Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 25 September 2011

CAKAP BERDEKAH DEKAH - ISLAM JADI MEREKAH



SIAPA PEREMPUAN INI ?




NYATAKAN PENDIRIAN MENGENAI PLURALISME DULU - meloya

KUALA LUMPUR 24 Sept. - Mursyidul Am Pas,Nik Abdul Aziz Nik Mat dicabar supaya menyatakan pendiriannya terhadap fahaman pluralisme yang diperjuangkan Anwar Ibrahim terlebih dahulu sebelum bercakap mengenai pelaksanaan hukum hudud.

Ahli Parlimen Kulim Bandar Baru, Zulkifli Noordin berkata, ini kerana para ulama sependapat bahawa fahaman pluralisme adalah sesat dan boleh membawa kepada murtad kerana ia menyamakan kedudukan Islam dengan agama lain.

SIAPA LELAKI INI?


TERPANAS TER HOT TERNOW- 30RIBU RM LESAP!

sila nayatakan apa yang terjadi kepada
30 ribu ringgit duit dari rumah kebajikan ini
jangan buat buat donno
jangan buat buat jihad
jangan buat buat islam

untuk pembaca kalau hendak tahu lagi
sila hubungi rumah kebajikan ini
dan sila tanya tentang peranan
pejuang dan penjidah islam ini:


Rumah Kebajikan Perkid
(RKP)No. 15 Jalan Sentosa 20 Taman Desa Sentosa,
Dusun Tua,43100 Hulu Langat, Selangor Darul Ehsan
Tel : 03-9021 3730, 019-257 2717




INI PENYAMUN


KEMUDIAN SILA NYATAKAN BILA HENDAK BAYAR HUTANG 15RIBU RINGGIT ?

diminta mat bisul ini nyatakan secepat mungkin
bila hendak bayar hutang 15 ribu rinngit
yang telah di pijam untuk digunakan
sebagai duit deposit di piliharaya
yang lalu.

NOTA:
apa hubungan mat bisul
dengan rumah kebajikan perkid?

NOTA:
sebelum cakap hal islam
bayar hutang
dan jangan rembat duit kebajikan

11 ulasan:

Rakyat M'sia berkata...

mat bisul ni memang mangkuk ayun x tau kenapa Anwar ambik dia ni dulu.

Beruk Ketawa...kahkahkah berkata...

Baca Fax dibawah ni..

From: Blogger 'Beruk Ketawa'
To : YB 'Zul Nordin'

" Sila tanggalkan Kopiah Putih anda dan sangkut kat tanduk Lembu"...kah kah kah..kah kah

Tanpa Nama berkata...

Zul Nordin,

Bila hendak bayar hutang 15 ribu rinngit yang awak pinjam untuk duit deposit pilihanraya yang lalu?

Cakap berdekah-dekah macam bagusss, tapi mulut penuh dengan najis.

Kuman seberang sana nampak, kepala taik kat dahi hang tak perasan. Punyalah keji u ni.

Tanpa Nama berkata...

salam,

hoi beruk ketawa, kau punya komen memang kelakar habissss

Tanpa Nama berkata...

kah kah duit puan ainon pun mat bisul sebat ke!
kah kah kah penjihad lanchiioww

Tanpa Nama berkata...

zul beruk kulum a.k.a Zulkepelir Kulum...apa saja gelaran diberi kepadanya tetap dengan muka selamba khinzir dia..muka tak tau malu..makan duit haram...penipu putar alam..kalau nak tau dia ni cakap betul atau tidak.... cuba tengok lubang hidung dia..kalau kembang kecut macam lubang hidung babi... sah memang tipu punya cakap....maklumlah dia dah jadi AJK surau al-musyrikin... tok guru dia abu lahab, mentor dia abdullah bin ubay...memang kelaslah lu zulkepelir donding..

Tanpa Nama berkata...

aku awal2 lagi masa kes anwar dulu, tengok mamat bisul ni memang pelik.. masuk mahkamah pakai kopiah.. tapi cara pakai macam takder cahaya dari Allah..

kendian masa perbicaraan berlangsung, hagham nama dia tak timbul langsung.. maksudnya dia tu cume menebeng jadi peguam saja.. yang jelas peguam yang buat kerja2 guaman ialah arwah fernando (alfatihah).. zulbisul nama ada dalam list, tapi entah apa dia buat kerja, aku sampai hari ni pun tak tau..

Jebat2 berkata...

Orang islam yg mati syahid bersih dari segala dosa KECUALI HUTANGNYA,

EnChe Guevara berkata...

Akakakakahaaa!
hoi TT! Ekau cakap yo tak guno, ekau minat bonar mamat taik ni. Berapo kali ekau menulis pasal taik ni? menulis yo tak ke mano mano de.
buleh tak ekau kirimkan pelompang kek mato taik ni sampai bisol dio baik?

Tanpa Nama berkata...

pejuang islam konon...hutang tak dak bayar...duit rumah kebajikan masuk poket sendiri

Tanpa Nama berkata...

mat bisul seorang munafik....berlakon islamik konon pakai kopiah bagai...angkat kopiah tahi anjing penuh atas kepala.