Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 1 Oktober 2011

SAHEH INI MAT MONGOL




JANTAN TERSEKSA SIANG DAN MALAM




NOTA:
nak buat macam mana
bini memang garang

inilah silapnya mendapat
mak janda kah kah kah




NAJIB : SAYA TIDAK SEBUAT PEMANSUHAN KUOTA - mkini

Najib Razak hari ini berkata, beliau tidak bermaksud untuk memansuhkan kuota bumiputera dalam ucapannya sebelum ini.

Sebaliknya, Najib menjelaskan bahawa ucapan itu bermaksud supaya usahawan bumiputera menjadi lebih berdikari dalam bersaing dengan kaum lain.

"(Wartawan) tidak dengar ucapan saya dengan betul. Saya tidak sebut pemansuhan kuota tapi saya sebut jangan terlalu bersandar pada kuota.

"Peniaga bumiputera mesti lebih berdikari untuk bersaing dengan orang lain supaya kita lebih dihormati. Tapi saya tidak sebut sama sekali berhubung pemansuhan," katanya.

Beliau berkata demikian ketika ditanya dalam sidang media selepas mesyuarat majlis tertinggi Umno hari ini.

Isu berkenaan timbul ekoran laporan media yang memetik kenyataannya ketika menjawab satu soalan di program Khazanah Megatrends Forum 2011 pada Rabu lalu.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...DULAK BIN DALIK.... kah kah kah..

kah kah kah...FLIP BIN FLOP.... kah kah kah..

kah kah kah... KLUK BIN KLEK.... kah kah kah...

woit... SAHEH INI NAJIB... kah kahb kah...

kah kah kah.....KALAU TAK DULAK DALIK BUKAN NAJIB NAMANYA.... kah kah kah


6 ulasan:

Beruk Ketawa...kahkahkah berkata...

Tolong hantar Fax ini kejap,

From : Blogger Beruk Ketawa
To : Ahli2 Majlis Tertinggi Tipu Melayu

" Tak sia-sia aku gelar puak2 ni Rejim Putar Alam...kah kah kah "

Nostalgia abkk berkata...

Ini bukan dulak bin dalik atau flip bin flop tapi bohong binti tipu.
Tak heran pun memang peribadi malaon ni macam tu.

Tanpa Nama berkata...

budaya putar-belit bukan setakat orang kampung sahaja, rupanya etika kewartawanan penuh muslihat dan pembohongan. patutlah utusan kalah di mahkamah.

bagaimana Najib, saman balik wartawan yang tulis apa yang tidak dicakapkan.

aiii ya ke atau wartawan pakat saman najib sebab nafikan apa yang dia cakap

Tanpa Nama berkata...

Benar Najib tak maksudkan kuota. Dia nak sebut 'kote' tapi wartawan tersalah dengar.

Tanpa Nama berkata...

Mana dia ulasan Suaram. Tak de pon....Dah 2 hb dah.

Mariabean berkata...

Rosmah, wanita contoh mendera LAKI secara langsung/LIVE & mendera rakyat secara tak langsung