Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 26 Oktober 2011

ROSMAH CUCI BADAN TELAN BIJI KURMA




NOTA:

kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah

rosmah dan najib naik aji
kah kah kah

najib dan rosmah anik aji
kah kah kah

rosmah naik aji
kah kah kah

najib naik aji
kah kah kah



SIAPA NAIK ATAS SIAPA?



NAJIB DAN ROSMAH NAIK AJI

Menurut sumber yang ada menyatakan, tahun ini Najib dan Rosmah akan menunaikan ibadah haji dan akan pergi dengan penerbangan terakhir. Pemergian beliau ini juga dikaitkan dengan pembinaan dan pembaikan imej beliau dan isterinya yang teruk tercalar dengan beberapa isu.Diyakini telah disusun di Tanah Suci nanti liputan media yang akan menyiarkan gambar – gambar pasangan suami isteri ini mengerjakan ibadah Haji untuk memberikan satu persepsi baru kepada orang ramai khususnya dalam usaha mengepung undi orang Melayu. Jangan terkejut nanti kalau imej atau klip Najib dan Rosmah memasuki kaabah akan dimainkan tiap malam.

Najib dan Rosmah dijadualkan balik dengan pesawat penerbangan khas sekitar 6 November. Selepas itu dia akan mengukur kejayaan misi hajinya selain dari membuat beberapa keputusan akhir menjelang tarikh penting. 11 November 2011 menurut maklumat yang diyakini Najib akan membubarkan Parlimen dan serentak dengan itu negeri – negeri dibawah Bn juga akan membubarkan DUN. Sehingga kini dalam Pakatan Rakyat masih belum ada kata sepakat dalam pembubaran DUN di negeri dibawah PR.

1 Disember dikatakan akan diadakan penamaan calon dan 10 Disember (sabtu) akan diadakan proses pengundian. Angka berkaitan 1 ini sengaja dipilih menurut maklumat yang ada kerana mengikut nasihat paranormal dan tukang tilik yang biasa digunakan mereka yang menyatakan nombor berkaitan 1 merupakan nombor tuah bagi Najib dan Rosmah. Diyakini sehingga hari ini dari maklumat dalaman sah Najib akan mengikut tarikh ini walaupun kuat yang menasihatinya agar jangan mengadakan PRU awal dan secara mengejut.

Pilihanraya awal ini dipercayai juga kerana krisis dalaman Umno yang makin meruncing.Sudah mula ada pihak yang mahu menjatuhkan Najib dalam Umno sendiri. Najib tidak boleh membiarkan ini merebak,mereka yang terlibat perlu disingkirkan. Namun sebelum itu Najib perlu mendapat mandat baru dan memastikan majoriti yang dinamakan sebagai Calon PRU.Bn perlulah individu yang boleh menyokong beliau tanpa belah bagi

Pada 9 Julai puluhan ribu rakyat telah turun ke jalanraya kerana menuntut Pilihanraya Bersih dan Adil. Walaupun penuh sekatan hampir tidak masuk akal apabila melihat puluhan ribu yang masih berjaya hadir walaupun K.Lumpur dibuatkan seperti darurat oleh penguasa dengan melakukan kepungan dan memaksa banyak organisasi untuk tidak menjalankan operasi pada hari tersebut. Ini semua kerana iltizam dan kehendak kuat rakyat untuk menuntut pilihanraya bersih dan adil.

Najib sendiri akhirnya terpaksa mengakui bahawa kepincangan wujud dan proses pilihanraya memerlukan reformasi. Satu jawatankuasa terpilihan Parlimen diwujudkan untuk maksud tersebut.

Malangnya usaha Najib hanya pada kulit. Dalam mengumumkan langkah pemerkasaan demokrasi dalam negara tetapi beliau (baca : bn) sendiri terus mengerjakan banyak perkara jahat membunuh demokrasi khususnya dalam proses pilihanraya. Isu penganugerahan istimewa orang asing dengan taraf wargananegara secara mudah dengan syarat mengundi Bn dilihat antara kemuncak kekurang ajaran Bn ini.

Jesteru ini Solidariti Anak Muda Malaysia memberikan peringatan kepada Najib, Rosmah dan regim bn keseluruhanya,JANGAN ADA SEBARANG PROSES PRU SEHINGGA SELESAI PROSES PENAMBAHBAIKAN PRU KHUSUSNYA MELAKSANAKAN 8 TUNTUTAN BERSIH. Jika PRU diadakan sebelum proses reformasi PRU diadakan maka PRU tersebut bakal m,enjadi PRU terkotor dalam sejarah negara.

Jika PRU tetap diadakan sebelum proses reformasi pilihanraya selesai maka PRU yang diadakan itu hanyalah penipuan dan hanya proses bohong yang hanya ingin memanjangkan hayat Umno dan barisan Nasional selaku regim pemerintah. ia hanya satu proses demokrasi palsu dan menipu rakyat.

Najib dan regimnya mungkin boleh terus berdegil memanggil PRU dan jika ini berlaku yakinlah pasti akan ada mobilisasi terbesar rakyat dan SAMM tidak menolak kemungkinan kali ini bukan sekadar demonstrasi protes tetapi ia mobilisasi rakyat benar – benar untuk menumbangkan regim, mobilisasi rakyat untuk memasuki Putrajaya. Mobilisasi rakyat kali ini akan benar – benar berwajah Malaysia dengan menolak sebarang sentimen perkauman. Dari pengamatan SAMM yang sama bergelumang dibawah, majoriti rakyat yang sedang terhimpit kehidupan mereka telah bersedia, rakyat tidak redha Bn terus mendapat mandat dengan cara menipu dan terus menghancurkan negara.

Cik Gu Bard
SAMM


20 ulasan:

gengjahat berkata...

terbaekkk...aku dah tak sabar dah ni nak ikut gerakan mobilisasi ni...ayuh bangun semua...

dukun melayu berkata...

prootttt

kentut aku wangi lagi

Tanpa Nama berkata...

Masa Mahathir main dam aji, balik dia masuk IJN macam separuh maut. Sama juga masa Sanusi Oksigen main dam aji, balik bersama tangki oksigen.

Agak-agaknya apa akan jadi pada suami isteri yang bakal main dam aji ni. Selamatkah pulang, atau terpaksa disembahyangkan di sana. Kalau disembahyangkan di sana semoga selamatlah, tapi kalau balik ke sini harapnya pasangan ini mampu mentranformasikan 360 darjah pada landasan yang sebenar-benarnya kesan dari aji mabrur yang sempurna... boleh percayakah?

dukun melayu berkata...

http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/301671_1563645147389_1723196288_768291_1417740682_n.jpg

oh my..

Tanpa Nama berkata...

agak2 dia nampak kaabah tak waktu tawaf?

Lang berkata...

tak pa la depa nak naik kapalterbang pergi buat aji... mcm dato siti... balik dr aji paki tudung walau pon cuma fesyen... ct ambil kaedah biar berubah sikit (walaupun perubahan tu ak bawa apa2) dari tak berubah langsung...

nak tengok fesyen tudung bik mama pulak....

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah...isham tu tak nak pi aji sama rosmah ke?..bole le berbaik- baik dan bermaaf- maafan. dgn big mama....cerah politik malaysia..hee..heee

DX berkata...

dulu mahathir pergi haji. dihebahkan yang mahathir dapat masuk kedalam kaabah.

kononya mahathir ini pemimpin islam yang ulung. diberi penghormatan dan kemuliaan masuk kedalam kaabah.

haha!
apa tidak belajar sirah yang dalam kaabah ini pernah menjadi tempat berhala?

penyembah berhala pun boleh masuk dalam ni! siap boleh letak berhala lagi!

raja saudi yang heboh kata wahabi sesat tu entah berapa banyak kali masuk dah!

Tanpa Nama berkata...

kelakar habis, aku yg paling gelaknya tengok gambar rosmah dan najib bergusti.

Tanpa Nama berkata...

aku rasa tak patut kita persenda2 orang nak buat ibadat walaupun kita tau dia tu tak elok ka, lantak dia la, tahu la ALLAH nak balas macam mna. Kita doankan semoga dorang kembali ke pangkal jalan.


Peace Malaysia

-Izawa

Tanpa Nama berkata...

Aku amat menyokong kenyataan SAMM ni... sampai bila asyik diperbodohkan oleh sistem pengundian yg bangang ni... kita dipaksa utk terima pemimpin yg kotor yg terhasil dari sistem yg kotor... aku tak kisah samada BN atau PR yg akan menang, tapi biarlah menang dgn cara terhormat jgn main tipu...

Jika cara penipuan tidak dibendung demi gila utk terus berkuasa, maka mungkin BERSIH 3.0 merupakan jawapan terakhir kepada semua itu...

Tanpa Nama berkata...

kah!kah!kah! Zul Nordeng jadi orang kuat perkasa! ..... http://www.malaysiakini.com/news/179693

madie berkata...

Najib dgn Bikmama suka no 1 sbb depa 2,2 tak pernah rasa jadi no !. Najib bg Rosmah adalah laki ke3 dia manakala Rosmah bagi Najib adalah bini ke2 dia..
mana pernah rasa kemanisan no 1. tu yg buat depa 2,2 meroyan nak jadi no 1 walaupun hasrat tu takkan tercapai dek akal ku...
keh keh keh keh keh keh..

Tanpa Nama berkata...

'naik pesawat penerbangan khas'! Ni yang buat aku bengang!! Wei, nak gi haji tu ikut suka-hati korang, tapi apasal lak kita kena bayar pulak? minyak dengan kos memakai 'penerbangan khas' tu bapak ko bayar ke?
This fucker is using our money( yang bayar cukai sekalianlah ki-mak) to screw us perpetually. Wey! fikirlah kalau kau orang berupaya berfikir... Ko nak pi Haji free ke tak? kalau tak?...tanya dua ekor FFOM&FLOM secret diorang!

oostad kezeem berkata...

pakai duit sendiri atau duit kerajaan? rakyat nak tahu.........

Tanpa Nama berkata...

piiilah mabuk.
if not today when(re:Mao)
pun species kena nasi kangkang.
malulah kat mahasiswa. mahasiswa kalau bertindak, berdemo hancus kaparat ni. come on tt, don't waste time la bullshitting to mangkok. U CAN LEAD AND I DON'T SEE ANYBODY CAN!! Another ghost buster is abg MAT SABU. so y play-play with all the talk-talk la when they r conspiring a dirty move at every second u breathe... zaman mat spy dah abis, ini zaman binatang yg meronta sebelum kena sembelih!! Bard, lu ada janji lain ke muleh gelenti pr minang? u tau kan y gadaffi takut sama itu student? otherwise kutty pun tak bikin itu auku kasi dia olang biol hinggo tonggong molonting!! dongar kek sami pongyi caro kao berjuang kono golak yo kah kah

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah
bagi peringatan la pulak
Ingat PM and the gangs nak kisah!!

kah kah kah

errr siapa yang tulis surat ni
cikgu bard ke...kah kah kah

tatabahasa jaga la sikit...buat malu cikgu je

kah kah kah

lupakanlah...

shahril samad letak jawatan lawan BN sebagai ahli bebas di JB...dia menang.....takde masalah pun....

dah tahu PRU ni gelanggang berat sebelah....kuatlagi usaha...bukannya bagi ingatan kat PM ...kah kah kah

wat de samdoll of SAMMMM

Tanpa Nama berkata...

BUAT KOMEN BERNAMA IZAWA

JANGAN JADI MAT POYO/MINAH POYO DI TUKARTIUB BOLEH TAK?

Tanpa Nama berkata...

DX : untuk pengetahuan saudara/saudari, semua pemimpin negara Islam berpeluang untuk memasuki Kaabah..

Tanpa Nama berkata...

rakyat nak pi haji punya la mahal kene bayar...natang 2 ekor nie agak2 berapa sen depa keluar duit? termasuk la haji kutty dan haji zzz....cuba tanya depa berapa duit mereka bayar utk pi haji...