Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 22 November 2011

REMEH DAN TEMEH - PALAT DAN MALAT





REMEH ANAK PEREMPUAN TEMEH







WARTAKAN SEGERA FATWA LARANG RATU CANTIK MUSLIM – berita hairan

PENDANG: Majlis Agama Islam negeri yang masih belum mewartakan keputusan Majlis Fatwa Kebangsaan melarang penyertaan wanita Islam dalam pertandingan ratu cantik diminta berbuat demikian segera bagi membolehkan tindakan diambil terhadap pihak yang ingkar.

Jamil Khir Baharom, berkata usaha mewartakan fatwa berkenaan oleh semua negeri perlu untuk membolehkan ia menjadi sebahagian undang-undang yang boleh dikuatkuasakan.

Beliau berkata, ketika ini masih ada negeri yang belum mewartakan keputusan Majlis Fatwa Kebangsaan itu, termasuk Sarawak sehingga menyukarkan tindakan penguatkuasaan dijalankan.

Jadual Sembilan Perlembagaan Persekutuan menyebut hal berkaitan agama adalah di bawah kuasa negeri.

“Justeru, menjadi tanggungjawab Majlis Agama Islam negeri untuk mewartakan keputusan Majlis Fatwa Kebangsaan berhubungnya supaya ia menjadi undang-undang yang jelas tidak membenarkan wanita Islam di negara ini menyertai pertandingan ratu cantik.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit....KAH KAH KAH..... kah kah kah..

kah kah kah.... YANG REMEH TEMEH ...YANG PALAT MALAT NAK DIFATWAKAN.... kah kah kah..

kah kah kah...YANG LEBIH FUNDUMENTAL... YANG LEBIH ASAS.... TAK DI PEDULIKAN..... kah kah kah..

kah kah kah...KENAPA TAK ADA FATWA TENTANG PENAHANAN TANPA BICARA?....... kah kah kah ....

kah kah kah...APAKAH PENAHANAN TANPA BICARA SELARI DENGAN ISLAM?..... kah kah kah..

kah kah kah...APAKAH ISLAM MENYOKONG MANUSUIA DI PENJARA TANPA BICARA?..... kah kah kah...

kah kah kah...PATUTLAAA ISLAM MELAYU INI MEMBOSANKAN.... kah kah kah..

kah kah kah...ISLAM MELAYU INI SELALU MENEKAN YANG LEMAH..... kah kah kah...

kah kah kah...INILAH NAMANYA ISLAM SUNNAH WAL RASUAH... kah kah kah..


RASUAH INI TAK ADA FATWA


NOTA:
bini malaon ini mesti hodoh
gemok hitam pendek
dan banyak parut di kaki
anak malaon ini mesti
ratu ketuki
kah kah kah


14 ulasan:

Batu Tepi Jalan berkata...

http://batutepijalan.blogspot.com/2011/11/inilah-nasib-pemimpin-umno-yang-lantang.html

Tanpa Nama berkata...

ambik duit kat tauke babi halal
makan duit rasuah halal
semua gejala curi duit rakyat halal
ini lah malaysia hadhari

sontoloyo berkata...

Macamana pulak tentang acara sukan yg lebih menggairahkan seperti renang berirama.

Tanpa Nama berkata...

ya betul.. islam melayu memang membosankan..

aku duduk di thailand, memang best.. masjid sini, semayang waktu pun, satu saf pun tak penuh.. seluruh malaysia, kalau ada 20 masjid yang solat waktunya lebih 3 saf, aku rasa aku boleh laksanakan niat aku untuk lari bogel seluruh semenanjung! masjid kat thailand, hampir semua masjid, anak2 kariah datang bersolat lebih 5 saf tiap kali sembahyang.. malah ada yang separuh penuh masjid laksana solat jumaat!!! ya masjid di malaysia memang membosankan... kedengaran ustaz2 bergebang pong-pang-pong-pang itu ini kehulu kehilir ceramah pasal islam, diri sendiri pun tak kemana islamnya tu.. anak bini pun tak leh nak tumpang islamnya..

ubah la skek, agama islam ini dinamik.. bagi yang duduk dalam aliran agama, carilah jalan untuk masyarakat suka amalkan islam.. jangan jadikan orang ramai lihat islam ini membosankan.. aku rasa nik aziz dan PAS kelantan membuatkan rakyatnya tahu dan sedar akan dinamiknya islam.. sebab tu ramai turun stadium semata2 nak solat hajat saja.. sekolah2 agama dan pondok mendapat sambutan..

negeri2 lain pulak (negeri2 semasa UMNO atau BN memerintah, SEMUANYA nak pupuskan sekolah agama ada la...

Tanpa Nama berkata...

ini semua hukum UMNO. Meraba pungkok gadis di hotel , rogol perkerja rumah, rasuah, zalim seperti ADUN Perak, ambil duit rakyat beli kondo semua ok.Hairan nya ramai lagi Melayu terikut dengan kata2 manis UMNO haram jadah ni.

Balik Ke Zaman P. Ramlee berkata...

Yang peliknya orang lelaki kafir yg suka makan babi boleh pergi ke pantai tengok perempuan-perempuan cun yg pakai bikini tanpa rasa nak rogol. Manakala ulamak macam Harussani, Zul Nodeng, & Nasruddin tidak boleh tengok perempuan berbikini tanpa memikirkan seks & rogol.

Mengapa orang kafir boleh bergaul bebas dengan perempuan berbikini tanpa memikirkan seks manakala umat Islam Malaysia tidak dapat mengawal hawa nafsu seks mereka?

Mengapa umat Islam Malaysia terus memikirkan seks bila tengok perempuan seksi? Itu belum lagi bergaul bebas dengan perempuan cun yg seksi ditepi pantai macam orang kafir yang makan babi.

MENGAPA ULAMAK MALAYSIA TAK DAPAT KAWAL HAWA NAFSU SEKS MEREKA?

Mengapa mereka selalu fikirkan seks bila tengok perempuan cantik?

Jawabannya ialah kerana ianya sudah menjadi kebiasaan bagi orang kafir melihat perempuan yg tidak menutup aurat. Orang kafir sudah puas & jemu tengok perempuan seksi. Jadi mereka dapat bergaul dengan perempuan seksi tanpa memikirkan seks atau rasa nak rogol.

Manakala umat Islam jarang tengok perempuan seksi terutamanya ulamak munafik yg akan berkhayal melakukan hubungan seks dengan perempuan yang mereka kutuk itu. Sebab itu mereka akan marah bila tengok perempuan yang tidak pakai tudung.

Kerana tengok perempuan yang tidak pakai tudung ini akan menyebabkan mereka tidak dapat mengawal hawa nafsu seks mereka & terus melancap sambil berkhayal melakukan seks dengan perempuan yang mereka kutuk itu. Sesudah melancap, mereka akan merasa bersalah & berdosa. Jadi terpaksa mereka habiskan wang di Mekah buat Haji Marlboro. Sebab itu para ulamak Malaysia selalu bercakap pasal seks. Sebab di dalam kepala otak mereka hanya seks yang difikirkan.

Dizaman P. Ramlee dulu, Saloma mana ada pakai tudung? Orang Melayu di zaman dulu lebih hebat daripada Melayu zaman sekarang kerana mereka dapat berjoget pakai mini skirt tanpa memikirkan seks.

Hanya selepas revolusi "Islam" di Iran, umat Islam di Malaysia dipaksa memakai tudung.

Sebab itu ramai umat Islam Malaysia dizaman sekarang amat lemah. Setiap hari mereka tengok wanita pakai tudung. Tengok wanita tak pakai tudung tak menjadi kebiasaan. Kalau tengok wanita tak pakai tudung, mereka akan terus memikirkan seks & rasa nak rogol atau nak lancap.

Sebab itu banyak kes rogol anak sendiri berlaku di kalangan orang Melayu. Ini disebabkan anak perempuan mereka tak pakai tudung di rumah. Tetapi anak orang kafir pun tak pakai tudung kat rumah juga. Mengapa?

Sebab ramai Melayu dizaman sekarang tidak biasa tengok perempuan tak pakai tudung. Bila bapa tengok anak perempuan tak pakai tudung, dia tak dapat kawal nafsu seks.

Di zaman P. Ramlee dulu jarang kita dengar bapa merogol anak sendiri. Hanya zaman sekarang bila orang Melayu dipaksa memakai tudung, kita dengar banyak kes bapa Melayu merogol anak sendiri.

Kalau tak percaya apa yang saya cakapkan, tanya lebai Google. Tengok orang dari negara/negeri mana yang paling banyak mencari "SEKS" di Google. Itulah buktinya ramai orang Melayu Islam amat lemah didalam bab mengawal hawa nafsu seks mereka jika dibandingkan dengan orang kafir. Sebab itu ramai yang ingin berbini 4 manakala orang kafir yang suka makan babi hanya berbini 1.

UMAT ISLAM MALAYSIA HARUS BALIK KE ZAMAN P.RAMLEE SEBELUM ISLAM DICAMPUR ADUKKAN DENGAN BUDAYA PAKAIAN ARAB.

Kalau nak bukti lagi, kita boleh buat eksperimen. Cuba kurung Abang Isham (yang pernah tinggal di Eropah dan biasa melihat perempuan cun yang seksi) & ulamak macam Harussani bersama dengan perempuan seksi yang cantik. Kita tengok siapa yang lebih kuat mengawal hawa nafsu seks mereka. Sudah tentu ulamak yang pernah belajar di negara Arab yang akan kalah sebab mereka ini tidak biasa melihat perempuan cun yang seksi & akan terus digoda oleh hawa nafsu seks mereka manakala Abang Isham akan menang sebab melihat perempuan cun yang seksi sudah menjadi kebiasaan buat Abang Isham bila menetap di negara Eropah.

KAHKAHKAHKAH

Tanpa Nama berkata...

lu orang tak yah cakap la. islam versi PAS pon aku tengok samer je. malah islam versi PAS lagi remeh wal temel, palat wal malat. sambut valentine day tak buleh. konsert tak buleh. pakai skirt tak buleh.

orang nak tengok konsert PAS gi buat demonstrasi. elton john datang buat demonstrasi. pakai tudung dipaksa. jual beer tak boleh. orang nak berdua-duaan merayakan cinta diskodeng dan ditangkap.

ini islam versi PAS. lebih remeh wal temeh! lebih palat wal malat!

aku sokong pembangkang tapi sorry la aku nak sokong islam versi PAS. aku bayar duit cukai aku bukan nak suruh ko skodeng apa yang aku buat dalam bilik tido aku!

Okto_Maniani berkata...

tanpa nama 22 November 2011 2:06 PTG adalah produk UMNO yg gagal memahami ISLAM dan salah satu berpotensi tinggi dalam penghasilan anak haram dan penyumbang kepada pembuangan bayi setelah tersilap sbb pancut dalam...

Tanpa Nama berkata...

Okto...Apa ke bahlolnye ko ni? Nampak sangat ko ni produk islam versi PAS yang remeh wal temeh dan palat wal malat. Kalau tak nak keluar anak pakai la kondom! Ape yg susah sangat? Pakai Kondom!

Penghasilan anak tak ada kena mengena dengan produk UMNO ke, produk PAS ke, produk PKR ke atau produk DAP. Yang menghasilkan anak hanya lah satu.... TAK PAKAI KONDOM bila main! Jadi Okto...kalo tak nak menghasilkan anak, jangan lupa PAKAI KONDOM masa ko main!

Tak yah bazirkan duit cukai yang aku kasi tiap-tiap tahun dengan operasi-operasi menghalang konsert dan skodeng yang remeh wal temeh dan palat wal malat!

Tanpa Nama berkata...

kahkahkah....okto maniani...nama hang aku tengok dah macam ayaq mani. kahkahkah. ini satu lagi produk sistem pendidikan kita yang biul dan bangang.

anak luaq nikah dan pembuangan bayi tu berlaku sebab budak-budak ni masa dok syok menutoh tak pakai kondom. tu saja sebab dia. simpel. kalau budak-budak melayu kita pakai kondom gerenti jumlah kelahiran anak luaq nikah dan kes pembuangan bayi akan dapat dikurangkan.

okto maniani...hang dan PAS tak payah la nak jaga kote dan burit orang lain. jaga kote dan burit sendiri sudah dan promote pemakaian kondom untuk mengurangkan kelahiran anak luar nikah dan pembuangan bayi. itu lebih berkesan!

Tanpa Nama berkata...

ramainya sosialis kominis dalam blog ni...KDN sial ambil perhatian.. Mao Tse Tung akan muncul di Malaysia tak lama lagi.

Tanpa Nama berkata...

Tanpa nama 22 November 2011 2:06 PTG..
PEGI MAMPOS LA KO!!!!!
KOMEN MCM BABI PANGGANG JEK!!!

Tanpa Nama berkata...

Kepada semua pembaca & pemberi komen, nak komen tuh ingat2lah yg kita semua akan mati yer... kalau yg tak tahu agama tetapi promote jahiliah mcm "kembali ke Zaman P Ramlee" tuh, awas... anda memegang saham kejahilan & akibatnya... tunggulah kat akhirat nanti... Aku nasihatkan cuma korg semua ambil al-Quran, baca terjemahannya... ni kalu ambil Das Kapital dan yg sewaktu dengannya utk jadi panduan hidup, tuh yg pemikiran dah jadi punah tu...

Okto_Maniani berkata...

bila baca apa yg tt tulis, aku xde hal, aku paham gak apa yg nak disampaikan...aku setuju ulama UMNO cover line+terlalu tumpukan isu remeh sepatutnya diorg ni tumpu penyelesaian kepada isu2 yg lg besar (spt isu rasuah, ISA etc) tanpa risau kene buang keje ke, turun pangkat ke etc...yg penting tindakan mesti berpegang kepada ISLAM yg sebenar (bukan ISLAM Melayu+ISLAM style sekular)& kefahaman Islam sebenar yg dipegang.

tapi bila baca komen TANPA NAMA 22 November 2011 1:07 PTG,TANPA NAMA 22 November 2011 2:06 PTG, TANPA NAMA 22 November 2011 4:23 PTG & TANPA NAMA 23 November 2011 4:41 PG...aku rase sedih sgt kalo TANPA NAMA berempat tu beragama ISLAM, kalo beragama selain dari Islam xpela....komen TANPA NAMA berempat ni terlalu mengikut logik akal...tu yg lain macam komennya tu...logik akal manusia mesti dibimbing dan sepatutnya dibimbing wahyu yg diberi Allah...hebat mana sampai mana logik akal TANPA NAMA berempat berbanding wahyu diberi Allah(Al-Quran) dibantu penjelasannya oleh hadis sahih Nabi Muhammad SAW....

pada aku kat sini sekular yg diterapkan British kepada kita melalui sistem pendidikan ala british & UMNO sgt berjaya melahirkan insan sekular yg akhirnya jadi keliru ttg ISLAM yg dianutinya dan cenderung mendokong gaya hidup jahiliyah sekular....komen TANPA NAMA berempat adalah hasil sistem pendidikan negara kita skrg yg aku ckp produk UMNO tu...sedih2 aku...taubatla...nak buat jahat dan nak masuk neraka pun xpayahla ajak org lain...ko sorang masuk sudah xpayah susahkan org lain...

sebaliknya syukur aku pada Allah bila ada jgk pemberi komen terutamanya TANPA NAMA 23 November 2011 11:08 PG yg jelas lebih educated, berhati2 dalam apa yg disampaikan...aku setuju dgn ko bro