Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 16 Disember 2011

BUDAK KECIL TAKUT HANTU KUBUR





INI BUKAN FITNAH


gambar ini bukan gambar fitnah
gambar ini bukan superimpose
gambar ini bukan potoshop
gambar ini tidak diusik

hanya anak kecil yang takut melihat muka hantu
hanya anak kecil yang dapat melihat makhlok halus
inilah buktinya

lihat anak kecil ini bukan menangis
dia meraung takut
anak ini mesti telah melihat wajah hantu!

BUDAK KECIK TAKUT HANTU FLOM





20 ulasan:

Batu Tepi Jalan berkata...

Kanak2 yg sorang lagi tu berani sebab bulat matanya tgk hantu FLOM.Hahahahaha

http://batutepijalan.blogspot.com/2011/12/felda-adalah-milik-peneroka-bukan.html

mr.q berkata...

hahahahahahaha~~~

Tanpa Nama berkata...

tengok mata budak laki tu...apa ada kat atas?

kangkong 0ri berkata...

terangkan pulak nahu gambar tu bro...

IbnAbdHalim berkata...

Hantu Tuya ker?

Rahmat berkata...

Memang sah lagi nyata.....wakakakakak

Rahmat berkata...

memang sah lagi nyata....tak payah bersuluh lagi.....

Tanpa Nama berkata...

Huahahahah.... Lu mmg cilakak la bro huahahhaah...

Tanpa Nama berkata...

Dear TT,

U r really, really funny.

Hantu FLOM.

I couldn't agree more.

Keep it up.

Tanpa Nama berkata...

Nampak hantu kopek

nota : hang patut buat pencalunan kopek paling cool, tak pung lengan paling cool atau leher paling poyo

suara rakyat berkata...

Teringat drama Nenek Kebaya yang pernah disiar kat TV3 dulu... Apa Macam?
kah kah kah...

-Arfhartoe's Mind- berkata...

budak laki (belah kanan budak pompuan yg nangis tu mcm tgk usha rambut kak mah)..ape la dia tgh ckp dlm hati dia tu kan..rambut ke sarang burung..huhu

Tanpa Nama berkata...

TT... budak nangis tu cool... perut gelembeh tu poyo... gambar cool

Tanpa Nama berkata...

hantu kubur ni tak pakai tudung

pasal tu budak kecik ni takut,

takut terpengaruh......

Tanpa Nama berkata...

kain punyalah sendat

C++ berkata...

Bhai TT,

Bukan antu kubur... tapi Kuntilanak.... hahaha... atau Sundel Bolong...

Tinta Hitam berkata...

Cuba perhatikan kanak kanak lelaki yg pertama merenung sesuatu diatas kepala Rosmah.Budak perempuan ditengah menangis ketakutan.Budak yg ketiga pulak bersalam tapi tka berani pandang keatas..Kata org tua tua budak budak boleh nampak hantu.

Tanpa Nama berkata...

kalau aku pun nescaya aku akan menangis melihat natang nie dekat2....gile makhluk hina nie

Tanpa Nama berkata...

Bro icam..cuba kumpulkan semua gambar rosmah dan budak nangis..

Tanpa Nama berkata...

Bro icam..cuba kumpulkan semua gambar rosmah dan budak nangis..