Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 17 Disember 2011

YANG MANA COOL





MANA GAMBAR PALING COOL














NOTA:
ada lagi ke cerita gambar gambar ini?
kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah


8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Mamak kutty : " Ini-lah keris untuk tikam 'anus' Saifooool"

Si katak Ali : Bukan tikam 'bontot' saya baru betulll...... hahahah....

“The liar and the thief rejoice in their first year only.”
Greek proverb quotes

mek berkata...

gambar kedua yg teloor besar tu paling cool.
sorry tt, gambar lu tak berapa cool. cuba lagi tahun depan.

kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

berkali2 aku tgk gambar tt....entahlah

mmg cool..cool b***h

Tanpa Nama berkata...

ye lah TT.., aku rasa gambar engko yg paling cool..tak caya tanya Nik Aziz...

Aku Zarep berkata...

gambar TT sgt cool

Tanpa Nama berkata...

minah yg sebelah ekau tu memang mantap bro....kahkah....kenapa la minah tu tak bergambar sebelah aku kan?

Tanpa Nama berkata...

hahaha..bodo punya orang..smbang pasal Islam tp bergambar ngn bukan muhrim tak tutup aurat..babi sial la lu...

Hishamuddin Rais Coolest 2011 berkata...

Gambar paling atas paling cool.

Gambar paling bawah paling tak cool sebab pegang keris untuk mengampu Rajah Gopal. Malah jika dua malaon ini hidup dizaman Hang Tuah pun mereka tidak akan jadi paling cool sebab paling cool ialah Hang Jebat yang tidak suka bodek macam Hang Tuah dan berani melawan Rajah Gopal.