Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 26 Oktober 2011

PASAL APA TETIBA NAZRI AZIZ JADI TAKUT?




NOTA:

bini marcos namanya imelda
dia ratu cantik yang berkahwin
dengan presiden marcos
ilmelda suka kumpul kasut


bini najib namanya rosmah
dia janda semasa kahwin dengan najib
dia suka kumpul jantan
kah kah kah



ADA APA DALAM BEG INI?



BEG ROSMAH: MP SOAL MENGAPA NAZRI SENYAP - mkini

DAP mempersoalkan kegagalan Nazri Aziz menjawap soalan bertulis yang dikemukakan di Dewan Rakyat berhubung pemilikan beberapa beg tangan jenama Birkin oleh isteri Perdana Menteri.

Menurut ahli parlimen Serdang, Teo Nie Ching, tindakan Nazri yang membisu itu menimbulkan pelbagai soalan.

Dalam soalannya, Teo menyoal sama ada benar atau tidak Datin Seri Rosmah Mansor memiliki sebentuk cincin berlian bernilai RM24 juta berlian dan juga beberapa beg tangan yang mahal.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... DULU BUKAN MAIN BERANI BUKA CERITA CINCIN ROSMAH.... kah kah kah..

kah kah kah..DULU BERANI BUKA CERITA SEWA KAPALTERBANG KE PERTH.... kah kah kah..

woit...KENAPA SEKARANG TAK BERANI?...... kah kah kah..

kah kah kah...BIK MAMA SUDAH SOUND KE?...... kah kah kah...

kah kah kah...TAHU TAKUT...kah kah kah...

woit... INGAT TERER NAK LAWAN BIK MAMA.... kah kah kah


TUNAIKAN INI SEBELUM PRU13


6 ulasan:

Lang berkata...

kah..kah...kah...

takkan nak ekspot keluar koleksi2 tu... mampuihla nnt jln2 tak bawak beg... beg2 tu mmg untuk pameran menunjuk2 untuk group BAKTI...

bayangkan kalau koleksi ini dikatakan sebagai barang pameran rahsia dan terpaksa pulak dihantar kesingapura... bik mama kena bawak dompet kiity cat le gamaknya.

KANDIS berkata...

"bini marcos namanya imelda
dia ratu cantik yang berkahwin
dengan presiden marcos
ilmelda suka kumpul kasut
bini najib namanya rosmah
dia janda semasa kahwin dengan najib
dia suka kumpul jantan"

KAH KAH KAH...
kurang hajau ngko bro isham...
Bersembur nasik aku makan baca lawak ngko.... KAH KAH KAH

Tanpa Nama berkata...

tt.
kalau bn menang dalam pru13.
orang2 yang gua tak nak lihat ada dalam kabinet kerana dah muak balik2 muka tu juga (dan kerenah) ialah,
1. rais yatim
2. nazri aziz
3. noh omar
4. shahrizat jalil
5. nor yaakob
6. zahid hamidi
7. hishamuddin hussain
8. shafie apdal
9. ismail sabri
10. shabery chik
11. jamil khir
12. mashitah ibrahim
kalau pr menang dalam pru13.
orang2 yang gua suka tengok ada dalam kabinet ialah,
1. anwar ibrahim
2. khalid ibrahim
3. hadi awang
4. tian chua
5. husam musa
6. lim guan eng
7. saifuddin nasution
8. azmin ali
9. teresa kok
10. nurul izzah
11. mat sabu
12. aziz bari
oopp... ada lagi,
13. hishamuddin rais
(ni bukan main2 tt, serius)
kah... kah... kah...

pak yeh berkata...

Dia sudah makan Nasi Kangkang Rosmah lah.
Mulut sudah tercunci akibat Nasi Kangkang Rosmah.
Bac lagi cerita Nasi Kang Kang Rosah di..

http://warongpakyeh.blogspot.com/2008/11/nasi-kankang-rosmah-dan-winds-of-change.html

Tanpa Nama berkata...

satu lagi.
untuk hilangkan kemuakan.
setiap wakil rakyat (parlimen)
hanya dibolehkan dua penggal saja.
itu pun 10 tahun, dikira lama juga.
tapi tak pe lah.
boleh sesiapa senaraikan tak.
rais duduk dalam kabinet berapa tahun.
nazri berapa tahun.
dan lain2 tu berapa tahun.

Tanpa Nama berkata...

Bro lu buta apa?,tak nampak buah lock Rosmah sama Najib...lock cam Goldust.. bukan ke bro yg bagi gambar tuh?,boleh putus pinggan dia tang tu Nazri takut.