Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 10 September 2011

HANCUR NEGARA BILA PM MAKAN NASI KANG KANG




NEGARA MALAYSIA DALAM BAHAYA







KAJI SEMULA CAI 6.0 PERATUS CUKAI PERKHIDMATAN : NAJIB – meloya

Najib Razak meminta syarikat telekomunikasi supaya mengkaji semula keputusan mengenakan cukai perkhidmatan sebanyak 6.0 peratus kepada pengguna ke atas produk tambah nilai dan pek permulaan kerana keputusan itu kini dilihat membebankan rakyat.

Najib berkata, keputusan itu yang diambil sendiri oleh syarikat telekomunikasi merupakan satu keputusan yang tidak popular selepas beliau mengambil kira pandangan dan maklum balas daripada pengguna.

Menurutnya, fokus utama ketika ini sepatutnya untuk mengurangkan beban rakyat dan bukannya mengambil keputusan untuk menambah beban itu.

"Saya dah dapat banyak reaksi dan maklumat timbal balas daripada orang ramai bahawa langkah yang dibuat oleh syarikat telekomunikasi mengenakan cukai perkhidmatan kepada pengguna adalah suatu yang tidak popular dan sukar diterima oleh rakyat.

"Saya berharap syarikat telekomunikasi dapat kaji semula langkah ini kerana hari ini kita hendak kurangkan beban kepada rakyat.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...BINI ROSMAH INI BUKAN SAJE BANGANG... BODOH PUN IA JUGA... kah kah kah..

woit...INGAT RAKYAT BODOH... kah kah kah...

woit... BINI ROSMAH INI NAK MERNIPU SAJE KERJANNYA.... kah kah kah..

woit..INGAT ORANG RAMAI BODOH....kah kah kah..

kah kah kah...INGAT RAKYAT TAK TAHU.... CUKAI KERAJAAN YANG NAIKKAN....kah kah kah...

kah kah kah...CUKAI UNTUK DANA KERAJAAN... MESTI ADA PERSETUJUAN KERAJAAN... kah kah kah...

woit... CUKAI BUKAN JUAL DURIAN.... TOWKAY BOLEH LETAK HARGA.... kah kah kah...

kah kah kah...SEBELUM NAIK CUKAI MESTI BINCANG DENGAN MENTERI KEEWANGAN.... kah kah kah...

woit... SAHEH....BINI NAJIB...LEBIH BANGANG DARI DOLAH BADAWI.... kah kah kah...

kah kah kah... SI BANGANG TAK TAHU YANG DIA MENTERI KEEWANGAN.... kah kah kah..

woit... MACAM MANA JADI MENTERI... BODOH MACAM TELOOO..... kah kah kah

kakah kah kah...ITU PASAL... ORANG SUKA MAKAN ANSI KANDAR.... kah kah kah..

kah kah kah ..... SI BANGANG NI MAKAN NASI KANG KANG.... kah kah kah..

18 ulasan:

mek berkata...

mah, bagi abang nasi kangkang satu.

kang kang kang

Tanpa Nama berkata...

TT

Kenakan cukai...lepas tu tarik balik maka bolehlah dia mendabik dada, `KERAJAAN PRIHATAIN`.
Naikkanlah atau cukaikan barangan lain pula, pastu batalkan supaya lebih banyak ternampak kerajaan prihatin...
Bukan susah nak tipu org Melayu dgn ungkapan prihatin....

adnan M

13KFC berkata...

MENTERI PERDANA KU BANGANG LAGI BEBAL MACAM KELDAI...HAHAHAAAAAAA

Nostalgia abkk berkata...

PM baling batu sembunyi tangan....sudah entot tak mengaku pula.
Dah sebati menipu siang malam tak rasa apa2 pun dan jika tak menipu rasa gelisah pula.

Monkey Shooter berkata...

Tak kan tak dengar Najib kata Kementerian Kewangan tak dimaklumkan? Siapa Menteri Kewangan ha? Apa? Hishamuddin? Rais anak Yatim? Kita kena percaya kepada PM kita ni kerana dia tak pernah menipu kita, isterinya seorang yang warak (bertudung dan membaca Furqan sepanjang masa), keturunan dia orang ni baik-baik belaka, hidup pun sederhana sahaja. Lihatlah isterinya hanya menyarung cincin yang berharga RM 2.40 aje...Rakyat hidup bermewah-mewah tapi PM dan isteri hidup susah. Tak apalah kerana mereka membalas budi rakyat yang melantik mereka menjadi pemimpin, maka pemimpin sanggup hidup susah untuk rakyatnya. 31 Ogos Hari Kemerdekaan 1Malaya, rakyat bercuti di Perth Australia, tetapi PM tetap di negara sendiri melaungkan Kemerdekaan.... begitu tulusnya PM kita. Sekian Salam Haramjadah untuk pemimpin Munafik.

Tanpa Nama berkata...

tinjauan oleh menteri perdagangan di pasar-pasar malam mendapati cukai telekomunikasi telah dinaikan sesuka hati oleh peniaga.

selaras dengan itu beliau telah memberi amaran keras kepada peniaga-peniaga tersebut. beliau menyambung, sekiranya mereka masih engkar maka tindakan keras akan diambil kepada mereka.

beliau juga mengarahkan semua pegawai dari kementerian perdagangan untuk turun padang bagi memantau kenaikan harga cukai tanpa izin perdana menteri malaysia ini. menurut beliau juga cukai ini adalah haram kerana tidak mendapat persetujuan dari menteri kewangan malaysia.

Tanpa Nama berkata...

dia yang cipta masalah,dia yang selesaikan. orang ramai nampak dia bijak.

Tanpa Nama berkata...

OTAK PM penuh dengan najis dan kekotoran kerana setip hari BIK MAMA bagi makan nasi KANG KANG buatan sendiri bertujuan menghancurkan RAKYAT dan NEGARA.

Tanpa Nama berkata...

inilah akibat bila rakyat masih bodoh terutama org melayu jadi bini rosmah bagi alasan pon alasan bodoh sbb dia tahu ahli umngok akan percaya.

Tanpa Nama berkata...

ala, macam yuran tahunan kad kreditla. bank dah mansuhkan, tp terpaksa kenakan atas arahan bnm. nampak dah nk bangkrap negara ni.

Tanpa Nama berkata...

org PR lagi bodoh kena kangkang dgn pemimpin munafik lagi jahat!..sangka baik dgn peliwat dan kaki berzina dgn pelacur cina! yang PAS pulak kaki bini org.. pantang tgk bini org..kopiah jatuh..

pastu skrg sokong elemen komunis..mmg parti anak syaitan lah..
semoga mampos segeralah PR.!!

Tanpa Nama berkata...

nasi kangkang kah mah ada campur kangkong?
kah...kah..kah

Tanpa Nama berkata...

Kalau Najib tak tau kemungkinan benarlah menteri kewangan dipegang bulat-bulat oleh Rosmah.. dia juga luluskan kemasukan cincin berlian berjuta2..

Tanpa Nama berkata...

najib babi pukimak pantat sial anak haram jadah..rosmah gemuk pendek buruk hodok..guna bomohhhhh..

bangang punya pm isteri pm semua banganggg..rosmah tak cantikkk..busuk ketika busuk tetek busuk bontot busukkk..

ziana zain lagi cantik!

Tanpa Nama berkata...

woit 5.11,

Hujah seorang gila....
macam2 gila ada...
guna masa itu pakcucheng lagi baik...
mat najib memang pantang tengok body slim tapi dapat janda anak badak...
janda pun kebas...
kah...kah...kah

Tanpa Nama berkata...

aikkkkk?????????!!!
sejak bila syarikat2 swasta boleh kenakan cukai pada orang2 awam nih???
bukankah "cukai" tu hanya boleh dilaksana (imposed) oleh sang kera???
kalau macam tu, semua peniaga boleh letak seribusatu macam cukai atas barang/perkhidmatan memasing!

aku jual kopi jantan, kau bayar cukai perkhidmatan 5% sempena aku tolong bancuh&kacau air kopi kau, bayar cukai impot 5% sebab serbuk kopi tu aku impot ke dalam kedai aku dari tesco hypermarket, bayar cukai pintu 5% sebab keluarmasuk kedai kena bukak-katup pintu, bayar cukai tingkap 10% sebab kedai aku kena letak tingkap bebanyak... dan semua2 cukai ni aku letak sendiri je, tak perlu dapat lampuhijau dari kera... amacam, kopi jantan satu, ok??

-average joe-
klakka-la.blogspot.com

Tanpa Nama berkata...

Dia Mneteri Kewangan yg menaikkan culai perkhidmatan ke 6 persen, dia yg paksa semua syarikat kenakan caj 6persen yg kesemuanya diberikan kpd kerajaan pimpinannya. Sekarang dia kata tak patut caj, susahkan rakyat. Anak harimau punya PM...nak berlakon pun logiklah sikit. Nampak sangat dia memalukan orang Melayu, terutamanay yg berdarah Bugis dengan kebebalannya.

sri hartamas

Tanpa Nama berkata...

hah hah hah hah hah!
hoh hoh hoh hoh hoh!
woit! kalo mo tipu makcik felda, tipu betul betul sikitla oi!!