Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 27 Oktober 2011

BETUL KE APA YANG BRAHENG KATA?




CABUT KERIS SAJE - MACAM LAWAK



AHLI PERKASA PENENTU KEMENANGAN CALON PRU KE 13 : IBRAHIM ALI - mStar

KUALA LUMPUR: Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) yakin mereka berupaya memainkan peranan besar dalam menentukan kemenangan mana-mana calon dan parti pada Pilihan Raya Umum (PRU) Ke-13 akan datang berikutan keahliannya yang semakin bertambah di setiap negeri.

Ibrahim Ali berkata, beliau tidak akan teragak-agak untuk meminta ahli Perkasa supaya tidak mengundi mana-mana calon yang didapati menghina Islam dan menguris hati orang Melayu.

"Walaupun kami bukan parti politik, kami mempunyai hampir 300,000 ahli di seluruh negara.

"Kami akan mengerahkan semua ahli supaya tidak mengundi mana-mana calon yang menghina Islam. Kami tidak akan berkompromi dalam hal ini," katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... PERANAN MACAM MANA INI?.... kah kah kah..

kah kah kah.. PERKASA BOLEH MENANGKAN MACAM MANA?... kah kah kah..

kah kah kah..ADAKAH PERKASA PERKAKAS SPR.... kah kah kah

woit... SEBELUM MEMENANGKAN ORANG LAIN...ADA SATU SOALAN... kah a kah kah

kah kah kah...SOALANNYA.... PRESIDEN PERKASA SENDIRI AKAN TANDING DI MANA?....kah kah kah

woit...KALI INI MUSTAHIL DAPAT KERUSI DARI PAS...kaah kah kah..

kah kah kah...ATAU AKAN BERTANDING DI PEKAN.... kah kah kah..

kah kah kah..ATAU AKAN BETANDING DI PAGOH.... kah kah kah..

woit..KALAU TAK DAPAT KERUSI APA MACAM?.... kah kah kah...

woit....KALAU TAK DAPAT KERUSI SELAMAT MACAM MANA?.... kah kah kah

nota:
jaga tepi kain sendiri dahulu
jangan jaga tepi kain orang


NOTA :
braheng boleh menang sekali lagi ke?
sudah bersedia kah pengundi indon mengundi braheng
ada pengundi bangla akan mengundi


14 ulasan:

sukun berkata...

300 000 ahli? fuh.. nasib baik duduk lepak2 manja kat titiwangsa masa turun demo bersih 2.0 aritu.. kalau tidak dah jadi pekasam aku.
brahem, nkau pandai mengira tak?

hasbullah zainal berkata...

300.0000 ahli konon. Masa Bersih 2.0 tak nampak pon. Masa Himpun, tak nampak pon 300.0000 yang turun. Semua duduk bawah tempurong.

nate bewok terminator berkata...

kah kah kah...komer jangan la kutuk braheng al katok macam gitu ... tapi kalau teman kutuk lagi sakit dari tu ... kah kah kah... nate bewok celaka lapan belas ni bakal tumpor dalam PRU 13 ni ... melainkan dia ujudkan satu kawasan Parlimen sendiri yang pengundinya terdiri daripada sekelian kaum suku sakat katak puru, katak betong, katak minyak, katak pisang, berudu dan sekelian yang sama spesis mangkuk hayun dengannya ... tapi komer mana tahu kot bik mama al badaki akan bagi dia satu kerusi (kerusi kera) kat dia ... kah kah kah.. braheng.. braheng... pelawok sungguh demo... kurang sikit stress teman pagi ni ... alamak nak terkencing pulok ... meh teman kencing kat kepala mu braheng ... kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

satu NGO macam perkasa ada 300,000 ahli. hebat. tapi yang datang himpunan umat kat stadium tu tak sampai 10,000 pun.

Tanpa Nama berkata...

Ada dua peribahasa yang sesuai untuk sibraheng ni..
1. Seperti melepaskan anjing yang tersepit..dah terlepas dia gigit kita balik..
2. Katak lidah bercabang..
Kah..kah..kah...memang macam anjing dengan katak..

yob rizab berkata...

perkasa, kah,kah,kah..........dah jadi pekasam! ahli semua kaki tido. contoh freeloader terbaik.

rahwana berkata...

dalam diam 'orang orang ' anwar dah mula kuasai perkasa..kakakaka

Tanpa Nama berkata...

kawe nok royak sikit nih...sapo2 ado kecing manih, daroh tinggi, gaut, mintak tulung jange baco cerito nih...nanti keno sawe katok.. Kahkhakah...bengong.

Tanpa Nama berkata...

300,000 rupiah orang la bro...300,000 rupiah je ahli pekasam ni...kahkahkah klu dlm RM berapa kerat je....

Tanpa Nama berkata...

300 000 ahli? haha lawak kata betui la.. tunjuk la kat mana2 senarai ahli perkasa ni berahim.. jgn2 ko letak nama2 yg tak wujud tak? atau nama yg dh umur 130 mcm spr tak?

Tanpa Nama berkata...

tak mustahil dalam beberapa bulan anak2buah dia dah menjangkau 300ribu

sebab katak... sekali bertelor dapat berapa ribu anak2berudu!

kena pulak dah 1-2minggu ni asek hujan tetiap petang... berjogetlambak la cip katak!

-average joe-
klakka-la.blogspot: satu babak di tahun 2021

Lang berkata...

kah.. kah.. kah..

ibratak mmg pandai pancing... dgn menyatakan sokongan terang2an sambil meyakinkan kemenangan denga 300ribu ahli (99.9% ahliUmngok) maka dia telah mengiklankan dirinya agar di ambil kembali oleh umngok untuk kekal menjadi calon dimana2 kawasan atas tiket BN...

persoalan? jika takdapat tempat, mampukah ibratak akan menghalakan undi ahlinya kepada pihak yg satu lagi? atau ibratak akan membentuk partinya sendiri?...

Tanpa Nama berkata...

hari ini tlh dpt bukti dr pekerja/kawan indon,memang diaorg dh jd bumiputera,i.c biru dh mula diedarkan,pakistan jual kainpun dh ada i.c biru,bini2 diorag yg tengok pakistan ni ada i.c

Tanpa Nama berkata...

korang nie bodoh la...300,000 tu la ahli2 dari bangla indon....melayu pun yg xda leher je...ada la 7,8 kerat...campur kutty dapat la 9 eko ahli perkasa...yg balance tu ahli yg amenooo tumpangkan...