Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 8 Oktober 2011

MALAYSIA AKAN DAPAT PM BARU




JANGAN LUPA 8 TUNTUTAN INI






NAJIB CHECKS ON FINAL 2012 NUDGET PREPARATION
- tiewnama

PUTRAJAYA, Oct 6 (Bernama) -- Najib Razak tonight monitored final preparations involving Finance Ministry''s staff ahead of tomorrow''s tabling of the 2012 Budget.

Najib, who is Finance Minister, spent about one hour at the ministry, during which he also chaired a closed-door meeting with senior ministry officials.

Present were Rosmah Mansor, Second Finance Minister Ahmad Husni Hanadzlah, Deputy Finance Ministers Awang Adek Hussin and Donald Lim Siang Chai.

Treasury Secretary-General Wan Abdul Aziz Wan Abdullah, Chief Secretary to the Government Mohd Sidek Hassan as well as Bank Negara Governor r Zeti Akhtar Aziz were also present.

Najib is scheduled to table Malaysia''s 2012 Budget at the Dewan Rakyat at 4pm.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... SAHEH MALAYSIA AKAN ADA PM BARU.... kah kah kah...

kah kah kah...BUKAN MALIKUL SEMBAB.... kah kah kah...

kah kah kah...TAPI ANAK BADAK....kah kah kah...

woit...APA PUKRAK ROSMAH MANSOR ADA DALAM PERBINCANGAN BELANJAWAN.... kah kah kah..

woit...PANTRAK RAHAI ROSMAH APA HAL ADA DISANA.... kah kah kah..

woit...BUTREK MASAM APA HAL BADAK INI BERBINCANG HAL BELANJAWAN.... klah kah kah..

NOTA:
kalau ini pun orang ramai masih tak sedar
pergi mapooslahah orang melayu


15 ulasan:

anakJIN berkata...

rosmah dduk sana nak tolong PERABIHKAN duit cukai kita. pandai dia pilih bini...

Rakyat M'sia berkata...

gile ke laki najib tu, mcm tak reti duduk rumah tunggu bini balik. klu melayu sokong lagi takubin ni aku tak tau nak kata apa lah. Satu je perkataan BODOH

Beruk Ketawa...kahkahkah berkata...

Kalau masih ramai Melayu tak sedar diri..

Lebih baik jadi BERUK la woit...kah kah kah

Atleast Beruk pun boleh kenal mana satu 'KING' dan mana satu 'KONG'...kah kah kah

Anak Jati Kelate berkata...

Kejalan raya dan kita JANGAN BALIK!!

gengjahat berkata...

peh bodoh gile...ape hal aanak badak ni join skali bincang...nak mintak peruntukan Pertama berlian lagi ke...bangang la...

Tanpa Nama berkata...

bincet lu la losmah.. mujurlah orang2 melayu ni bodoh.. bodoh tak leh ditolong..

Tanpa Nama berkata...

Saya ada jumpa BAJET PERMATA dlm 2012. Saya tak pasti betul ke tidak. bagi yg mahir sila kaji yer. Dlm Kementerian Kemajuan Luar Bandar & Wilayah . http://www.treasury.gov.my/data/ap/ap2.pdf muka surat 258. Dia tulis perluasan Program PERMATA ke atas TASKA

Tanpa Nama berkata...

Dlm KPM pun ada gak Bajet PERMATA.http://www.treasury.gov.my/data/ap/ap3.pdf muka surat 436.

maie1958 berkata...

setuju sangat dengan hisham,bangun lah melayu dari ditipu dan terus didungukan olih united malays no otak/b-end selama 54 tahun!!!

Tanpa Nama berkata...

"kalau ini pun orang ramai masih tak sedar pergi mapooslahah orang melayu"!!!!(tukar tiub)

ya, jadilah jantan tulah raja dan bini sampai kiamat.
setiap merdeka laung kuat-kuat merdeka, merdeka, merdeka sampai terkeluar anak lidah macam kepala cina botak kena cekik! kalau boleh ajak prof keling dan khoo sekali: "merdeka..jah jah kita tak pernaj dijajah jah jah kita perrrnah di er er tak pernah dijajah, merdeka!"
org melayu pun tumpang la sekali:"jah, jah kita tak pernah dijajah jah jah merdeka!". kasi tt sampai betul-betul benggang:"woit, melayu pergi mampossss la kalau sampai hari ini pun masih buta!!!pundrak kuntraak..hancuk omak.."

ps: memang dah mampos pun segala atma jiwa, dah bonsai dek hutang-piutang dilenyek badak kah kah.

sayup-sayup di jolobu suara nyaring mengeluh;"oi jang oi nak jadi apo ekau ni?"
lalu disahut dgn lagu:"okero ujang bawah dapur, apo buek ei dio main tolo!"

Tanpa Nama berkata...

"BAJET CERITA DONGENG - BAJET SAMBIL LEWA" - Bajet yang pernah Daim buat, untuk menipu -

kalu tengok - cukong tak disebut - permata-rosmah lagi tak disebut-banyak lagi berkaitan kroni-cukong tak disebut- seolah olah "bajet dilanggar garuda" - rakyat pun seronok - rupa rupanye simpan kuku - sekali cengkam, rakyat mampos terus .....

Nostalgia abkk berkata...

Apa Bro. buat2 tak tahu sebelum Julia dari Australia jadi PM... Malaysia dah ada PM Betina yang pertama.
PM Jantan hanya jadi jurucakap PM Betina dan bukan saja ahli UMNO yang tertipu tapi 1Malaysia kena kencing.

Sudin berkata...

Kah,kah,kah,kah.....
Kah,kah,kah,kah.....
Kah,kah,kah,kah.....
Kah,kah,kah,kah.....

Belanjawan Prihatin...Kah,kah,kah,kah.....

Pencen RM220 naik 2%..Kah,kah,kah,kah.....banyak tu...
Kah,kah,kah,kah.....
Kah,kah,kah,kah.....
Kah,kah,kah,kah.....

2%.....naik RM4.40.....WOW..!!!!!
Banyak tu.....juta liun......
Kah,kah,kah,kah.....
Kah,kah,kah,kah.....
Kah,kah,kah,kah.....
Kah,kah,kah,kah.....

Tanpa Nama berkata...

Madey kata budget Pakatan bajet poket kosong.Tapi rakyat malaysia tak caya madey keling tu.Bajet gerombolan pun hampir sama nilai dengan budget Pakatan,Tapi Madey tak berani pula kata budget poket kosong.Sebabnya madey pun tahu budget Najib Budget Temberang Rakyat.Lepas PRU semua cukai akan hinggap kepala rakyat malaysia.kalau ada lagi melayu yang masih percaya mat monggol dan madey pandy kutty, pi mampoih laa semua.kah..kah..Kah.

Tanpa Nama berkata...

Aku tunggu pm wanita tu tembak kutty