Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 31 Oktober 2011

BIK MAMA BERSHOPPING LAGI - PEMECAH BERITA



INI LAGI JELAS







KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


bik mama boleh meninggalkan rembau
tetapi seperti khairy jamaluddin
rembau itu mengikut sama
kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah




BIK MAMA BERSHOPPING LAGI























sila klik untuk besarkan


13 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ala apa nak dengki pulak..pakcik saya ceo cimb. duit manyak maaa

Tanpa Nama berkata...

bestnye jadi freeloader...like babi

Tanpa Nama berkata...

tt, "sila klik untuk besarkan"...aku sangka ko suruh klik gambar atas...nak besar lagi, muntah siot...kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

bik mama : I kaya, apa you orang kesah !! besok I akan beli Petronas Twin Tower tahu !!

Tanpa Nama berkata...

adoiyaiii ni kantoi kubra ni

Tanpa Nama berkata...

1.dia tak tobatla!dia dah pi mekah!buat haji!
2.hangpa bila lagi!dah belajaq sembahyang dan puasa!!

Tanpa Nama berkata...

zahid hamidi punya bodoh bercakap psl AUKU dan budget kementerian pertahanan.... alasan mata wang asing, kah kah kah bodo punya Dr...phd beli ker tu? Tuieeee!

Nazri berkata...

sikit sikit wang rakyat sikit sikit wang rakyat.korang ingat DSRM ni takde wang sendiri ke utk membeli barang kemas?aku rasa itu dah rezeki beliau jadi tak perlulah kita mempertikaikan rezeki yg beliau dpt.inilah bangsa melayu yg x boleh tengok org sebangsa senang sikit maka dah nak menuduh bukan-bukan utk menjatuhkan sesama bangsa sendiri.

Jebon berkata...

hampir terpancut tgk gambar bik mama tu.siot btl.

Tanpa Nama berkata...

i menabong dari kecik tau...u all jgn jelezzz....

Tanpa Nama berkata...

nazri.. bnyk sngt ke gji perdana menteri? smpai leh bli cincin, gelang, bra king size, sluar dlm nkj kene tempah lg..

Tanpa Nama berkata...

tuan, mohon source/link utk nems excerpt tersebut. Terima Kasih.

Tanpa Nama berkata...

makkk aiihhhh... besornye kopekkkk