn from no other.”
Benjamin Franklin quotes (American Statesman, Scientist, Philosopher, Printer, Writer and Inventor. 1706-1790)

Jom BERSIH 3.0 rally !
Jom BERSIH 3.0 rally !
Jom BERSIH 3.0 rally !

Jom Anti-Mismah rally !
Jom Anti-Mismah rally !
Jom Anti-Mismah rally !

People's power

Anak Jati Kelate berkata...

BERSIH 3.0..

Kita turun dan kita JANGAN BALIK!!!

Kita turun dan kita JANGAN BALIK!!!

Kita turun dan kita JANGAN BALIK!!!

JANGAN BALIK selagi tuntutan tidak ditunaikan..

Lu BALIK Lu bodoh!!!!

Lu BALIK Lu Gila!!!

Kenapa bodoh??
Kenapa GILA???

Sebelum ni kita sudah turun BERSIH 2007 dan BERSIH 2.0..

Kita sudah berhimpun secara aman..
Kita sudah berarak ke Istana Negara..

Kita sudah buat mcm2...
Kita sudah dedah mcm2..

Namun UmnoNgok makin sombong..
SPR makin angkuh..

Apa kita dapat..???

Skang kita semua WAJIB TURUN DAN JANGAN BALIK!!!