Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 19 Oktober 2011

CIA TAHU ADA GAMBAR NAJIB DAN ALTANTUYA




TIDAK ADA RAHSIA LAGI UNTUK CIA











CIA AMERIKA TAHU TENTANG NAJIB DAN ALTANTUYA


NOTA:
jangan hairan
jangan terperanjat apabila dasar luar negara berubah

soldadu kita di hantar ke afghanistan
soldadu kita di hantar ke bahrain untuk jaga istana raja
dasar ekonomi di ubah
tanah keretapi tanah melayu di jual murah ke singapura

kenapa semua ini berlaku?

kerana cia dan amerika boleh pau najib
lihat dibawah ini adalah laporan sulit kedutaan amerika
lihat dibawah ini laporan itu jelas menrangkan bahawa
ada gambar najib dan altantuya







INI LAPORAN WIKILEAKS

Then in the first 30 days the prosecution fumbled through a series of key witnesses whom later had to be impeached for proffering testimony contradictory to their pre-trial statements. In one case, a police officer testified that police interrogators "tortured and coaxed" her to make pre-trial statements which were untrue.

Subsequent witnesses testified that police reports and phone records had been changed and that other evidence had been tainted and should therefore be thrown out.

In another incident a witness testified that she had seen previous photos of the victim with Deputy Prime Minister Najib Abdul Razak, and both the prosecution and the defense leapt to their feet to have the testimony stricken from the record.

The same witness also testified that hers and the victim's immigration records showing entry to Malaysia had been mysteriously deleted.

Neither the prosecution nor the defense pursued a line of questioning regarding that testimony.


ENTOT ENTOT KEMUDIAN BOM




KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAG KAH KAH


nota:
semua dunia tahu tentang najib dan altantuya
yang tak tahu hanya jais
yang tak tahu hanya muis
yang tak tahu hanya jakim
yang paling tak tahu ilah ahli gerombolan
kah kah kah


10 ulasan:

mek berkata...

semua orang dah tau tapi boleh buat-buat tak tahu.

p/s TT, apasal gambar bik mama slim?
kah kah kah

albert magic berkata...

kalau bob lokman yang entot altantuya sah jais,mais, jakim dan yg sewaktu dgn nya akan kenakan hukuman sebat

eqainlalaland berkata...

Ya Ampun...ni fitnah ni..mohon wikileaks mintak maaf...Najib PM yang lebih alim dari ulama, lebih maksum dari nabi, lebih Islam dari Islam,lebih Melayu dari Melayu.Jadi taste dia melayu je, mane pulak taste Mongolia.

Tanpa Nama berkata...

Pendakwa dan peguambela sama-sama kaki auta...last-last 2 ekor lembu bodoh tu yang kena hukum gantung...ye tak ye jugak...2 ekor lembu tu dah kena gantung ke?...ni dah dekat raya korban....kahkahkah

eqainlalaland berkata...

sape yg penah tgk muke sebenar 2 balaci yang DIKATAKAN dihukum gantung tu?ntah ntah ade je kat sebelah korang kat kedai mamak.

Tanpa Nama berkata...

Najib adalah PM paling low class dalam sejarah dunia moden..aku sbg org melayu sangat malu kerana org-org melayu (UMNO)setuju telah memilih si najib bodoh ni untuk memimpin negara..

rock star berkata...

sakit betul hati bila tengok muka najib ni dalam tv..

GJ60 berkata...

Sal najib C4 atantuya? Sal najib takut tak dpt isap nenen BikMama yg over size 2.. Size pornstar nenen bikmama 2..

Tanpa Nama berkata...

Salam saudara pengarang tukar tiub . Terima kasih menyiarkan komen saya . Apa yang saudara katakan memang benar . Saya adalah anak kepada anggota tentera yang mana bapa saya ditugaskan untuk misi luar negara sebagai pengaman/pemantau kepada PBB .

Amat menyedihkan bagi saya kerana bapa saya menyertai misi ini hanya kerana dibayar elaun yang tinggi oleh PBB . Dibayar dalam Dolar USD demi bekerjasama bersama-sama tentera-tentera bersekutu jahat sedunia tidak lain tidak bukan US dan seangkatan . Tugasnya sebagai pemantau dan pengaman dalam erti kata lain bersekongkol dengan penjajah justeru menidakkan kuasa 'Freedom Fighter' .

Sebagaimana saudara Tukar Tiub ketahui , di Aghanistan misalnya tentera bersekutu Amerika masih kekal kerana ingin memonopolikan tanaman popi yang giat dilaksanakan di sana . Amerika sentiasa menjaga kepentingan ini dan kemudian dibantu oleh tentera-tentera Malaysia yang bekerjasama . Yang bertempur bukanlah tentera Malaysia akan tetapi tentera US . Namun jaringan kekuatannya didokong oleh bantuan tentera-tentera yang diupah ini termasuk Malaysia atas dasar 'kerjasama' .

Saya tidak dapat membayangkan yang bapa saya bersekongkol dengan pembunuh dan penghancur rakyat Islam di Afghanistan ini . Hari demi hari peperangan berlaku , namun saya tahu peperangan ini adalah salah sama sekali di dalam hukum alam yang kita belajar . Menyerang dan menakluki tamadun orang lain adalah perbuatan yang zalim .

Untuk pengetahuan pengarang Tukar Tiub juga , misi yang direncanakan ini bunyinya amat manis seperti pengaman , pasukan bantuan perubatan , dan dalam masa yang sama membantu tentera bersekutu menjahanamkan orang - orang Islam di sana . Akhirnya , bapa saya menganggap ini adalah kerja mulia kerana menentang pengganas dan keganasan . Sebenarnya , saya tahu siapa adalah pengganas sebetulnya .

Inilah kelemahan dasar Malaysia . Amat mudah bekerjasama dengan tangan-tangan yang menghancurkan saudara Islam sendiri . Hanya kerana dibayar elaun dalam bentuk USD , maka ramai tentera Malaysia memilih untuk menyertai misi ini . Untuk makluman , bagi misi PBB mereka dibayar sekitar 50 - 100 USD sehari . Jika NATO pula saya tidak pasti . Bapa saya pernah beritahu bayaran NATO lebih mahal daripada bayaran PBB .

Sebenarnya saya malu nak menulis ini . Tapi saya tahu , kebenaran adalah pahit untuk ditelan . Saya kongsikan ini bersama - sama pembaca Tukar Tiub sekalian .

- Anak Yang Kecewa -

Tanpa Nama berkata...

satu kesilapan UMNO sengaja dicatur Allah sbg pembalasan kpd kezaliman mereka yg angkuh, sombong, taksub, hina tok-tok guru, ingkar pd hudud. IT'S THE GRAND DESIGN! apa kata kutty? bukan saja pembangunan yg tak rohi tapi sesat dan batil. so, u all can be sure of the retribution shown while he's still alive. but that's only part of the whole story 'cos anwar will also get his, be it good or otherwise. tunggu je bila org islam tercabar. makcik felda pun angkat angkat kain kejar najib kah kah kah