Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 6 Ogos 2011

SATU LAGI PROJEK MENIPU GEROMBOLAN!




HANTU JADI ORANG




200,000 WARGA INDONESIA DIDAFTAR PENGUNDI, DAKWA ANWAR - mkini

Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim mendakwa kira-kira 200,000 warga Indonesia telah didaftarkan sebagai pengundi di Malaysia.

Anwar dipetik oleh The Philippine Star sebagai berkata, beliau menerima
laporan mengenai dakwaan tersebut dan menambah rakyat Filipina di Sabah juga didaftarkan dengan syarat mereka mengundi menyokong kerajaan BN.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... SAMPAI KIAMAT KALAU MACAM INI... TAK KAN MENANG... kah kah kah..

kah kah kah... TUKAR LAGI PINTU GOL.... kah kah kah..

woit...APA YANG SAH DAN JELAS PRU 13 GEROMBOLAN HANCUS... kah kah kah..

kah kah kah...APA YANG SAH DAN JELAS PRU 13... RAKYAT AKAN MENANG.... kah kah kah..

woit... TAPI.... AKAN DI TIPU HIDUP HIDUP.... kah kah kah..

nota:

kalau pilihanraya boleh mengubah apa apa
telah lama pilihanraya di haramkan!


10 ulasan:

mek berkata...

nota:
kalau pilihanraya boleh mengubah apa apa
telah lama pilihanraya di haramkan!

kalau macam ni kita tak ada pilihan la tt.
jom ke jalanraya!

Tanpa Nama berkata...

If voting can changed anything they'd make it illegal-Emma Goldman

Jebat2 berkata...

Takde yg lebih celaka laknat dpd umPORNo kat muka bumi ini. Kapir harbi pun tak serah tanahair sendiri. Yahudi pun tak buli rakyat sendiri.
BINATANG PUN ADA KAWASAN SENDIRI YG DIPERTAHANKAN DPD BINATANG LAIN.
Hamka kata tanahair kita umpama ibunda yg mesti dijaga & dihormati..
Tapi umPORNo........MAKBAPAK SENDIRI PUN DIORANG NAK JUAL...

DatoPidi berkata...

salam sahabat,

tengok je la pemilihan cawangan, bahagian & pusat. kalu dorg tak main tipu camana kaki2x busuk boleh menang.

menipu dah jadi budaya dlm umngok. kalu tak pandai menipu jangan mimpi nak jadi ketua cawangan.(ada juga ketua cawangan yg baik, selalunya yg baik tu miskin, nak bayar duit api balai raya pung sengkek)

bila dah jadi budaya semua benda dorg nak jual. asal benda boleh buat duit semua dorg tibai.

yg sengsaranya org mcm aku nie la, kais pagi makan pagi, kais petang makan malam. nasib bulan posa tak boleh nak beli nombor dan merokok. kalu tak mau tinggal duit2x besi je.
apa pung madey dah cakap melayu nie haprak, mudah lupa, rendah diri, apa nak buat...

sahabat, hang rasa melayu nie selalu sgt kena tipu pasai kuat melantak belacan ke apa?

kau seman bongok berkata...

kah..kah..kah..ONE MALAYSIAL ON SALE.
Melayu hanya tinggal baju melayu &utusex melayu. Ketuanan melayu mcm cibai katak bwh tempurung & akan berkubur bersama2 jasad Brahim ONG2ko$$.
Negara Malaysia akan bertukar jadi MAlay +Indon +Nepal +Cina +India +Bangla +Afrika = NEGARA MAINCIBAI DARUL UMNGOK.
Rakyat MAINCIBAI lahir hari ni, esok otomatik jadi ahli UMNGOK. Kos rawatan sejak lahir & sekolah caj kat PTPTN. Habis SPM hutang kat KERAjaan umPORNo $3juta. Interest 8% setahun. kah..kah..kah..jual org lebih untung dpd jual BABI.

Anak Jati Kelate berkata...

Skg ni kita rakyat dah xde pilihan..!!

Wajib atas kita semua berkampung dijalanraya sehingga 8 tuntutan BERSIH ditunaikan..

Jangan pulang..

Jangan berganjak..

Jangan berundur..

Jika ambil masa seminggu pun seminggu la kita berkampung dijalanraya..

Jika sebulan maka sebulan lah..

Hatta jika setahun pun maka setahun la kita berkampung..

Ini shja cara..

Kalau x BERSIH 2.0 akn berlalu mcm tu shj..

Dan kita akn kena kencing smpai kiamat..

gabot berkata...

semua anak muda mesti bangun dan mengundi

Malaysia for Malaysian berkata...

Kat kajang dan semenyih orang Umno bagi Ic kat indon dan Bangla...Cepat bertindak PAS..kalau tak confirm kalah..Pegilah ronda2 kat bahagian2 Umno dan tankap gerombolan...dah ramai ader IC...cepat !!!

Lang berkata...

pilihanraya hanya sebuah lencana sekolah demokrasi... tanpa lencana ini malaysia akan digelar komunis, fasis, apharties, sembronosis...

maka negara duania tak mau kawan dengan malaysia... so kena wat pilihanraya supaya nama demokerasnya...

tp dlam pilihanraya itu sendiri tak perlu ada demokrasi... sbb kalau ada demokrasi maka mereka yg nak kekal bakal mati... nak demokrasi idup dimalaysia... demonstrasi...

Tanpa Nama berkata...

terbaik Lang.