Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 21 November 2011

KESIAN MAHASISWA SINTOOOOK!





INI CONTOH IJAZAH DARI SINTOOK








MOHD SAIFUL TERUS CEKAL, CEMERLANG DALAM PELAJARAN - meoloya

KUALA LUMPUR 19 Nov. - Di sebalik cabaran dan dugaan berdepan isu liwat, Mohd. Saiful Bukhari Azlan masih mampu mencapai kejayaan dalam pelajaran apabila menerima Anugerah Sijil Dekan Universiti Utara Malaysia (UUM) hari ini.

Dia yang mengikuti pengajian jarak jauh di UUM cawangan Kuala Lumpur dalam bidang Ijazah Sarjana Muda Hal Ehwal Antarabangsa memperoleh purata nilai gred keseluruhan (CGPA) melebihi 3.50.

"Anugerah dekan ini membawa makna besar kepada saya, keluarga dan sahabat-sahabat saya. Ia memberi motivasi dan semangat terhadap saya untuk mengekalkan prestasi ini di samping meningkatkan potensi diri sehingga tamat pengajian.

"Walaupun terdapat beberapa pihak yang memandang hina terhadap saya berhubung kes liwat tersebut yang berjalan lebih tiga tahun, namun saya tetap cekal dan fokus terhadap pelajaran kerana saya juga ingin berjaya dalam hidup," katanya kepada Mingguan Malaysiapada Majlis Penganugerahan Sijil Dekan UUM di sini hari ini.

Mohd. Saiful Bukhari, 26, adalah antara 72 pelajar pengajian jarak jauh UUM cawangan Kuala Lumpur menerima Sijil Anugerah Dekan dan Sijil Kecemerlangan Akademik universiti itu.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit.. KES INI NORDIN KARDI MESAI BENGANG....kah kah kah..

kah kah kah..KES INI MAHASISWA SINTOOOOK MESTI LAGI BENGANG.... kah kah kah..

kah kah kah..KES INI JADIKAN UNIVERSITI SINTOK LEKEH.... kah kah kah..

kah kah kah...MAT SAIFOOLLLL BERIJAZAH DARI SINTOOK... DUA KALI LEKEH..... kah kah kah..

kah kah klah...LEPAS INI PELAJAR SINTOK KENA PAKAI TOPENG...kah kah kah..

kah kah kah...MALU MAKAN KEBNA SOROKAN MUKA .. kah kah kah..


NOTA:
sila ambilperhatian:

pada ketika ini
banyak graduan sintok yang menganggur
kerana banyak syarikat yang tidak yakin
dengan nilai keilmuan ijazah sintoook

justeru dicadangkan pelajar sintok
untuk membuktikan nilai ijazah cuba minta
kerja di mek dogal atau di kentuki fried fak
kalau tidak dapat cuba di cimb bank
atau di kemeterian keewangan

jika masih gagal sila jumpa najib
dan minta biasiswa untuk jadi pilot
kah kah kah


ANAK MUDA SIAP SEDIA


7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

adoi mak..buat malu orang utara sungguh budak sayfool ni..tak pasai2 UUM kena tukaq nama UUM "MAKGHOK SINTOK"

Tanpa Nama berkata...

graduan uum elok mintak kerja dgn kementerian wanita. dengar kabar kementerian tu byk nak pakai 'lembu'.

melintang patah berkata...

ceh, aku dulu pun ambik PJJ jugak (tapi bukan diUUM)...aku dapat 4 anugerah dekan & pernah dapat 4.0....tak dak pulak buat majlis terima sijil macam tu...
surathabar pun gila...dalam 72 orang yg terima, kenapa nama sepol disebutkan....uweekkkk...

Tanpa Nama berkata...

Tahniah. Tulisan tuan penulis blog ini sunggoh menarik serta Mencerminkan keperibadian tuan sebenar!

Semuga tuan mendapat kepuasan yang sebenar dari hasil penulisan tuan yang maha bijaksana menilai keperibadian sesaorang...

Tanpa Nama berkata...

member aku ajak buat PhD kat sintok, tobat lillah aku tamau sampai bila2.. bukan kerana terasa lekeh sesangat tempat belajar ini.. tetapi ilmu membodek yang diajar tu yang aku tak tahan tu..

lebih baik dan mulia untuk aku bunuh diri dari belajar di makghok sintok.. sesungguhnya tiada lagi tempat belajar yang aku amat teringin dan dambakan di malaysia ini.. rasanya degree dari namibia pun ada orang thailand pandang jugak.. member2 aku dari thailand, banyak sambung ke afrika sana... hahaha.. kenapa tak sambung di malaysia? sebab universiti dia orang pun dah tinggi standard dari universiti malaysia..

Tanpa Nama berkata...

Dia buat degree International relation...pasai najib sudah janji bagi dia jadi duta ke Amerika ganti Jarjis..Inila cara melayu melayu dapat kedudukan di Kerajaan...tak layak tapi pasal kulit dan cable...Melayu memang tak malu dan tak sedar.

Tanpa Nama berkata...

Inilah jadinya apabila SI BODOH berbicara.. UUM juga yg jadi mangsa.. Kesian U kau... sebab ada sampah yg macam ni merosakkan nama U sendiri.. kau lah sampah itu.. MInDA KOLOT!