Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 28 Oktober 2011

DUA BERITA PELIK BARU MASUK




ROSMAH AKAN NAIK BAJI






KENAPA NAJIB TAK PERGI KE PERTH


pada ketika ini 42 ketua negara commonwealth
sedang bersindang di perth australia

kenapa najib dan rosmah tidka kesana?

ini diluar dari kebiasaan
biasanya rosmah akan mengenyam untuk bergambar
dengan fat fat lady opps ...first first lady dari afrika
kenapa kali ini tidak menggatal

seorang diplomat dari negara eropah
telah memberi komen : mungkin najib
masuh merasa gerun melihat baginda
queen elizebeth yang mungkin memakai
baju kuning sekali lagi


IMAM SAUDI ARABIA

berita telah bocor tentang bagaimana
delegasi demi delegasi telah dihantar
ke saudi arabia untuk melobi

kali ini bukan melobi untuk mendapat projek

tetapi rosmah telah mengarahkan
para pelobi antarabangsa untuk mendapatkan
imam besar kaabah datang ke kuala lumpur
untuk membacakan akad nikah anaknya
yang bermulut besar yang akan kahwin
dengan anak mafia dari kazakhtan

seperti pergi menunaikan haji
semua ini adalah strateji untuk menggunakan agama
untuk menipu mak cik dan pak cik felda

INI TUNTUTAN KITA


7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ajib dan laki dia imah tak dapat hadir sidang komanwel perth sebab:

1.kedua2 mereka teramatsangat sibuk dgn persediaan menunaikan hajjah, sdg gelabah belum hafal/faham cara2 dan rukun2 jadi fokus nak dapatkan imambesar mekah sendiri datang ke seri perdana beri kelas peribody dan bagi soalan bocor, kena bertadarus setiap hari ke, boleh tak bila ajib bercukur nanti cuma gunting 1helai sepanjang 1mm je bulu ketiak dia, utk imah adakah kena cukur licin bulu ari dia, masa buat korban boleh tak dapatkan semua raja dan imam2 mekah utk sidang media di mana imah akan buat perutusan hariraya sambil dikelilingi raja & imam saudi, dll

2.mereka sdg berhempaspulas fokus persediaan akhir pru13, termasuk dapatkan calon muda ganti razaleigh dan bagi alasan perlu muka baru, org muda kerana itu kehendak rakyat

-average joe-
klakka-la.blogspot: satu babak di tahun 2021

Tanpa Nama berkata...

berapa kali nak p haji...haji wajib hanya sekali....duit tu elok bantu ibu janda2 tunggal miskin...dikalangan rakyat.balik mekah harap2 janda rosmoh pakai le tudung...tak kira le tudung syria ke tudung wardina ke jangan tudung saji dah le.sebelump mekah declare dulu minta ampun dr rakyat...harta2 haram yg dah di rembat...kalu tidak talbiah tak di sambut oleh ALLAH di langit.

Tanpa Nama berkata...

wali bg anak pompuan, pak dia seniri la yg afdal.. bukan tok imam!

melintang patah berkata...

tolong delete gambar ni...kalau malam hari tengok gambar ni, mau terkencing dalam kain...

Tanpa Nama berkata...

muka bik sangat menakutkan. x cute at all.

Tanpa Nama berkata...

tak sabar nak tengok bik mama pi mekah. mesti dia pakai tudung.. mesti cute!! hahaha

Surga Dunia berkata...

[2:200] Once you complete your rites, you shall continue to commemorate GOD as you commemorate your own parents, or even better. Some people would say, "Our Lord, give us of this world," while having no share in the Hereafter.
[2:201] Others would say, "Our Lord, grant us righteousness in this world, and righteousness in the Hereafter, and spare us the retribution of Hell."
[2:202] Each of these will receive the share they have earned. GOD is most efficient in reckoning.

Pi la naik aji lagi dan lagi dan lagi...
minta kesenangan/kekayaan dunia 2:200 banyak banyak ok.
Nak beg, nak cincin, nak commision, nak majlis paling meriah ect ect ect.

Sebenarnya
servey tapak nak labur buat kampung kat sana, ada tempat nak lari bila rakyat mengamuk nanti....