Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 26 Oktober 2011

MENU NASI KANG KANG




NOTA:

patut dibuat satu rombongan
semua datang ke restoran ini
bawa gambar suami rosmah
ambil lauk pauk yang sama
beratur dan bayar 4 ringgit

kalau tak dapat 4 ringgit
balingkan pinggan mangkok
dan kencingkan restoran ini
kah kah kah




















SENYUMAN KAKI BODEK





NOTA:
hanya nasi kang kang
yang murah macam ini
kah kah kah


7 ulasan:

Non-Governmental Individual berkata...

itu nama nya menu tipu rakyat.. kalau semua org bayar harga rm4 utk makanan mcm tu... bungkus lah kdai..

Roti Najib berkata...

Sebut "Najib" teringat "telor"
Sebut "telor" teringat "Roti Najib"

Apa persamaan di antara kedua di atas?

Dua-dua tak ada TELOR...
Kok kok kok Cockkkkk... (tergelak Babak Telor).

Tanpa Nama berkata...

Itu bukan senyuman kaki bodek bro... itu senyuman kaki jilat puki.

Puki rosmah je dia takut nak jilat. kah kah kah

Lang berkata...

brand satu mesia dah dihidu oleh cukong nga eee.. boleh buat duit dari hasil kelentong...

terbaru roti 1mesia...

akan dtg....

ayam 1mesia
daging kotak 1mesia
petrol 1 mesia
gula 1mesia
kenderaan 1mesia
baju 1mesia...

tt... nak tanya ckit.. ini kapitalis atau monopolis?

keh..keh..keh..

Tanpa Nama berkata...

perdana menteri yang pengecut,sampai kecut nak main dgn big mama..celako punya beruk ni...kalau jumpa aku nak ludah muka dia...

Tanpa Nama berkata...

yang tersengih sebelah Najib tu...apa nama dia...penipu punya menteri...nak kawal kenaikan harga barang seharian dah gagal.., nak kenalkan nasi RM4 konon...suruh dia kawal harga lauk ikan patin di pekan Temerloh dulu...
dengar khabar Menteri ismail Sabri ni kalau makan tengah hari, pilih makan di Renaissance hotel punya restaurant...bukan dia bayar la...bajet kementerian dan agensi dia laaa..kalau duit sendiri kena bayar, baru dia singgah makan di restoran menu 1malaysia.


sri hartamas

sri hartamas

norj berkata...

salam, kalau HR masuk bertanding saya undi, saya setuju dia jadi YB...... shamJ