Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 21 November 2011

MALAON INI PEMBASUH CAWAT










ZUL NAFI MINTA DUIT, DAKWA AZIZAH DIPAKSA LETAK JAWATAN - mkini

Zulkifli Noordin hari ini menafikan bahawa beliau meminta RM60,000 untuk mengosongkan kerusinya bagi membolehkan ketua pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim bertanding.

Sambil menyifatkan pendedahan yang dibuat oleh Syed Husin Ali menerusi bukunya, Memoir Perjuangan Politik sebagai pembohongan, Zulkifli berkata, veteran PKR itu sendiri yang berjumpanya mewakili Anwar untuk menawarkan supaya kerusi itu dikosongkan.

“Teman (saya) menafikan sekeras-kerasnya tuduhan Syed Husin tesebut.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... ZOO NORDENG INI BUKAN MAIN TIPU LAGI..... kah kah kah..

woit... APA YANG S.HUSIN TULIS AGAK BERLAPIK...kah kah kah..

woit...INI CERITA SEBENAR.... kah kah kah



CERITA SEBENAR ZUL NORDIN:

tahun2004 malaon ini bertanding
malaon ini tidak pulangkan laporan keewangan pada spr
laporan ini wajib untuk semua calon yang telah bertanding
tahun 2008 maloan ini bertanding lagi
malaon ini menang
gerombolan dapat tahun malaon ini tak bagi laporan keewangan 2004
gerombolan buat aduan nak lucut kerusi malaoan ini
gerombolan beri tekanan


malaon ini cari jalan keluar

malaon ini cuba jadi wira
malaon ini buat kenyataan akan beri kerusi pada anwar ibrahim
sila rujuk arkib berita - ada laporan berita hal ini
anwar tak ambil pot kerana anwar tak tahu cerita sebenar
anwar dilihat tak melayan malaon ini

malaon ini naik bengang
lalu buat cap mohor spr
seolah-olah malaoan ini telah hantar laporan 2004 pada spr
borang tipu ini di tunjukkan kepada kawan saya

malaon ini memberi dua borang laporan pada kawan saya
satu dengan cap mohor yang sah
dan satu dengan yang dia buat tipu
memang cun tak ada beza
secara bangga malaoan ini berkata bahawa spr telah ditipu
kerusi yb selamat

tetapi semua ini gagal
gererombolan tahu
spr pegang maloan ini
maka malaon ini menyembah mat mongol
malaon bersetuju untuk membasuh kain cawat rosmah
yang lain sejarah

NOTA:
nak tahu siapa kawan baik saya
saya beri satu klue
dulu saya bersekeloah dimana?
kah kah kah


NOTA:
ini belum lagi saya buka kes
hutang 15 ribu ringgit
juga dari kawan baik saya
kah kah kah



ANAK MUDA SIAPA SEDIA BERSIH 3.0


12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Orang2 Sidam, Kulim tanya ' Janji Nak Bagi Khemah Kenduri...Bila Nak Bagi'?

Kalau Zul tak boleh bagi, kami minta Zul 1 jer..

'Tanggal KopiahMu tu dan Sangkut Kat Tanduk Lembu...kah kah kah'

Kalu orang tanya siapa suruh buat, cakap 'Beruk Ketawa' suruh buat...kah kah kah..kah kah

Tanpa Nama berkata...

DAHULU SAYA BERSEKOLAH DIMANA??

SEKOLAH RENDAH KE SEK. MENENGAH???

Lang berkata...

kah..kah..kah..

keje die tu dulu kan lawyer... bila dah keje cam tu, penipuan adalah satu dati bidang kepakaran.... jangankan chop mohor... tandatangan pon dia boleh tiru...

kawan ko tu skrg ddk england kan..kan..kan...

L berkata...

nthlaaa.. politik malaysia... mana betul pun ta tahu.. ish4

jom bacer kejap..=)
http://lolz-l.blogspot.com/2011/11/belajar-dari-alam.html

kalbunUMNO berkata...

aku rasa lebih percaya kepada syed husin 500 kali ganda berbanding dengan zoolnordeen, walaupun syed husin pejuang sosialis sedangkan zoolnordeen pejuang Islam.
Dulu aku pakai kopiah dan berjanggut semacam dengan zoolnordeen, kopiah aku buang dan janggut aku cukur, takut orang kata :"berkpoiah dan berjanggut tapi hati zoolnordeen".
aku taidak sanggup menerima kata-kata seperti itu, kerana bagi aku zoolnordeen adalah lambang munafik zaman moden.

Tanpa Nama berkata...

Dah lah Zul...
Orang Kulim BB x tahu mana nak letak muka...sebab ada MP pusing memusing terbelit sendiri. Kita tengok next PRU apa mahu goreng...

Menu sesuai: Kopiah goreng tepung bertabur janggut.

Kalau x menang PRU esok leh bukak kelab pingpong bebas...leh ajak brahim katak, gobagoblok ngan Zahrin gigi jarang tu sekali...main kat wangsa maju.

Non-Governmental Individual berkata...

pembasuh cawat... kah kah kah!

zul pasli berkata...

sejak zmn sblum anwar kena pecat lg aku mcm nak pcya tak pcya dgn zul nordin ni.

Amcek dan kehidupan berkata...

kalo sekolah yang ade big tree tu, TT mesti banyak kawan. yang mana satu?

dulu-dulu ade ke jumpa kah rosmah....oppss...deme sebut, kak ramlah....oppsss..deme kata jangan sebut nama kak ramlah, nanti dia muncul betul2....

Tanpa Nama berkata...

hai...awatlah nama pembasuh cawat ni sama dengan nama aku? sibbaik nama bapak dia tak sama dengan nama bapak aku...kalau tak...sial 44 tahun...

sri hartamas

Tanpa Nama berkata...

aku orang Kulim tapi rasa malu nak ngaku orang Kulim Zul Zul

Tanpa Nama berkata...

TT biarkan aje zul nie memekik melolong...lepas nie sapa nak bagi kerusi kat dia?