Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 1 Ogos 2011

SAHEH BIN SAHEH



NOTA:


sila rujuk berita bodek naik basikal
sila rujuk berita kibar jalur gemilang


jelas dan amat jelas
kalau tidak eee siapa lagi

rasanya telah sampai
rasanya masa telah sampai
untuk anak semua bangsa menyelamatkan
gerombolan ketuanan melayu
dari di kepong oleh eee

masa nya telah tiba
satu gerakan:
selamatkan gerombolan dari eee dilancar

masanya telah tiba
satu gerakan:
bebaskan gerombolan dari eee

ekau entot entot esok esyooook ejo
kah kah kah




SAHEN IANYA SAEKOR EEE




nota:

berbasikal membuat kerja bodoh
kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah


sudah gelap bertanya pula
kalau terang jangan bersuluh
kah kah kah



BALIK PULAU: Lima puluh penunggang basikal, termasuk wanita menjayakan Program Kayuhan Amal sempena Ramadan dan Bulan Kemerdekaan 2011 anjuran Komuniti satu Malaysia Barat Daya yang diadakan di sini, semalam.

Yang Dipertua Komuniti satu Malaysia Barat Daya, Shah Headan Ayoob Shah, berkata program amal itu untuk memberi peluang kepada peserta melihat sendiri keindahan di sekitar Balik Pulau, di samping membantu golongan memerlukan

NOTA:
bukan eee laaa
tapi ooo laaa
kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Inilah bahananya kalau dlm perlembagaan Malaysia,'Melayu' itu di istilahkan sebagai seorang yg boleh berbahasa melayu dan mempraktik cara hidup melayu dan beragama islam"...tapi dlm Umno x nampak pun bangsa lain yg fasih malay n muslim,yg byk eee ni jek...

Tanpa Nama berkata...

bukan eee laaa
tapi ooo laaa
kah kah kah.....

woit isham...lu pnye lawak mmg langsi nk mati...gua sukaaaaa...
eeeee & ooooo yg ada kt dlm gerombolan suma boleh dihumban ke laut..dorang ni merugikan oksigen & semak jalan jer...

Tanpa Nama berkata...

kakkakakakka...

ketuanan eee & ooo is overule the ketuanan melayu...

pakaiannya melayu,
berbahasanya melayu,
tapi tetap kote hitam...
pancut2 tetap keluar genetik keling mamak....nak jadi genetik melayu kena ambik 7 generasi terus menerus kawen melayu....tu pun kote tetap hitam jugak!!!

hahahahhaha...racist utk mamak!

Tanpa Nama berkata...

berbasikal tu mmg amalan pukimmak turun temurun sokong govt bn yg mmg dh babi

yes berkata...

Buatlah perkara yg berfaedah di bulan Ramadhan

Hamidi Fizie Bin Ahmad berkata...

ek eleh sempena bulan kemerdekaan berbasikal amal 1 malaysia...xde faedah dan membanyakkan pahala,buatla ceramah perdana amal ke,sambil gotong royong amal masak juadah berbukia puasa untuk mereka yg berpuasa,di selitkan dengan tilawah ke,nasyid ke,zikir puji2an ke..ni berbasikal...keliling satu pulau ..mendeee la eee ni...

Mamak Menyamar Melayu berkata...

Bang Isham,

Saya minta bang Isham buat satu list nama-nama Mamak yang menyamar sebagai Melayu yang menjadi ahli UMNO. Kumpulkan nama-nama & gambar-gambar mereka ini dan bandingkan gambar mereka dengan muka orang-orang India yang serupa dengan muka mereka. Sudah tentu menarik artikel sebegini.

Yang saya tahu adalah:

(1) Mahathir
(2) Zainuddin Maidin (nama Maidin pun adalah nama kegemaran Mamak)
(2) Reezal Merican
(3) Abdul Kadir Sheikh Fadzir
(4) Abdul Azeez Abdul Rahim
(5) Rahim Tamby Chik
(6) Omardin Mauju - Mahaguru Silat LUCAH
(7) Zambry Abdul Kadir

Mat Semantan berkata...

tu la korang silap.. dia ni melayu gak.. cuma dalam IC dia tu eja Melayoo.. hehehe..