Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 1 Ogos 2011

LAPORAN TERBARU DARI HKL




GAMBAR CAHAYA X





nota:
ini buktinya
gambar cahaya x
lutut najib

jelas kelihatan kosong
kah kah kah




NAJIB JALANI PEMBEDAHAN LUTUT DI HKL - mkini

Najib Razak malam ini mendaftar masuk ke Hospital Kuala Lumpur (HKL) untuk menjalani pembedahan kecil pada lutut kirinya esok.


LAPORAN DARI HKL

Rosmah Mansor dan dua anak mereka, Nooryana Najwa serta Norashman Razak, berada di Wad Diraja HKL bagi melawat NAjib yang sedang menjalani pembedahan lutut.

Lutut Najib cedera selepas mewakili pasukan harimau malaya menentang singapura
minggu lepas yang mencatatkan kekalahan yang memalukan buat perdana menteri itu.

Rosmah ketika di temui wartawan berkata "Saya telah menyediakan bomoh serta pawang yang handal dari siam, namun suami saya tetap berdegil untuk ke hospital juga".- tegas rosmah dengan nada kecewa.

Ketika ditanya mengenai pembedahan tersebut , Doktor memaklumkan bahawa terdapat seketul otak di kepala lutut Najib,Otak tersebut dipercayai telah terjatuh dari tempurung kepala najib terus ke kepala lutut beliau berikutan terlampau memikirkan soal pentadbiran negara.

Otak yang terdapat di lutut itu merupakan kelebihan semulajadi perdana menteri selama ini untuk memerintah negara dan menjadi kebanggaan 13 parti komponen BN termasuk SPR.

Najib telah diberikan MC selama 3 hari yang membolehkan beliau Makan tengah hari bersama rosmah di kedai mamak reezal Naina Merican eee Pariah.

-Sumber berita Encik Mate
http://ccheckmate.blogspot.com/2011/08/tergempar-doktor-jumpa-otak-dalam-lutut.html

Oleh gengjahat pada BERSEDIA UNTUK DAPAT PM BARU pada 15:09



MULUT MENUNGGU LUTUT

10 ulasan:

yb berkata...

Tentu mereka mencelinak lintang pukang untuk cantikkan bilik hosital.
Berapa banyak wang telah dilaburkan?

Tanpa Nama berkata...

Lutut Najib cedera selepas mewakili pasukan harimau malaya menentang singapura
Najib telah diberikan MC selama 3 hari yang membolehkan beliau Makan tengah hari bersama rosmah di kedai mamak reezal Naina Merican eee Pariah.
kah..kah..kah....
no pawang bulan posa rosmah..!
-ptrjya-

Tanpa Nama berkata...

kah..kah...kah.....

gengjahat berkata...

hahaha...bangga aku tt sebut nama aku...

Tanpa Nama berkata...

lari dari terawih...kah..kah..kah

Tanpa Nama berkata...

Yangtu baru sikit allah bagi upah pada kamu wahai si najib. . .

checkmate berkata...

KAHAKH...AKU PUN BANGGA TT AMBIK ULASAN BERITA AKU...KAHAKHA...

TT LU CAKAP LU NAK MKN APA..
BADAK GORENG CICAH CINCIN PERMATA PUN GUA SANGGUP BELANJA LU MKN..
KAHKAH

Monkey Shooter berkata...

Jumpa otak kat kepala lutut? Kalau gitu semua orang UMNO/BN mesti dibedah sekarang kerana besar kemungkinan lagi besar otak akan dijumpai di dalam kepala lutut atau tumit kaki mereka. Ini kerana yang melantik PM tu dah tentu lagi besar otak kat kepala lutut mereka, kerana tak boleh bezakan mana yang baik dan mana satu yang terlalu buruk. Melayu memang seronok dan suka ditipu, lebih-lebih lagi redha kerana pernah termakan budi walaupun RM 0.05. yang diberi oleh pemimpin UMNO/BN. Selamat berpuasa dan selamat bodoh untuk Melayu UMNO/BN.

Tanpa Nama berkata...

'mulut menunggu lutut' (gmbr mulut katak)...kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

macam sial jer lawak ni.. babi betul.. aku tengah lapar nih.. terpaksa pulak ketawa.. tak pasal2 habis 500 joule power aku untuk iklan kepala lutut ni jer..