Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 27 Oktober 2011

TOLONG JANGAN BEERI MALU IBRAHIM ALI




MELAYU TUNGGUL OPPS... UNGGUL




IBRAHIM ALI KECEWA HIMPUN TAK RAMAI YANG HADIR - minsider

Ibrahim Ali has expressed embarrassment over the poor turnout at the Himpunan Sejuta Umat rally, despite the Malay rights movement earlier shrugging off the low attendance.

Only 5,000 people filled the 100,000-seat Shah Alam Stadium where the rally against the alleged Christianisation of Malaysia took place last weekend.

“Even as late at 4pm, there were fewer than 10,000 people... I was embarrassed as a Malay and a Muslim. Where are our Malays?

“But when there’s a conference or an assembly, why this, why that?” Ibrahim said in his winding-up speech at the 2nd Perkasa general assembly here.

The Malay rights leader lamented that Malays were very good at asking for things but were reluctant to put their money where their mouth was when time came for action.

“What is our sacrifice? How far are we willing to go?” he said.





KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... WHERE ARE THE MALAYS?..... kah kah kah...

woit... HANYA LIMA RIBU YANG HADIR.... kah kah kah..

woit..PASAL APA CIPUT SANGAT...... kah kah kah

kah kah kah.... KENAPA BERI MALU PEJUANG BANGSA IBRAHIM ALI.... kah kah kah..

kah kah ka.... APA SUDAH JADI DENGAN MELAYU TUNGGUL Opps UNGGUL.... kah kah kah..

kah kah kah...APA JADI DENGAN KETUANAN MELAYU?...kah kah jkah..

kah kah kah... BETUL BETUL SUDAH ME LAYU..... kah kah kah

NOTA:
kenapa tak beri braheng bercakap
kalau abang perwira negara ganda wang anda
bercakap pasti ramai akan datang
kah kah kah


3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Jangan beri KEMALUAN anda pada dia...jaga elok2...nanti abis dia buat pekasam.

kemaluan anda tanggungjawab anda.

Tanpa Nama berkata...

. I was embarrassed as a Malay and a Muslim. Where are our Malays?

sepatutnya ulama yg berdemo mcm pongyi buddha(1916-1935) menentang sistem monarki aka demokrasi thogut - penyebab segala punca kebobrokan tanahair kita selama ini.
tak payah la nak melaung pasal isu murtad bila bapakya sendiri tak reti nak menjaga anaknya. lu tau sapa bapak dia?
dia la bapak yg merosakkan kesucian agama Islam. nak tau gak tanya tt kah kah kah. kelmarin ulama buddha ni mati terapong dalam sungai kerana berdemo, ular mak kita nak cari kerusi karan, braheng lak nak cari berudu melayu.
cuba jawab: apa ys sepakat, apa yg berdaulat? 500 tahun dulu boleh la pegang-pegang keris. keris umno pun tercacak ke bawah. nak sodok sapa lak tu?

Lang berkata...

udah dua kali korang buat abag ibratak mcm ni... dulu masa demo bersih korang beria2 nak join bang ibratak... akhirnya terpaksa abag ibratak tinggai dirumah bila orang suruhan gitau tak ramai org nak join...

kali ni bang ibratak dengo je sejuta, semangat bang ibratak naik semula nak meminpin jutaan umat melayu dalam himpun ala-ala demo... pon korang buat bang ibratak malu kemalu-maluan... lain kali abang ibratak tak mau la join benda2 mcm ni...

satu soklan untuk abg ibratak... kalau abang ibratak bawak semua ahli perkosa yg seramai 300ribu tu takde le nak rasa malu... mane ginye ahli2 abang ibratak tu? salah tempat parking kot? kat tasik titiwangsa lagi ke?