Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 15 September 2011

GEROMBOLAN SEDANG MEMIKUL BIK MAMA




MEMIKUL BIAWAK HIDUP





PAS DAKWA MAHATHIR RANCANG MAHU JATUHKAN NAJIB
- minsider

PAS mendakwa bekas perdana menteri Mahathir Mohamad menggunakan pengaruhnya untuk menjatuhkan kepimpinan Najib Razak sebelum pilihan raya umum ke-13.

Naib Presiden PAS Mahfuz Omar(gambar) berkata langkah Mahathir yang menasihatkan Najib agar melewatkan pilihan raya umum ke-13 adalah satu bentuk tekanan terhadap Najib selaku Presiden Umno dan Pengerusi Barisan Nasional (BN).

“Saya lihat dalam Umno sekarang berdepan isu calon atau isu parti sendiri yang mana mereka mahu meletakkan calon yang boleh menang... Mahathir cuba beri mesej bahawa beliau (Najib) juga tidak berkelayakan sebagai seorang calon.

“Kalau kita lihat hari ini Najib menjadi liabiliti dan beban kepada Umno-BN, sebab itu diminta supaya dilewatkan pilihan raya umum ke-13, malah dalam Umno juga ada gesaan supaya Najib berundur sebelum pilihan raya umum ke-13,” katanya pada sidang media di sini.

Ahli Parlimen Pokok Sena ini menambah, ramai pemimpin Umno yang tidak mahu Najib terus mengetuai parti Melayu terbesar itu.

“Mereka tidak mahu Najib memimpin, sudah tentu orang yang jadi liabiliti akan menyebabkan Umno tidak boleh menang, bagi saya nampak macam Tun Mahathir kembali berperanan untuk memberi tekanan kepada Najib seperti mana tekanan yang diberikan kepada Pak Lah dulu... cuma cara yang berbeza.

“Mahathir beri tekanan supaya Najib berundur sebelum pilihan raya umum ke-13, Mahathir jadi ‘mastermind’ untuk jatuhkan Najib dan dalam Umno sudah kucar-kacir, sudah tentu ada kumpulan (dalam Umno) yang mengikut telunjuk Mahathir,” katanya.

Kelmarin Mahathir menasihatkan Najib agar melewatkan pilihan raya umum ke-13 dan merasakan bahawa Perdana Menteri sewajarnya menggunakan masa yang ada untuk meneliti calon-calon terbaik yang akan mewakili BN.

Bekas perdana menteri ditanya mengenai komen-komen mendakwa ketua-ketua bahagian parti komponen BN sedang bertelingkah satu sama lain untuk menjadi calon pilihan raya.

The Malaysian Insider ada membawa laporan sebelum ini bahawa kepimpinan Umno berhadapan dengan masalah untuk mendapatkan sokongan ketua-ketua bahagian di sesetengah negeri khususnya berkaitan dengan soal calon.

“Saya merasakan bahawa jika ia diadakan lewat sedikit, OK. Perlu ada masa bagi Najib untuk membuat penilaian siapa yang harus dipilih sebagai calon,” kata Mahathir.

Katanya, pendekatan “calon boleh menang” kemungkinan boleh mencetuskan masalah bagi perikatan itu kerana ia boleh menyebabkan lebih banyak perpecahan antara pemimpin-pemimpin parti yang hendak bertanding.

DUA EKOR BIAWAK IDUP



PAS: DR M MASUK GELANGGANG TEKAN NAJIB
- mkini

PAS mendakwa cadangan Mahathir Mohamad supaya pilihan raya umum dilewatkan, sebenarnya memberikan mesej khas kepada Perdana Menteri, Najib Razak.

"Ini memberi mesej dia (Najib) tidak lagi boleh memberikan kemenangan kepada BN (jika pilihan raya dilangsungkan segera)," kata naib presiden PAS Mahfuz Omar.

Mahathir semalam ketika ditanya tarikh sesuai mengadakan pilihan raya dilaporkan berkata "lewat sikit pun tidak apa" bagi memberi masa kepada Najib membuat penilaian calon.

Katanya, pemilihan calon yang boleh menang hanya menimbulkan masalah antara pucuk pimpinan dan akar umbi kerana penilaian Najib dan penasihatnya mungkin bercanggah dengan kehendak anggota dan menimbulkan masalah 'mencantas calon'.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit..INI BERITA KURANG BAIK....kah kah kah...

kah kah kah.... KITA MAHU NAJIB LABIH LAMA LAGI...kah kah kah...

kah kah kah...KITA MAHU CIK SITI PUAN ROSMAH TERUSKAN APA YANG SEDANG DIBUAT...kah kah kah..

kah kah kah...LIHAT NAJIB YANG LEMBIK... RAKYAT YANG GUMBIRA....kah kjah kah...

kah kah kah....NAJIB YANG KLUK KLEK...RAKYAT YUANG UNTUNG....kah kah kah..

kah kah kah.... NAJIB LEMBIK... BATAL CUKAI...kah kah kah...

kah kah kah...NAJIB LEMBIK...BATAL LESEN JUDI.... kah kah kah...

kah kah kah...NAJIB LEMBIK....SEDIA JUMPA BERSIH....kah kah kah...

woit....KALAU TAK ADA ROSMAH...SIAPA RAKYAT NAK BENCI....kah kah kah..

kah kah kah...KALAU TAKADA BIK MAMA.... MACAM MANA KARTONIS NAK BUAT KARTON...kah kah kah..

NOTA:
dua ekor rosmah dan najib
sedang dilihat sebagai beban olehh gerombolan
kita mesti panjangkan usia beban ini
biar masak masak

jangan buat silap macam zaman dolah
dolah yang zzzzz adalah dolah yang baik
najib yang lembik adalah najib yang baik

tapi

malikul sembab macam mana?

atau

ku li?
kah kah kah

kalau susah susah ketua gerombolan
ialah mat ezam kah kah kah

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

what can we learn from gaddafi libya?

mmg clear yg kuasa-kuasa dunia anytime boleh keluarkan waran tangkap kalo pemimpin mcm haram jadah menindas rakyat.

jadi jgn takut untuk bertempur dgn polis sial kalau polis sial mengganggu perhimpunan aman. mmg kena bertempur, kena bermandi darah skit, baru dunia bukak mata, geng-geng lahanat ni pun takut jugak nak buat lebey-lebey sbb kalo dah sampai tahap teruk mampos diaorang kena gasak dgn kuasa antarabangsa.

so cuba try test tengok.

kalo sembur air lari, gasak sikit lari, tak yah buang masa lah berdemo, layan tv lagi baik.

ini bukan menghasut tp a reflection apa dunia boleh buat kepada pemimpin lahanat.

Tanpa Nama berkata...

Satu benda aje yang najibi tak lembik....itu pun kalau jumpa Altantuya....kalu jumpa Bik Mama...bukan setakat lembik aje...terus kecut....tinggal telur aje....sebab dah hilang selera...kahkahkah

lampu berkata...

ISA nak dimansuhkan. BETULKA? Iya ka?

HAHAHAHAHA

Tanpa Nama berkata...

najib = bijan