Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 30 Oktober 2011

ANAK MUDA MULA BANGUN LAWAN BN




SEMUA BANGUN LAWAN BN



lawan bn ialah lawan barang naik harga

lihat anak muda malam tadi telah bangun lawan bn
ini pertanda baik
ini tanda anak muda telah bersedia untuk lawan bn

bayangkan mereka menyusun melalui facebook
mereka berkumpul melalui faceboook
inilah jenerasi faceboook yang menggugurkan mubarak

politikus pakatan rakyat
sila lihat dan faham akan tanda makna ini
politik tua
politik yang membosankan
politik pakai baju batik lengan panjang
politik nak jadi wakil rakyat
adalah dibenci oleh anak muda

lawan bn - lawan barang naik harga!


SOLIDARITI BERSAMA ANAK MUDA



12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bangsat2x FAM pun diorang bagi jgk duit,,bodoh!boikot je la,xpayah pergi stadium,kasi kosong,ni sapa lagi bangsat???

TheSniper berkata...

tambahan.

ANAK MUDA MEMBENCI POLITIK CANTAS

Tanpa Nama berkata...

TABIKKKK HORMAT

Tanpa Nama berkata...

pergi tu pergi tapi kerusi tercabut la!

Tanpa Nama berkata...

Lagu Malaysia tu tukar jadi lagu kebangsaan la,..

mosabit berkata...

Woitttt !!!!... 1:32..!!!!

kalau dioang tak pegi..mcamana nak buat demo....

takkan nak demo dok mgangkang kat umah mcm luuuu...

aparaaaaaa...

kah kah kah kah kah kah ...

Non-Governmental Individual berkata...

ini lah bila RAJA jadi presiden bola... ada tak dekat negara lain raja dan ahli politik jadi presiden persatuan bola? kerja nak cari populariti je...

melintang patah berkata...

hebat...lebih hebat dari bersih 2.0...takpayah rancang berbulan-bulan... tak payah ada ketua...semua dapat menyanyi serentak...(bila berlatih?)...lepas ni sunyikan stadium...biar pegawai fam saja yang menonton...TAHNIAH anak muda...

Tanpa Nama berkata...

SUARA ANAK MUDA,SUARA KERAMAT. KAMULAH YANG AKAN MEMBELA RAKYAT BAWAHAN YANG TIDAK TERBELA dari ORANG-ORANG KAMPUNG,ORANG BANDAR YANG MENJADI PEKERJA KULI dan BURUH MENGHARAP SUARA KEADILAN DAN KEBENARAN yang tidak dapat didengar disampaikan kepada Pemerentah yang lahapkan wang-ringgit rakyat untuk tempolok mereka.

Tanpa Nama berkata...

30 Oktober 2011 1:32 PTG

aku sokong hang...menyalak kat stadium xda guna la...cuba korang pakat2 boikot je...nie idak, melalak pastu beli gak tiket...

ibarat anti zionis tapi benarkan zionis bertapak kat m'sia...

kalau korang lawan barang keperluan naik, aku pun join...bola tak perlu la bai, bukan boleh makan pun...

melalak barang naik, tapi sanggup membazir duit pegi tgk bola kat stadium...bangang yg xboleh ubat nie la dia...

next time nyanyi bangsatkan kementerian yg naikkan harga petrol, tepung, beras dan lain2 makannan ruji tau

Tanpa Nama berkata...

SOKONG MOSABIT..!! DATANG DEMO FUKK.. FUKK DEPAN MATA BARU REAL..!! NI DEMO PASAL HARGA TIKET SEMESTINYA LAH DI STADIUM DOOOOOOLLLL!! ADA YG TAK PAHAM ISU KERRRRRRR....???


kendo.

Tanpa Nama berkata...

satu yg aku pelik bin ajaib...ada yg x kena...
slalunya presiden ni sgt dsanjung krn brjiwa rakyat...dlm pancaindera pun ada puisi sempena ualgtahun baginda krn jiwanya btul2 jiwa rakyat....
tapi tang isu ni(tiket bola naik mndadak) nape baginda mmbisu?nape baginda x gunkan kuasa ultra veto power utk mgarahkan FAM turunkn harga?
nape biarkan SU mapoh kering kena kutuk?