Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 22 November 2011

ISLAM TINGGAL SELAM




TEMAN PA CHU CHING




SURAT DARI PEMBACA

Yang peliknya orang lelaki kafir yg suka makan babi boleh pergi ke pantai tengok perempuan-perempuan cun yg pakai bikini tanpa rasa nak rogol. Manakala ulamak macam Harussani, Zul Nodeng, & Nasruddin tidak boleh tengok perempuan berbikini tanpa memikirkan seks & rogol. Mengapa orang kafir boleh bergaul bebas dengan perempuan berbikini tanpa memikirkan seks manakala umat Islam Malaysia tidak dapat mengawal hawa nafsu seks mereka? Mengapa umat Islam Malaysia terus memikirkan seks bila tengok perempuan seksi? Itu belum lagi bergaul bebas dengan perempuan cun yg seksi ditepi pantai macam orang kafir yang makan babi.

MENGAPA ULAMAK MALAYSIA TAK DAPAT KAWAL HAWA NAFSU SEKS MEREKA? Mengapa mereka selalu fikirkan seks bila tengok perempuan cantik? Jawabannya ialah kerana ianya sudah menjadi kebiasaan bagi orang kafir melihat perempuan yg tidak menutup aurat. Orang kafir sudah puas & jemu tengok perempuan seksi. Jadi mereka dapat bergaul dengan perempuan seksi tanpa memikirkan seks atau rasa nak rogol.

Manakala umat Islam jarang tengok perempuan seksi terutamanya ulamak munafik yg akan berkhayal melakukan hubungan seks dengan perempuan yang mereka kutuk itu. Sebab itu mereka akan marah bila tengok perempuan yang tidak pakai tudung. Kerana tengok perempuan yang tidak pakai tudung ini akan menyebabkan mereka tidak dapat mengawal hawa nafsu seks mereka & terus melancap sambil berkhayal melakukan seks dengan perempuan yang mereka kutuk itu.

Sesudah melancap, mereka akan merasa bersalah & berdosa. Jadi terpaksa mereka habiskan wang di Mekah buat Haji Marlboro. Sebab itu para ulamak Malaysia selalu bercakap pasal seks. Sebab di dalam kepala otak mereka hanya seks yang difikirkan. Dizaman P. Ramlee dulu, Saloma mana ada pakai tudung? Orang Melayu di zaman dulu lebih hebat daripada Melayu zaman sekarang kerana mereka dapat berjoget pakai mini skirt tanpa memikirkan seks.

Hanya selepas revolusi "Islam" di Iran, umat Islam di Malaysia dipaksa memakai tudung. Sebab itu ramai umat Islam Malaysia dizaman sekarang amat lemah. Setiap hari mereka tengok wanita pakai tudung. Tengok wanita tak pakai tudung tak menjadi kebiasaan. Kalau tengok wanita tak pakai tudung, mereka akan terus memikirkan seks & rasa nak rogol atau nak lancap. Sebab itu banyak kes rogol anak sendiri berlaku di kalangan orang Melayu. Ini disebabkan anak perempuan mereka tak pakai tudung di rumah. Tetapi anak orang kafir pun tak pakai tudung kat rumah juga. Mengapa? Sebab ramai Melayu dizaman sekarang tidak biasa tengok perempuan tak pakai tudung. Bila bapa tengok anak perempuan tak pakai tudung, dia tak dapat kawal nafsu seks.

Di zaman P. Ramlee dulu jarang kita dengar bapa merogol anak sendiri. Hanya zaman sekarang bila orang Melayu dipaksa memakai tudung, kita dengar banyak kes bapa Melayu merogol anak sendiri. Kalau tak percaya apa yang saya cakapkan, tanya lebai Google. Tengok orang dari negara/negeri mana yang paling banyak mencari "SEKS" di Google. Itulah buktinya ramai orang Melayu Islam amat lemah didalam bab mengawal hawa nafsu seks mereka jika dibandingkan dengan orang kafir. Sebab itu ramai yang ingin berbini 4 manakala orang kafir yang suka makan babi hanya berbini 1.


UMAT ISLAM MALAYSIA HARUS BALIK KE ZAMAN P.RAMLEE SEBELUM ISLAM DICAMPUR ADUKKAN DENGAN BUDAYA PAKAIAN ARAB. Kalau nak bukti lagi, kita boleh buat eksperimen. Cuba kurung Abang Isham (yang pernah tinggal di Eropah dan biasa melihat perempuan cun yang seksi) & ulamak macam Harussani bersama dengan perempuan seksi yang cantik. Kita tengok siapa yang lebih kuat mengawal hawa nafsu seks mereka. Sudah tentu ulamak yang pernah belajar di negara Arab yang akan kalah sebab mereka ini tidak biasa melihat perempuan cun yang seksi & akan terus digoda oleh hawa nafsu seks mereka manakala Abang Isham akan menang sebab melihat perempuan cun yang seksi sudah menjadi kebiasaan buat Abang Isham bila menetap di negara Eropah. KAHKAHKAHKAH

By Balik Ke Zaman P. Ramlee on REMEH DAN TEMEH - PALAT DAN MALAT on 11/22/11


HAJI MALBORO LAWAN HAJI EXPRESS



LAGI SATU SURAT

ya betul.. islam melayu memang membosankan.. aku duduk di thailand, memang best.. masjid sini, semayang waktu pun, satu saf pun tak penuh.. seluruh malaysia, kalau ada 20 masjid yang solat waktunya lebih 3 saf, aku rasa aku boleh laksanakan niat aku untuk lari bogel seluruh semenanjung! masjid kat thailand, hampir semua masjid, anak2 kariah datang bersolat lebih 5 saf tiap kali sembahyang.. malah ada yang separuh penuh masjid laksana solat jumaat!!! ya masjid di malaysia memang membosankan...

kedengaran ustaz2 bergebang pong-pang-pong-pang itu ini kehulu kehilir ceramah pasal islam, diri sendiri pun tak kemana islamnya tu.. anak bini pun tak leh nak tumpang islamnya.. ubah la skek, agama islam ini dinamik.. bagi yang duduk dalam aliran agama, carilah jalan untuk masyarakat suka amalkan islam.. jangan jadikan orang ramai lihat islam ini membosankan.. aku rasa nik aziz dan PAS kelantan membuatkan rakyatnya tahu dan sedar akan dinamiknya islam.. sebab tu ramai turun stadium semata2 nak solat hajat saja.. sekolah2 agama dan pondok mendapat sambutan.. negeri2 lain pulak (negeri2 semasa UMNO atau BN memerintah, SEMUANYA nak pupuskan sekolah agama ada la...

By Anonymous on REMEH DAN TEMEH - PALAT DAN MALAT on 11/22/11


JANGAN KENA TIPU - KITA BERDEMO LAGI



36 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

umpama bro hisyam boleh hidup di negara kapitalis ....kakaka... tapi tak boleh hidup di negara sosialis/komunis.

DX berkata...

aih seronok isham orang ngampu dia.. hahaha!

Tanpa Nama berkata...

hoi gilo menutup aurat adalah kewajiban umat islam jangan sodap mulut kau cakap ulama dan umat islam kat malaysia ni tak tahan nafsu tengok perempuan seksi,kalau kau tak suka islam duduk diam-diam orang tak kata kau bisu

Tanpa Nama berkata...

Alahahai,

Musuh Islam nombor wahid sebenarnya bukan org kafir, tetapi org 'munafik" - cakap tak serupa bikin sesama kaum sendiri.

Itu pasal takde paksaan dalam Islam, kerana paksaan itu adalah punca "munafik" bila kita buat tak serupa niat.

~ Kuasa bukan terletak pada kekuatan & paksaan tetapi pada kawalan - diri sendiri. ~

Tanpa Nama berkata...

"urusan haji kami sudah selesai"
abah kau..!!
-ptrjya-

TopiJerami90 berkata...

betul gak jawapan 2 admin,
tp nampak sangat kasar, xmacam memerli macam biasa2

Stunt Sebenar, Anda Pasti tertarik dengan nya

Tanpa Nama berkata...

"Lelaki kafir tengok perempuan berbikini tepi pantai tak fikir pasal sex tetapi kalau ulama akan fikir macam-macam".........jangan jadi bodohlah TT. Engko sendiri kalau lama tak pak cu ceng bila tengok kucing melintas pun terasa nak rogol kucing. Jangankan perempuan berbikini, bik mama melintas konfirm TT terkam.
Penulisan dari idea seorang mati pucuk.

cucu mamak kutty berkata...

selama ni aku memang sokong kau tt...tapi kali ni aku nak kutuk kau tt...lu betul betul cikbai kiaaaa...kepala hotak luuuuu

Tanpa Nama berkata...

Apa punya stamenent bodoh..."orang islam zaman sekarang lemah sebab tengok perempuan tak pakai bodoh..."

Halo bro...Iran sudah sampai teknologi nuklear....tak nampak ke???? punya bongok bengap BAHALOL BANGANG PUNYA STATEMENT...

HALO TT ....APA PUNYA OTAK UDANG MACAM TU KO SIARKAN? BUAT MALU JE...

JGN IKUT JEJAK LANGKAH SYAITAN berkata...

Islam jgn sesekali dinilai pakai otak sahaja. Alim ulama' adalah pakar dlm agama, kalu kita tak nak rujuk mereka, kita nak rujuk siapa? Nak rujuk Haji Najib dgn RosmahMansur ke? Sedangkan kalu kita adalah masalah kesihatan kita rujuk Doktor pakar...

Kenapa apabila kentut, air sembahyang/wuduk kita batal? Kalau pakai otak, sampai bila2 pon tak jumpa jawapan.

Penutupan aurat ni arahan dr Allah. Ulama ni dia nk jg umat Islam. Ke ada juga yg suka kalau wanita2 Islam ni jd mcm wanita Mat Salleh yg tak pakai baju dedah terus buah dada kt org ramai... Maka berambah lg lah isu rogol. OK, aku nk tanya, kenapa org2 Melayu jd Juara dlm statistik BUANG ANAK, MENAGIH DADAH, ROGOL ANAK, MEREMPIT DLL KT MALAYSIA, KENAPA ORG2 CINA TAK JD JUARA, SEDANGKAN MEREKA KAFIR, TAK ADA PANDUAN? INI SEMUA DI SEBABKAN OLEH, KALU KITA TAK IKUT ISLAM, MAKA KITA AKAN JD JUARA PUNAH DI ANTARA MANUSIA. TERINGAT SEORG PENGETUA SEKOLAH BERASRAMA YG BERAGAMA HINDU, YG PAKSA ANAK2 MURIDNYA YG BERAGAMA ISLAM SUAPAYA SOLAT SUBUH, BILA DI TANYA KENAPA. DIA CKP (DIA FAHAM) BAHAWA ORG2 ISLAM NI KALU TAK SOLAT(TAK TAAT PD PERINTAH ALLAH @ TAK AMAL ISLAM) DIA AKAN JADI JAHAT LEBIH JAHAT DR ORG2 KAFIR YG TAK SOLAT! ITU PENGETUA KAFIR YG TAHU PSL ORG2 ISLAM... SBB ITU TAK HERAN KALU MUAMMAR GHADAFI, SADDAM HUSSIEN, HOSNI MUBARAK, NAJIB, MAHATHIR (KES MEMALI)ARAH POLIS TEMBAK/BOM C4 GITU JE ORG2 LAIN...

Tanpa Nama berkata...

kepada penguatkuasa agama islam di malaysia.

jgn hanya haramkan pompuan islam masuk ratu rantik. lain-lain ni macam mana? (jika yg terlibat ialah pompuan islam)

1.atlit gimnastik
2.atlit renang
3.atlit renang berirama
4.atlit sukan polo air

5.artis pompuan pakai seksi nak mampus masa festival filem, muzik dll - apa kata anda pergi tunggu tepi karpet merah tu dan bagi ceramah sikit atau denda kerana berpakaian tidak senonoh.

bukti ada, senang saja, buka la blog2 hiburan berlungguk dok ada. tu, dah ada bukti kukuh.

6. atau lagi senang, pergi cari pompuan islam dressing seksi nak mampus di KLCC dan lakukan sesuatu. sekurang-kurangnya, anda ialah penguatkuasa agama islam, kan?

7. kalau acara marahthon yg selalu start pagi2 tu, berapa ramai org islam yg masuk, semua sembahyang subuh ke?

8. korang ada idea tolong tulis sama...

-jiran sebelah anda-

Tanpa Nama berkata...

musuh utama Islam adalah orang2 muslim sendiri...... contohnya orang yg selalu buat jahat serta tipu rakyat Malaysia :

Madey (Muslim) : memperbodohkan orang2 Melayu, khususnya.

Najib (Muslim) : Rasuah...kapal selam serta kes pembunuhan Altantuya

Harunssani & Hassan Ali (Muslim) : selalu buat fitnah pada orang2 kristian.

Datuk T (Muslim) : terbit 'blue film'

Shahrizat & keluarga(Muslim) : tipu duit rakyat dgn projek lembu

Zul Nordin : selalu bercakap bohong, hutang tak bayar !!


UMNO (Muslim) : curi duit rakyat !! Perasuah No.1 di dunia !!

metalion berkata...

agak keras penulisan kawan kau, aku cuma bersetuju dalam 5% sahaja.

suruh kawan kau sekali sekali bergaul dgn org ada ilmu islam sikit macam kau kawan dgn mat sabu.

Tanpa Nama berkata...

Wa ingat mamat yg tulis surat dari pembaca yg pertama tu dia mesti dah murtad jadi kafir lahanat sebab duduk lama sgt kat negeri kafir.Kalau islam pun mesti pengikut ajaran sesat. Surat paling bodoh macam taik!

Mufarwa berkata...

salam..isham,baca blog ni:

http://akumelayuislam.blogspot.com/2011/11/bacalah-respon-jahil-ini.html

stockholm syndrome berkata...

Laki Melayu ramai yang sakit jiwa, gatal miang tapi berlakon alim/ baik dengan memakai kain pelikat atau baju batik sambil bersongkok.

Tapi di MATA memang nampak gatal MIANG, pantang tengok perempuan nak tengok.

Dah tengok, tak reti nak cover. Macam bangsa Sakai, tengok sampai bagi perempuan tak selesa. Tu la jantan melayu gila! Di mana pun sama, gym, bukit bendera, taman negara, office telekom, sama saja......

Cina, India pun tak jegil nak terkeluar bijik mata....

Tapi konon ALIM, bini bertudung tutup satu badan, berbau hapak, kaki berbulu. Yang si jantan, bosan BINI huduh & busuk, menggatal tengok betina lain!

Perempuan nak pakai apa pun, punya suka laaaaaaaaaaa.

Jantan tu kena sedar diri, tengok cermin sikit, perut buncit, anak berderet, tolong sedar diri.

Tanpa Nama berkata...

Assalamualaikum..bro, tak de kaitan sama ada pakai tudung atau x.. wajib tetap wajib... berdosa klo melanggar hukum!!!! jgn salahkan sebab pakai tudung... media,surat khabar, internet dan macam2 lagi pendorong berlakunya aktiviti ini... pasal org kafir yang xde nak melakukan camni.. mane ko tau? sebab bg diorg.. xde larangan nak wat seks b4 nikah(ada ke diorg nikah??) dan bg diorg pulak.. itu perkara biasa... bukan hal yang memalukan... Lu jgn nak tunjuk lagak salahkan ajaran agama... DIAM klo xtau sbb kenapa kena tutup aurat!!! jgn sedap mulut je cakap sana sini... aku pon pembangkang gak... tapi bab agama nie bukan hal maen2!!! klo ko ckp kat luar negara diorg xkisah.. abis yang berlambak cite2 blue dari org putih tu pe?? sebab pe jadi camtu?? sbb diorg XKISAH!!!! jadi klo berlaku pon... dirg xkecoh..sebab?? XKISAH!!!!! kat Malaysia lak... bab agama da makin kurang... klo tgk siaran tv pon... dari 100 jam.. 1-2 jam je bab agama... laen bab hiburan... zaman P-ramlee... nak dapat berita susah... klo ad kes pon... susah nak tersebar... LAen kali pikir sebelum POST!!! jgn sebab nak senang kat dunia yang sementara nie.. ko gadai Akhirat ko!!!! xberbaloi!!!!

Tanpa Nama berkata...

abg tt, seriously adik nak tau haji marlboro tu lagu mana.
sokmo adik dgr haji marlboro tu tp tak pehe.sengoti ni..tak nnipu.

Tanpa Nama berkata...

Mana boleh mcm tu. Yg bab ni aku tak setuju dgn bro isham. Umat Islam harus memantapkan iman kpd Allah. Kalau setakat umat Islam saja tp tak beriman kpd Allah mcm ni la jadi nya... Umpama suruh bukan Islam jgn tgk pompuan sebulan setahun. Lpas tu bagi tgk. Pompuan umur 50 dia duk teringin lagi nak try. Kesimpulan umat harus mantap iman kpd Allah itu saja. Sentiasa beringat larangan Nya.

Tanpa Nama berkata...

allahhuakbar!hukum ALLAH yang maha sempurna dan maha adil...!

Tanpa Nama berkata...

Kah kah kah... Artikel paling mengarut yang pernah aku baca kat TT... Tahniah buat TT and the geng... Bro, kalau marah kat ulama kerajaan sekalipun jangan la buat fitnah... Semua dakwaan dalam artikel ni ada bukti ke? Ke TT dah jadi SS? Kah kah kah.

Tanpa Nama berkata...

Kah kah kah... Tahniah bro kerana menyiarkan artikel yang paling mengarut yang pernah aku baca kat TT... Kah kah kah... Bro, kalau marah kat ulama kerajaan sekalipun jangan le buat fitnah... Segala dakwaan dalam artikel ni ada bukti ke? Dah buat kajian? Ke sekarang ni TT dah bertukar menjadi SS? Kah kah kah.

Tanpa Nama berkata...

Kah kah kah... Tahniah bro kerana menyiarkan artikel yang paling mengarut yang pernah aku baca kat TT... Kah kah kah... Bro, kalau marah kat ulama kerajaan sekalipun jangan le buat fitnah... Segala dakwaan dalam artikel ni ada bukti ke? Dah buat kajian? Ke sekarang ni TT dah bertukar menjadi SS? Kah kah kah.

Tanpa Nama berkata...

BODOH BAGHAL BUDAK yang menulis ini. Apabila lblis dimurkai dan ditendang dari syurga kerana tidak mengormati Nabi ADAM A.S maka lBLIS LAKNATULLAH ini termasuk konco-konconya Syaitan,hantu dan segala yang seumpamanya bersumbah 'bahawa akan menyesatkan anak cucu Adam yang berimankan kepada Allah dan Rasul (maknanya orang lslam sahaja). JADI si kafir ini tidaklah DIGODA iblis kerana KAFIR sudah gerenti jadi AHLI NERAKA JAHANAM...inilah bebal kerana tidak mengaji dan menimba ilmu.llmu ini luas kawan....KAMU nak ikut TT ini nak buat apa..dia manusia kecewa sejak demontrasi mahasiswa 1970-an dahulu...PELARIAN yang pulang hampa!

Tanpa Nama berkata...

BODOH BAGHAL BUDAK yang menulis ini. Apabila lblis dimurkai dan ditendang dari syurga kerana tidak mengormati Nabi ADAM A.S maka lBLIS LAKNATULLAH ini termasuk konco-konconya Syaitan,hantu dan segala yang seumpamanya bersumbah 'bahawa akan menyesatkan anak cucu Adam yang berimankan kepada Allah dan Rasul (maknanya orang lslam sahaja). JADI si kafir ini tidaklah DIGODA iblis kerana KAFIR sudah gerenti jadi AHLI NERAKA JAHANAM...inilah bebal kerana tidak mengaji dan menimba ilmu.llmu ini luas kawan....KAMU nak ikut TT ini nak buat apa..dia manusia kecewa sejak demontrasi mahasiswa 1970-an dahulu...PELARIAN yang pulang hampa!

Tanpa Nama berkata...

haha ulamak-ulamak Malaysia bagusla tak suka tgk aurat. tp Dato' Tan sri Datuk Seri Paduka dan orang2 berkuasa besar suka tengok gadis-gadis pakai-pakaian seksi, ketat,nampak lurah menggiurkan...haha.. tengok la mcm anugerah juara lagu dan apa-apa lagi anugerah... cuba kalau lelaki pakai singlet dan jeans dikatakan tidak beradab... dan tak menghormati majlis.. FAK rol la

MUFTI INTERNET berkata...

Saya setuju dengan penulis ini sebab dia memang betul kecuali satu perkara. Harussani, Zul Nordin, & Nasruddin bukan seorang ulamak. Mereka ini ALAMAK.

Mereka yang cepat mengutuk TT kerana menyiarkan pendapat berbeza memang cetek ilmu pengetahuan & pengalaman.

Hal ehwal agama Islam bukan milik ulamak sahaja. Ianya milik kita semua. Hanya alamak macam Harussani sahaja (yang kerana mereka mahu mengawal setiap tingkah laku umat Islam), mahu umat Islam percaya bahawa hanya alamak yang ditauliahkan oleh JAKIM sahaja yang layak bercakap pasal agama Islam. Orang lain tidak layak dan harus berdiam diri. Mereka berbuat sedemikian supaya mudah nak mereka menyatukan umat Islam Malaysia dibawah tapak kaki si Rajah Gopal. Mereka ini bukan menyembah Allah. Rajah Gopal yang mereka sembah. Mereka berbuat demikian supaya kamu semua berdiam diri bila mereka mengeluarkan kenyataan-kenyataan bodoh macam Ibrahim Ali atau remeh temeh macam Hassan Ali.

Kita harus merenung mengapa orang asli di dalam hutan Amazon, hutan di Afrika, hutan Papua New Guinea, orang Penan di hutan Borneo & orang Sakai di hutan Sumatra tidak merogol perempuan mereka yang hanya memakai cawat?

Orang hutan ini hanya memakai cawat kotel yang jauh lebih seksi daripada yang dipakai oleh model-model Victoria's Secret. Buah dada perempuan mereka ditayang untuk semua. Paris Hilton pun tak berani buat.

Jadi kita harus renung, mengapa orang hutan tidak merogol perempuan mereka yang bercawat? Manakala umat Islam di Malaysia pantang tengok rambut perempuan. Tengok rambut perempuan terus nak rogol atau nak rancap.

Jika kita betul betul beriman kepada Allah, bukankah perilaku kita akan menjadi lebih baik daripada perilaku orang-orang kafir? Tetapi mengapa ianya tidak sedemikian? Mengapa perilaku dan tabiat orang kafir jauh lebih baik daripada orang Melayu Muslim?

Mengapa orang hutan tidak merogol anak mereka manakala orang Melayu yang mendabik dada bahawa Melayu itu Islam dan Islam itu Melayu memang ramai yang suka merogol anak kandung mereka?

Mengapa orang hutan tidak merogol anak perempuan mereka manakala ramai orang Melayu suka merogol anak sendiri?

Mengapa perempuan kafir di negara Barat boleh berbaring di tepi pantai tanpa coli tanpa diganggu?

Jawapannya ialah kerana di Malaysia semua orang Melayu dipaksa menganuti agama Islam. Bila dipaksa sudah tentu ada yang munafik dan ada yang fasik. Orang Melayu menganuti Islam bukan kerana beriman kepada Allah tetapi takut dibunuh oleh Rajah Gopal.

Sebab itulah agama Islam dan Allah dipandang rendah oleh orang kafir. Adakah Allah memaksa orang Melayu menjadi pengikutnya? Yang memaksa bukanlah Allah. Ianya Rajah Gopal yang inginkan ramai pengikut.

Kalau kita nak umat Islam betul - betul kuat beriman, kita tidak harus menggunakan paksaan. Biarlah mereka yang murtad pergi murtad. Allah tidak memerlukan mereka ini. Menggunakan paksaan untuk membuat orang Melayu beriman kepada Allah membuat Allah seolah-olah terdesak macam Rajah Gopal yang menggunakan paksaan untuk mendapat ramai pengikut.

Di Malaysia pernah saya ke pantai semasa cuti sekolah pada suatu ketika dulu. Kawan-kawan saya dikampung mengajak saya pergi tengok perempuan Mat Salleh yang memakai bikini sedang berbaring ditepi pantai. Ramai yang berhimpun mengeremuni perempuan-perempuan Mat Salleh itu. Pada mulanya mereka tidak menghiraukan kami. Tetapi bila semakin ramai orang datang melihat, mereka merasa takut dan terus berlari.

Semasa saya belajar di universiti, pernah kawan sebilik saya menegur saya kerana bebas bergaul dengan perempuan yang tidak bertudung. Dia ini memang kuat beragama macam Zul Nordin. Dia simpan janggut kambing dan selalu berserban. Dia pernah menegur pelajar Muslimah yang tidak bertudung. Pada suatu hari, saya ternampak dia sedang merancap di depan laptop. Gambar di laptop itu ialah gambar perempuan Melayu yang tak bertudung yang saya ambil dengan kamera saya. Nama kawan saya itu ialah Zul sama seperti Zul Nordin. Dan dia juga berhutang dengan saya dan sampai sekarang masih belum bayar.

Tanpa Nama berkata...

eik ilang lak komen aku. Hukum tutup aurat ni dah jelas. Ada puak2 yang bangang mintak dibuat fatwa. Depa tu JAHIL MURAKKAB. cuba buat search dgn google sapa orang yang sewaktunya dengannya.

Tanpa Nama berkata...

suruh mak dia berbikini kat pantai cherating, jgn kata mat saleh, org melayu pon x stim.... Haha....

Tanpa Nama berkata...

Kepada semua pembaca & pemberi komen, nak komen tuh ingat2lah yg kita semua akan mati yer... kalau yg tak tahu agama tetapi promote jahiliah mcm "kembali ke Zaman P Ramlee" tuh, awas... anda memegang saham kejahilan & akibatnya... tunggulah kat akhirat nanti...

Tanpa Nama berkata...

bila ketam cuba ajar anak berjalan diibaratkan ibarat hishamudin yang xpercaya agama bercakap tetang agama!!!

MyBabiesYY berkata...

lelaki kafir tngok pompan berbikini tepi pantai tak
pikir pasal sex tapi ulama akan pikir macam macam....kepala hotakkkkkkk Lu ...mankokkkk hayunnn..Lu tau ka apa org tngh pikir...Lu ahli nujum ka...Lu boleh tau ka brapa kli sehari tukar tiub melancapppppp...

Tanpa Nama berkata...

lelaki kafir tngok pompan berbikini tepi pantai tak
pikir pasal sex tapi ulama akan pikir macam macam....kepala hotakkkkkkk Lu ...mankokkkk hayunnn..Lu tau ka apa org tngh pikir...Lu ahli nujum ka...Lu boleh tau ka brapa kli sehari tukar tiub melancapppppp...

Tanpa Nama berkata...

TT, jgn mempersendakan hukum Allah. takutlah kita semua terhadap laknat Allah. kalau kurg ilmu pergi masjid or surau. belajar. jln takat tulis based ilmu internet. jgn siarkan bhan y memihak dgn pemikrian kamu. kuat politik, lemah agama. sia2 hidup

penyokong TT berkata...

sgt radikal
bersetuju dgn Tukar Tiub
abg Haji di Malaysia ni mmg kuat nafsu seks mereka
pantang nmpk terdedah cket
blk rumah gasak bini
itu pasal la anak berderet2

Fergt berkata...

aku sokong komen Mufti Internet. agama islam ni bila dipaksa2 dia jadi bangang.