Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 10 September 2011

DEMO ANTI LYNAS PAGI KELMARIN DI PERTH AUSTRALIA



NOTA:

isu radio aktif ini makin merebak
kelmarin aktivis malaysia dan australia
telah berdemo di hadapan pejabat
syarikat lynas di perth dan fremantle

gerakan anti radio aktif ini wajib di demokratikkan lagi

mak cik dan pak cik di gebeng tak faham
soseh soseh cakap orang puteh

jika ngo anti lynas ini masih
meggunakan bahasa inggeris
dalam kempen dan risalah mereka
maka besar kemungkinan kempen
ini akan gagal kerana orang ramai tak faham

pelik ngo ini menggunakan bahasa inggeris
walhal tanah melayu ini tidak pernah di jajah
tak caya tanya mat kling
kah kah kah


INI WAJIBDILAKUKAN DI KUATAN






NOTA:

kalau demo macam ini di kuantan
jamin kilang beracun ini akan tutup!

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bersetuju sangat2 dengan tt.majoriti ngo,pakatan rakyat mesti nak cakap org putih. kalau cakap bahasa malaysia pun mesti nak ada gak bahasa inggeris sepatah dua. bahan sebaran pun banyak dlm english.kalau dlm bahasa malaysia, pun bahasa2 akademik kononnya, yang menyusahkan org ramai nak faham. akhirnya mesej tak sampai secara menyeluruh.tersebar pada golongan tertentu shj. kalau yg geng2 agamawan pun, suka berbahasa arab. kadang2 terlebih arab dari org arab.sekadar pandangan shj.

Tanpa Nama berkata...

sumer nak cakap bahasa pelir... kepala pelir ni dia bukan tahu apa bangsa apa.. sumer dia kira nak balun jer.. sama ngan yang berbahasa pelir ni.. sama jer perangai kontol dia tu...

Tanpa Nama berkata...

mat monggol je pandai guna kepala pelir untuk balun...
Anak yatim pun pandai juga.....bukan balun tapi rogol
kah...kah..kah..

Tanpa Nama berkata...

suh azeez ngan naina merican kene lenyekk..dorang itam kalo baring atas jalan kompom kene lenyek..pasal tak prasan, takleh beza antara orang dan jalan..