Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 10 September 2011

JANGAN SAMAN DULU ABANG MAT - BAGI HOT LAGI!





INI BUKAN ZAINAL KLING







MOHAMAD SABU SAMAN UTUSAN ISNIN INI
– harakah daily

"Masanya dah tiba saya saman Utusan Malaysia sampai bankrap sesuai dengan fitnah yang sengaja diatur untuk menjatuhkan maruah saya sekaligus bertujuan melumpuhkan pengaruh PAS bagi memastikan Barisan Nasional (BN) terus kekal," jelas Timbalan Presiden PAS, Mohamad Sabu.

Beliau ketika berucap di majlis mengutip dana Pondok Turith di Kampung Sekolah, Juru, Bukit Mertajam malam tadi menegaskan, masa yang diberikan kepada Utusan Malaysia selama 24 jam untuk menarik balik siaran muka depan ‘Mat Sabu hina pejuang' sudah berakhir dan saman akan bermula Isnin ini.

Katanya, semua maklumat telah pun diserahkan kepada peguam dan terserah kepada peguam beberapa tuntutan yang harus dikenakan selari dengan fitnah yang tidak henti-henti selama 15 hari berturut-turut.

Tambahnya, tindakan itu bukan untuk mencari kekayaan sebaliknya mahu pengamal media di negara ini bersikap adil dan telus dalam setiap penyiaran berita dan tidak mencipta cerita yang bukan-bukan semata-mata untuk mewujudkan prasangka yang tidak baik terhadapnya, PAS dan Pakatan Rakyat.

NOTA:
bang mat jangan buat silap
isu ini tengah hot
anak muda sedang bincang
facebook dan blog sedang panas
nak saman buat apa

ada kata mat indera pengganas
ada yang kata mat indera lahir di nigeria
ada kata kavita singh ajen raja gopal
ada kata johor merdeka lebih awal
ada kata tanah melayu tak pernah dijajah

banyak kang kong sudah layu
banyak kang kong sudah kecut

kalau saman jamin akan ada kenyataan dari para kang kong:
saya tak boleh komen – kes ini dalam mahkamah
kah kah kah
tak percaya tunggu dan lihat

abang mat beri baju kalis peluru untuk para kang kong
kah kah kah

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tuan tt
yang gambar tu memang bukan zainal keling tapi keling keling.keling piang.tengok dia licinkan misai dan mulut nak bagi nampak putih.tapi sayang keling tetap jelas kelihatan.di somalia nasib baik hitam legam asakar afrika tak nampak kalau dak,kena dah keling ni.

bukan keling keling.

Tanpa Nama berkata...

Gambar tu mugabe malaysia...
kalau utusan tarik balik berita tu...
maknanya nasi kangkang kah mah tak dimakan...
jika bang mat masuk saman isnin ini..
tanda2 besar dah makan nasi kangkang...
kah...kah...kah

kangkong bukan layu...
kangkong bukan kecut...
kankong dah basi.....
basi sebab dicamour dgn lancau...

Tanpa Nama berkata...

tt hang ni cakap tak serupa bikin, hang cerita ttg abang mat tapi kenapa catat ttg keling?

-zunodeng.

Khun Pana aka johanssm berkata...

Saya amat setuju dengan kata kata Fofesso Kang Kong Kling itu.
Malaya TAK pernah dijajah .

Portugal , Belanda , Jepon dan Ingeris chuma mari Jarjis dan bukan nya jajah.

Kita tunggu nanti..kalao tak pernah dijajah maknanya tiada komunis di Malaya.

Lagi ditibai , lagi demam lah Bik Mama.

Jebon berkata...

Sebenarnya kes ini kalu media UMNO tidak gembar gemborkannya diorang akan untung, tetapi nak serang Mat Sabu punya pasal media UMNO mainkan isu nih, sejak mula raya lagi dah serang Mat Sabu... sekarang diorang sendiri yang kantoi... utk jangka panjang sy nampak kes ini menguntungkan PR... kah-kah-kah-kah...

Tanpa Nama berkata...

azeez ni hitam laa..macam muke keling..orang melayu mana ada muka keling camni..maknanya mamak laa..mamak bukan melayu..

Tanpa Nama berkata...

laaaa... baju kalis peluru bagi kat fofese kangkong buat apa nya???
patut la rombongan umngok pegi somalia takde bekal baju kalis peluru, dah bagi kat orang lain!

Stupid University berkata...

Bang Mat nie potong stim betullah! Kah! Kah! Kah! Kah! Kasi lah sampai terpancut! Kah! Kah! Kah!

Tanpa Nama berkata...

itu memang bukan keling tapi pariah dog!