Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 7 September 2011

APA JADI DENGAN PEJUANG ISLAM?




SURAT DARI PEMBACA


salam tt.. kapal pengangkut perang amerika daaa...kapal besar bernombor 74..atas kapal ada lebih kurang 20 biji jet pejuang tempur...helikopter ada 4 biji.... kapal pengiring ada 3 biji...keseluruhan krew ada 5+++... kapal besar no 74 akan balik jumaat...3 kalap pengiring akan balik hari sabtu..

p/s...mcmmana aku tau????sebab lepas raya ke 3 aku dah kena keje daaa...jaga sistem dlm perlabuhan glen cruises port klang...masa kapal ni dtg..dari jauh dah nampakbendera amerika berkibar..bila sampai rupa2nya bendera malaysia daaa...kena tipu aku..wtf...utk pengetahuan tt...setahun dlm 3 atau 4 kali kapal perang amerika ni akan singgah berlabuh...

dlm ramai2 anak kapal berbaju askar tu, aku cari2 gak zul nordin..mana tau dtg menyamar..2 hari lepas ada sambutan dari tourism malaysia sambut kedatangan pegawai2 amerika ni...siap menari2 kebudayaan lagi...aku tumpang sekaki daaa...tengok jer laa...yg lawak lagi...kat tingkat atas ada ofis imegresen..sekor pun tak ada keje..rilek jer puak2 ni masuk..tak yah lalu kaunter check.. ........tapi tt...yg bestnyer...askar mat salleh pompuan..ni lawa2...huhuhuhuhuhu....
By Anonymous on APA JADI DENGAN PEJUANG ISLAM? on 9/7/11



NOTA:

sila baca berita ini betul betul
lihat bagaimana kuasa imperialis amerika
secara senyap senyap masuk

lihat bagaimana kuasa imperialis ini telah mengolah persetujuan
dengan menggunakan raja gopal
british guna raja gopal
jepun guna raja gopal
amerika guna rtaja gopal
untuk tipu melayu
ini lah cara kuasa imperialis ini
telah dapat berlabuh di tanah air kita

persoalan?

dimana parti pas
dimana parti pkr
dimana parti dap


dimana pukida
dimana pukisam
dimana pukipm
dimana zul bisul
dimana penjuang islam
ini dia bala tentera yang menyokong zionis israel
kenapa heboh heboh nak ke gaza sokong palestin
inilah dia kapal yang membantu zionis israel

bila gaza datang ke pelabuhan klang semua jadi tikus

mana jawi?
mana jais?
mana muis?


ini saheh musuh islam
ini bukan nak memurtadkan orang islam
ini kapal kasi bom mati 1 juta orang islam di iraq
ini kapal kasi bom orang islam di pakistan
ini kapal kasi bom orang islam di afghanistan


BENDERA MALAYSIA BERKIBAR


nota:

lihatlah dengan bangganya
bendera malaysia berkibar
opps... salah
bendera amerika laaa kah kah kah





SULTAN SELANGOR TERIMA MENGHADAP PEGAWAI PEMERINTAH KAPAL PENGANGKUTAN AMERIKA SYARIKAT
- meloya

SHAH ALAM 6 Sept. - Sultan Selangor, Sultan Sharafuddin Idris Shah hari ini berkenan menerima menghadap pegawai pemerintah daripada Grup Serangan Kapal Pengangkut Ke-3 (CSG3), Tentera Laut Amerika Syarikat (USN) di Istana Alam Shah di sini.

Dalam majlis itu, USN diketuai oleh Komander CSG3, Laksamana Muda Craig S. Faller bersama-sama para pegawai pemerintah kapal di bawah grup berkenaan antaranya Komander John C. Howard yang merupakan pegawai pemerintah kapal USS Dewey; Komander Leo S. Albea (USS Wayne E. Meyer) dan Pegawai Pemerintah Kapal Pengangkut John C. Stennis, Kapten Ronald Reis.

Pada masa sama, baginda yang diiringi Asisten Ketua Staf Rancang dan Operasi Markas Tentera Laut Diraja Malaysia (TLDM), Laksamana Muda Datuk Musa Omar dan bekas Panglima Angkatan Tentera, Laksamana (B) Tan Sri Mohd. Anwar Mohd. Nor berkenan meluangkan masa hampir satu jam mengadakan perbincangan dua hala dengan Faller.

Perbincangan itu adalah untuk bertukar-tukar pandangan selain memainkan peranan baginda bagi mengeratkan hubungan bilateral di antara TLDM dan USN.

Sultan Selangor yang juga Kapten Yang Dipertua TLDM menzahirkan rasa gembira dengan kehadiran pasukan USG3 yang dalam rangka kunjungan ke negara ini dan berlabuh di Pelabuhan Klang bermula Ahad lalu.

Kapal tersebut akan berada di pelabuhan berkenaan sehingga 10 September ini selain terlibat dalam pelbagai program yang telah diatur.

Antara program tersebut ialah kunjungan hormat, perbincangan dua hala, lawatan ke Pusat Hidrografi Nasional di Pulau Indah, perlawanan sukan persahabatan serta eksesais ketenteraan.


CAKAP ANTI AMERIKA

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

salam tt..

kapal pengangkut perang amerika daaa...kapal besar bernombor 74..atas kapal ada lebih kurang 20 biji jet pejuang tempur...helikopter ada 4 biji....

kapal pengiring ada 3 biji...keseluruhan krew ada 5+++...

kapal besar no 74 akan balik jumaat...3 kalap pengiring akan balik hari sabtu..
p/s...mcmmana aku tau????sebab lepas raya ke 3 aku dah kena keje daaa...jaga sistem dlm perlabuhan glen cruises port klang...masa kapal ni dtg..dari jauh dah nampakbendera amerika berkibar..bila sampai rupa2nya bendera malaysia daaa...kena tipu aku..wtf...utk pengetahuan tt...setahun dlm 3 atau 4 kali kapal perang amerika ni akan singgah berlabuh...dlm ramai2 anak kapal berbaju askar tu, aku cari2 gak zul nordin..mana tau dtg menyamar..2 hari lepas ada sambutan dari tourism malaysia sambut kedatangan pegawai2 amerika ni...siap menari2 kebudayaan lagi...aku tumpang sekaki daaa...tengok jer laa...yg lawak lagi...kat tingkat atas ada ofis imegresen..sekor pun tak ada keje..rilek jer puak2 ni masuk..tak yah lalu kaunter check..

........tapi tt...yg bestnyer...askar mat salleh pompuan..ni lawa2...huhuhuhuhuhu....

Tanpa Nama berkata...

1. Pejuang Islam Sejati dah pindah duduk Mekah sejak bulan puasa lagi. Tapi perangai maki hamun masih macam biasa. Tak percaya baca twitter dia.

2. Rajagopal dah merdekapun masih jadi hamba omputih. Nak buat camno? Nak buat jarum sebatangpun tak boleh apa lagi nak kawin dengan Kavita Singh.

3. Kah kah kah...apa punya turrrr???

Tanpa Nama berkata...

kah kahkah:

Emerson, R. (1937). Malaysia: A study in direct and indirect rule. New York: The Macmillan Company.

http://4.bp.blogspot.com/_vQuxf3Qufog/SqojjGzPSPI/AAAAAAAAAeM/5nCh9yuCE2M/s1600-h/DSC_0949.JPG

Tanpa Nama berkata...

http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=News&file=article&sid=8467

Tanpa Nama berkata...

Fakta surat pembaca silap.

Kapal CVN-74 John C. Stennis mampu membawa 85-90 jet fighter termasuk helikopter pengangkut & tempur.

Yang 20 bijik jet dan 4 bijik helikopter tu tayang je. Ada berpuluh lagi di dek tingkat bawah.

Kalau TT google pasal kapal perang nie, woohooo.........segala jenis atuk nenek mak ayah anak cucu jenis senjata ada atas kapal ni. Macam sebuah pengkalan tentera yang terapung di atas laut.

Dengan tahap kemampuan ATM yg pundek hari nie, Amerika hanya perlu sebuah kapal macamnie termasuk 3 kapal pengiring untuk tawan Malaysia.

Amerika ada 10 kapal pengangkut jenis nie yang sentiasa mengelilingi dunia dalam satu-satu masa.

Xde target atas muka Bumi nie yg mampu bersembunyi darinya.

mat salai berkata...

negara kita mmg baik ngan amerika tiap2 tahun ader training ngan diaorang ni. x percaya cuba gi sini

http://www.ramd.mil.my/index.php?option=com_content&view=article&id=1203%3Aeks-penyu-trident-siri-202011--eksesais-bersama-9-ramd-para--us-marines-corps&catid=57%3Anews&Itemid=110&lang=ms


atau google jer "penyu trident" iaitu training diantara askar kita ngan us marin beberapa bulan lepas


http://alatempur.blogspot.com/

Tanpa Nama berkata...

apa pulak rajagopal ni. beta bukan rajagopal. nak sebut biar betul-betul.kena sumoah kang baru tau!beta la sultan berak cangkong makan tanggong!ada faham? tt dan rakyat semua, ini amaran!!!rajagopal tak main. raja kapooooor wokay! o berani lawan towkay ye! tiewnama