Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 10 September 2011

SEMUA FITNAH - RANCANGAN NAK JATUHKAN NAJIB




TOLONG JANGAN BUAT FITNAH


semua ini kes fitnah
semua ini kes cemburu
tidak mungkin bik mama ada cincin ini
mustahil bik mama boleh memakai cincin ini
tak masuk akal bik mama dengan cincin ini

lihat dengan jujur
lihat dan amati dengan hati terbuka
bik mama sudah slim dan cun

mustahil boleh memaki cincin inio
kalau disarong kan cincin itu
pasti lohe macam mak janda rahim tambi cik
kah kah ka
h


SLIM ala ZIANA




PENGAMPU ROSMAH SAHKAN PEMBELIAN BERLIAN RM234JUTA
– keadilan daily

Rosmah Mansor berbohong apabila menafikan pembelian cincin bernilai RM24.4 juta yang dibawa masuk melalui Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA).

Menurut Pengerusi Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM), Badrul Hisham Shaharin, ‘pengampu-pengampu’ Rosmah sendiri mengesahkan pembelian cincin berkenaan.

Badrul merujuk kenyataan Anuar Shaari, bekas ahli Parti Keadilan Rakyat (PKR) yang mendakwa cincin itu kepunyaan bakal besan Rosmah, Maira Nazarbayez yang dipesan masuk dari New York, Amerika Syarikat.

“Kini rakyat tertanya-tanya sama ada cincin itu kepunyaan Rosmah, mahu diberikan kepada Rosmah dan pergi ke mana selepas dibawa keluar dari KLIA.

“Pengampu-pengampu Rosmah menyebabkan Rosmah lebih terperangkap,” kata Badrul atau lebih dikenali dengan Chegu Bard.

Menjawab dakwaan Anuar Shaari, Chegu Bard berkata, serbuan SPRM ke bahagian kargo KLIA mengesahkan dokumen yang mengiringi kemasukan cincin itu ke Malaysia adalah sah.

“Apa yang saya dapat, dokumen itu sahih. Dalam kotak tertera nama Datin Seri Rosmah Mansor,” kata beliau.

SAMM sebelum ini mendedahkan pembelian berlian dikenali sebagai “Natural Fancy Gray Cushion Cut Diamond” yang diterbangkan melalui KLIA dan bebas daripada cukai import.

Selain itu, NGO itu turut mendakwa mempunyai salinan cetakan dokumen dari skrin komputer bagi membuktikan pembelian cincin berkenaan.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAh

8 ulasan:

mek berkata...

kah kah kah
macam ok gak tt gambar tu.
mesti bik mama letak gambar ni kat cermin, jadikan motivasi untuk selim melim.

kah kah kah

Monkey Shooter berkata...

Salam hormat Bro TT. Kalau Si Janda Badak Berendam Anak 5 tu dah begitu slim, aku pun mahu menawarkan khidmat seks percuma kepada beliau (tak perlu beliau gunakan nasi kangkang) aku akan terus beri khidmat percuma, tetapi syarat kena tutup muka dengan tempurung dahulu dan berilah upah sedikit untuk beli Viagra atau Kopi Tongkat Ali (tak payah upah wang atau cincin berjuta). Mana tahu Mat Monggol dah tak mahukan dia lagi kerana nasin UMGOK akan jatuh kerana gelaran betina Puaka ini atau Mat Monggol teringatkan kembali kepanasan Si Ziaena (atau kerana wap nasi kangkang dah basi), ok....aku akan siapkan badan dan sepuhkan keris pusaka 7 keturunan ku dari sekarang.

Tanpa Nama berkata...

Rupa dah mcm pelacur expired kat chowkit.

Tanpa Nama berkata...

hahahaha...body slim gila...bila dah ditampal muka rosmah gua macam nak muntah...loya tekak...

MahChot berkata...

sesak2 bolej jugal buat modal pakchucheng

Tanpa Nama berkata...

hantu ke?
kah...kah...kah

punchdrunk lovesick berkata...

bro..wa pinjam pic rosmah slim ni wat profice pic wa k...jgn marah!!!

Tanpa Nama berkata...

Sahabat,
aku ingat sapa la tadi? Pixture tu buat aku teransang je. Lanchow ngang terusss. Nasib bini balik kampung