Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 10 September 2011

HINA YANG PALING HINA





INI ULANG LAKONAN FILEM HINDI




PAS : UMNO MACAM WIRA FILEM HINDI, BUKAN PEJUANG KEMERDEKAAN
- minsider


GOMBAK, 10 Sept — Selepas diserang tanpa henti sejak 15 hari lalu, kepimpinan tertinggi PAS hari ini melancarkan serangan balik dengan menyifatkan Umno yang diasaskan Datuk Onn Jaafar bukan pejuang kemerdekaan sebenar seperti didakwa pemimpin parti Melayu itu.

Presiden PAS, Abdul Hadi Awang, menegaskan, Umno yang kini diketuai Najib Razak bukanlah pejuang kemerdekaan.

“Ya, senang sebut,” katanya apabila menjawab adakah Umno merupakan pejuang kemerdekaan, pada sidang media di sini hari ini.

Sementara itu, Ketua Penerangan PAS Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man menyifatkan Umno seperti “wira Hindustan.”

“Dia (Umno) macam hero Hindustan, hero datang lambat... kumpulan itu dah lembik baru Umno sampai, ambil gambar kemudian iktiraf dia berjaya mengalahkan penjajah,” katanya.


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... PADAN MUKA GEROMBOLAN.... kah kah kah...

kah kah kah... KINI MACAM HERO FILEM HINDUSTAN.... kah kah kah...

kah kah kah...INILAH HINA YANG PALING HINA UNTUK PARTI POLITIK.... kah kah kah...

kah kah kah...APABILA DISAMAKAN DENGAN FILEM HINDUSTAN.... kah kah kah...

kah kah kah...NAMPAK JAGUH KAMPONG NYA... kah kah kah..

nota:
tak sangka tuan ibrahim juga tengok filem hindustan
filem sangam tengok tak?
lagu dos dos na raha iangat tak?
bobby tengok tak?
kah kah kah

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

mana tak hindustannya..banyak eee dalam umno skang..azeez, merican..

Tanpa Nama berkata...

kejap lagi nasarudin tantawi, riduan mohd nor, hasan ali baru nak bersuara pasal isu ni.sebelum ni tengok reaksi rakyat dulu..kalau rakyat sokong mat sabu, baru dorang keluar statement..

kalau rakyat sokong anwar, sanggup mati demi anwar..baru dorang kuar statement menyebelahi anwar..

skrang anwar tengah 'sakit' parti pas tak tolong apa pun.tak nampak pun muka2 pas kat mahkamah.bila anwar jadi pm,,semua nak tunjuk muka..

parti islam apa macam ni..

Tanpa Nama berkata...

umngok = hero filem hindustan???
patut la dlm umngok ramai eee!!!

kahkahkah

Stupid University berkata...

Kah! Kah! UMNO dah kantoi sekali lagi! Sekarang dah sampai tahap hina-dina! Kah! Kah! Kalau Malaya tak merdeka, segala perjuangan dan pengorbanan selama ini tiada makna lagi! Kah! Kah! Kah! Tulah dah terkorek lubang besar sangat! Kan dah tenggelam! Kah! Kah! Kah!

Tanpa Nama berkata...

....gua nk pecah Peru gelak........hiro dating Lamb at...........Kung kuanggggggg kuanggggg..

mek berkata...

kah kah kah
apa kelas umno hero hindustan
hero tamil lagi macho la machaa...

woit tt,
sanggam sama bobby ambo layan la...
kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

tantawi tu sengal la, pakai serban tapi bangang..

aku pun taktau camana orang dalam PAS boleh pilih dia.. bodoh ka orang2 PAS ni?? aku tiap kali dia buat statement, teraser jer macam nak bagi lempang jer..

Tanpa Nama berkata...

aku layan Sivaji The Bos je,kalau hero hundustan kontrol ensem je lebih,pirrraahhhh mabuk Umno & anjing2 suruhan a.k.a barua British