Selasa, 1 November 2011

JAWAPAN UNTUK SURAT SEORANG EMAK




SOKONGAN TEGAR






SURAT DARI PELAJAR KUIS


Assalamualaikum Saudara TT... Saya adalah Saifulnizam bin Muhamad dari Majlis Perwakilan Mahasiswa KUIS. Sebelum saya meneruskan kalam ini, saya sudah membaca surat yang sama daripada laman portal berita Malaysiakini. sebelum itu ingin saya nyatakan, saya akan menyokong KEBENARAN Insya Allah.

Saudara saya agak terkilan kerana individu ini yang mendakwa sebagai ibu bapa pelajar Ijazah Sarjana Muda Syariah dan Perundangan, anaknya sendiri belum berjumpa dengan pihak Majlis Perwakilan Mahasiswa (MPM) untuk menyelesaikan masalah ini. Apa-apa pun, saya ingin untuk menyatakan hasrat untuk membantu semampunya masalah ini.

Insya Allah, KUIS merupakan institusi pendidikan bebas AUKU yang mana pihak pengurusan tidak pernah menghalang saya dan ahli MPM yang lain serta mana-mana mahasiswa untuk bersama dengan mana-mana ahli politik dalam mana-mana wacana yang segar sama ada anjuran daripada Pakatan Rakyat ataupun Barisan Nasional mahupun menyertai aktiviti mana-mana parti politik.

Saya tidak mahu memanjangkan kalam lagi, seandainya ibu kepada pelajar ini membaca artikel ini, saya BERSEDIA BERSEMUKA DENGAN BELIAU DAN MAHASISWA KURSUS TERSEBUT WALAUPUN PERLU SAYA KE PULAU PINANG SEKALIPUN. Saya boleh dihubungi di talian 017-9194019, atau di facebook saya, www.facebook.com/saifulnizam.muhamad ataupun untuk melihat gerak kerja saya dan berhubung melalui blog rasmi saya di http://kalamnie-zarm.blogspot.com maka mudah-mudahan masalah ini dapat diselesaikan secara diplomasi

By Saifulnizam bin Muhamad (Nie-Zarm) on SURAT SEORANG EMAK on 10/31/11



4 ulasan:

Rektor KUOS berkata...

kah kah kah kah !!!! ini macam ayat membodek pengurusan ni. kah kah kah !! budak ni mesti kaki ampu. kah kah kah !!! budak ni mesti mahasiswa poyo! kah kah kah kah!!!

Rektor KUIS berkata...

ayat budak ni macam ayat mengampu pengurusan KUIS je. kah kah kah kah !!! budak ni mesti kaki ampu! kah kah kah kah !!! budak ni mesti mahasiswa poyo ! kah kah kah kah !!! budak ni mesti menang tanpa bertanding masa jadi MPM ! kah kah kah kah !!!!!

Tanpa Nama berkata...

sudahlah nizam oi kaki bodek....menang tanpa bertanding terima jela hakikat bukan pilihan pelajar...yuran mmg mahal...jangan nak berdalih...

Tanpa Nama berkata...

Gagasan Keadilan Mahasiswa

Alhamdulillah ada juga insan yang sudi tampil kehadapan untuk cuba mencari jalan keluar serta penyelesian atas apa yang berlaku...

Apa pun punca dari segala permasalahan perlu diselesai dan MATANG ini sepatutnya yang dilakukan sebagai seorang mahasiswa..

"BUKAN BERTINDAK BAK UMPAMA BUDAK HINGUSAN YANG SEDANG KEHAUSAN MEMINTA SUSU DARI IBUNYA DAN MENGANGIS MELALAK TAK TAU HALA" adakah ini semangat MAHASISWA yang diperjuangkan...

Masalah tetap masalah tetapi setiap masalah yang berlaku tidak perlu ditambahkan lagi dengan masalah yang lain...