Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 27 Oktober 2011

ZUL BISUL NAIK PANGKAT





PERJUNAGN SUCI PENJIHAD ISLAM





ZUL NOORDIN DILANTIK NAIB PRESIDEN PERKASA
-mkini

Perhimpunanan agung PERKASA hari ini melantik ahli parlimen Kulim-Bandar Baru, Datuk Zulkifli Noordin sebagai naib presidennya yang baru.

Zulkifli dilantik melalui usul tergempar yang dikemukakan oleh ahli dewan tertinggi PERKASA Muhammad Zahid Md Arip.

Usul berkenaan diluluskan sebulat suara.

Zulkifli mengisi jawatan berkenaan yang sebelum ini dikosongkan Mokhtar Samad.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit.... DARI SEORANG PENJIHAD ISLAM KINI PENJIHAT PERKASA....kah kah kah..

woit.... NASIB BAIK JADI NAIB PRESIDEN...... kah kah kah...

kah kah kah...KALAU JADI BENDAHARI.... LINGKUP PERKASA.... kah kah kah...

kah kah kah.... HUTANG 15RIBU DEPOSIT BERTANDING BELUM SELESAI DI BAYAR...kah kah kah...

kah kah kah...DUIT RUMAH ANAK YATIM PERKID DI HULU LANGAT LESAP.... kah kah kah..

woit...HARAP HARAP PERKASA AKAN WASPADA.... kah kah kah...


JAGA - DOMPET KALAU DEKAT ZUL




9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ust zul yang terbaik dari ladang....
pasti perkase bertambah jaya dan cermelang

zul malang berkata...

Kah..kah..kah.. perkasa ker? sudah test power ker? bahagian mana yg perkasa?

Tanpa Nama berkata...

ni segmen mengutuk pejuang agung melayu ibrahim ali ke?

Tanpa Nama berkata...

perkase apeke mende kalau barang buruk/busuk/dan rejected cuba di recycle....boleh blahla.....ini semua geng-geng yang dah'mati pucuk' tapi merasa masih kuat....aduhai malanglah nasib perkase kalau pakai barang reject macam YB tak bermaruah nih !!!

pakwe berkata...

ekau den tengok cukuik bobulu ngn si zul tak bayar hutang tu yo..hakhakhak

Tanpa Nama berkata...

naib presiden: zul noordin (z n)
presiden: ibrahim ali (i a)

naib presiden + presiden:
zul + ibrahim
noordin ali

( z + i
n a )

kalau pusing2 camne cara pun,
tetap nampak z, i, n, a.... zina

sesuai sesangat la... perkosa, zina... zina, perkosa...

-average joe-
klakka-la.blogspot: satu babak di tahun 2021

Tanpa Nama berkata...

woit! Duit anak yatim pun belasah ke?

Mark Knopfler

Tanpa Nama berkata...

INI PERKASA DAN PENCADANGNYA KENA JAWAB.....JAWAB..JAWAB....JAWAB SIAPAKAH ZUL NORDIN...AKU TAK KENAL DIA INI...LOYAR,MAJISTRET,HIPOKRIT,CIRIT-BIRIT????????JAWAB!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lang berkata...

platform baru bro... manalah tau sok lusa pekasa ni dr ngo jadi parti melayu terbaru menggantikan umngok... kaurang hingat ibratak tak mau ke jadi president parti dan memanda menteri...