Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 15 September 2011

SILA TANYA CIK SITI PUAN ROSMAH




MAT MONGOL TAK BERANI







nota:
mustahil mat mongol
akan menjawab
kah kah kah








TIDAK DIJAJAH: BILA NAJIB MAHU BUAT PENDIRIAN
- harakahdaily

“Bila lagi Najib mahu membuat pendirian rasmi bahawa negara kita tidak pernah dijajah sebagaimana kenyataan Prof Dr Zainal Kling, kemudian disokong pula oleh mantan Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir,” tanya AJK PAS Pusat, Ustaz Idris Ahmad.

Katanya, selaku Perdana Menteri, beliau mesti menyatakan pendirian rasmi kerajaan dan pendirian Umno di dalam hal itu.

Beliau menambah, satu jawapan yang segera perlu dibuat untuk meredakan keresahan rakyat di negara ini.

Katanya, tidak boleh mendiamkan diri dengan tidak membuat apa-apa pendirian, kerana ia sudah menjadi polemik di dalam masyarakat sejak kenyataan ini dikeluarkan, lebih-lebih lagi guru sejarah yang sedang mengajar anak murid mereka yang sedang menghadapi peperiksaan UPSR.

“ Najib mesti ada keberanian untuk menyatakan pendirian rasmi, jika beliau bersetuju dengan Profesor Umno ini maka kena batal sambutan kemerdekaan negara kali ke 54 jika tidak akan diketawakan oleh orang,” ujarnya.

Tambahnya, semua soalan Sejarah mengenai kemerdekaan yang sudah dibuat perlu dibatalkan.

Katanya lagi, semua tesis yang ditulis oleh sarjana yang berkaitan dengan kemerdekaan hendaklah dikeluarkan daripada semua perpustakaan yang disimpan di universiti negara ini.

“Anugerah bapa kemerdekaan kepada al-Marhum Tunku Abdul Rahman hendaklah ditarik balik.

“Nama Dataran Merdeka hendaklah ditukar segera. Segala ucapan Tun Dr Mahathir sepanjang beli

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... TAK KAN TAK TAHU TENTANG MAT MONGOL INI.... kah kah kah...

kah kah kah... BILA MAT MONGOL NAK JAWAB?.... kah kahkah...

kah kah kah... JANGAN TANYA MAT MONGOL... kah kah kah...

kah kah kah...TANYA LAAA CIK SITI PUAN ROSMAH...kah kah kah...

kah kah kah...KALAU ANAK BADAK BERI KEBENARAN...BARULAH MAT MONGOL BOLEH JAWAB...kah kah kah

6 ulasan:

cendawan merah berkata...

hahahaha lawak nak mati...size matters, apparently

anak badak? apa la. mana dapat idea anak badak. ingatkan kita sudah bersetuju dengan 'badak'?

*life on mars*

KUssssSEMANgat berkata...

Tak payah la tanya mat monggol, dia dah terbukti takde pendirian. Isu PPSMI pon dia tak boleh buat keputusan. Apalah yg rakyat boleh harapkan dpd piem mcm nih.

Tanpa Nama berkata...

sekali keluar senarai,
macam main domino
satupersatu tumbang
sampai najibabun & "pakar2" UMNgOk terkedu
punya la padu penumbuk sulung mat sabu!
kahkahkahkah

-average joe-
klakka-la.blogspot.com

Monkey Shooter berkata...

Salam hormat TT. Tolong siasat Cik Siti FLOM ni, kat mana dia cari bomoh Hindu yang power sangat tu. Sampai Mat Monggol boleh tinggal bini (1000x lebih mengancam dari FLOM ini), terlalu ikut cakap dan perintah (powernya melebihi dari guna nasi kangkang dukun Melayu), terlalu takut ugutan bini (melebihi takutnya terbongkar kes C4 mayat Altuya), semua kena ikut arahan bini dahulu baru boleh cakap atau buat dan terlalu dayus bagi seorang Melayu jantan yang dah berumur dan dari kalangan keluarga berada berkelakuan begitu. Ketakutan kepada bini melebihi dari ketakutan nak diturunkan dari takhta parti/kerajaan pemerintah tak lama lagi tapi masih buat don't know aje.... Kalau TT boleh dapatkan nama dan alamat Bomoh Hindu tu, aku yakin Tukar Tiub akan berubah menjadi Tukar Tayar (kerana kebanyakan tayar sekarang dah tak pakai tiub - kecuali basikal), tolong aaa.... TT, sebab TT amat baik dengan Kak Siti FLOM kita ni.

Tanpa Nama berkata...

sah utusan meloya menjahanamkan bn/umnoporn.
kini mat sabu pula dianggap pejuang.
begitulah sudahnya kalau nawaitu sehitam mamak/keling jahat.
segala penyelewengan sudah terbongkar.
tak lama lagi kpnya (aziz ishak) akan dipecat.
takcaya, tunggu.....

- mamak/keling baik.

dataran tidak pernah dijajah berkata...

tadi lekcerer aku pun ada quot dan cuit pasal isu medeka2 ni..hakhakhak..geli hati jadinya dengan fakta baru malaysia tk dijajah..mentang2 this year tk sambut merdeka..maknanya malaysia tk ponah dijajah.....ala..prof2 ni pun bukannya tk kuar mengundi..ada la ni jack2 ni nk naik pangkat dalam unisti...ape2hal...kalau mat sabu tk bukak cite..sampai mampos malaysia adalah sebuah negara yg dijajah...ini dah kira mat sabu la pejuang kemerdekaan kan??haha