Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 8 Oktober 2011

SIAPA BELI SELUAR DALAM XXXXX




NOTA:

sekarang baru kita tahu
kenapa impot beg tangan tak kena cukai
ini kerana anak badak nak beli banyak beg

sekarang kita sedar kenapa impot intan berlian tak kena cukai
kerana anak badak nak beli cicincin dari jacobs

sekarang kita sedar kenapa impot seluar dalam dalam tak kena cukai
kerana ankl badak nak beli banyak xxxxxx



SEJARAH BUJET KITA



JANGAN LUPA







2 ulasan:

Nostalgia abkk berkata...

14 tahun berturut2 bujet defisit dan itu lah tanda nya bertapa bodoh nya rakyat Malaysia yang menyokong dan mengundi UMNO dan BN.
Kalau sebuah syarikat awam tak payah tunggu 14 tahun suku kedua telah di tendang dari jawatan nya.
Nama memang sedap EPU tapi semua penyanggak besar sapu sampai tak tinggal kerak.
Hutang negara dah hampir setengah trilion dan masih bercakap besar dan tak sedar diri.
Tunggu tak lama pun tak ada lagi dah Selamat Hari Raya,Tahun Baru Cina,Depavali atau Christmas tetapi Selamat Bangkrap Negara ku and Welcome To IMF.

mat saga berkata...

hahahahaha....

marah nampak..... kasi pkr menang dulu laa.... nuar bentang budget pun macam bodoh punye budget laa.... 1000 kali bagus paria mabuk punye budget...

selagi nuar ada kat pkr selagi tu lah BN akan menang..... kalau pkr menang aku lari bogel depan nuar laaa...