Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 16 Disember 2011

DUA TIGA EKOR MALAON DALAM PAS BIKIN KACAU




LAWAN DAN LAWAN





MAHFUZ : HASAN ALI BOLEH KELUAR PAS SERTAI UMNO JIKA MAHU – minsider

Bekas pesuruhjaya PAS Selangor Hasan Ali yang menjadi tumpuan sejak kebelakangan ini termasuk berhubung desas-desus kemungkinan digugurkan daripada menjadi calon, boleh keluar parti Islam itu dan menyertai Umno jika mahu, kata Mahfuz Omar.

“Itu terserah kepada beliau (jika mahu meninggalkan parti). Bagi saya, ini negara demokrasi, setiap orang ada hak untuk memihak parti yang mereka pilih,” kata Naib Presiden PAS ini kepada pemberita pada sidang media hari ini.

“Tetapi sama ada beliau benar-benar berkata (mahu meninggal PAS), (saya) tidak tahu,” kata beliau lagi.

Hasan (gambar), yang juga Exco Kerajaan Negeri Selangor pada Isnin lalu secara terbuka mengumumkan kesediaan menerima jemputan daripada perdana menteri untuk membincangkan usaha menyatupadukan PAS dan Umno.





SU AGUNG PAS : HASAN , NASHARUDIN TERPERANGKAP AGENDA UMNO - minsider

KUALA LUMPUR, 15 Dis – Setiausaha Agung PAS, Mustafa Ali menyifatkan Hasan Ali dan Nasharudin Mat Isa sudah terperangkap dalam agenda Umno untuk melemahkan parti Islam itu.

Mustafa berkata, Hasan yang merupakan bekas pesuruhjaya PAS Selangor dan Nasharudin yang pernah memegang jawatan timbalan presiden bertindak tidak wajar sebagai pimpinan parti.

“Saya buat kesimpulan, mereka berdua terheret dengan agenda (Umno) yang boleh menjejaskan parti. Sama ada mereka sedar atau tidak sedar, mereka sebenarnya terperangkap dalam agenda musuh politik PAS

“Ini sangat tidak wajar dan tidak baik bagi PAS walaupun tidak memberikan kesan besar bagi parti,” kata beliau (gambar) dipetik Harakahdaily hari ini.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...NAMPAK JELAS PAS TAK MINAT DENGAN DUA MALAON INI...... kah kah kah

NOTA:
gerombolan tahu orang melayu telah berpindah
ada masuk pkr ada masuk pas
cara terbaik untuk terus berkuasa ialah memecahkan
pakatan rakyat
kalau pakatan pecah – gerombolan selamat

cara terbaik memecahkan pakatan ialah melalui pas
cara terbaik melalui pas ialah dengan menggunakan
dua tiga ekor malaon dalam pas
malaon malaon yang diharapkan
buat onar
buat kacau
dengan harapan pas akan meninggalkan pakatan

malaon ini telah diberi janji
apa janji itu masih belum jelas
yang jelas mereka akan menjadi menteri
yang jelas bank tak akan kacau asan ali
yang jelas nasarudin akan diangap cerdik oleh gerombolan
kah kah kah


10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

PAS should sack these idiots.

northerner berkata...

http://www.youtube.com/watch?v=-1MA2wE9ZqI&feature=share

Mamat ni lagi kacau...
Semasa kempen PRU13 diputar2 dlm TV..
akan ada kesannya...
Pas AJK Pusat... bagi la penerangan awal2 yg ini salah.. Jgn diam.. rosak % pengundi nanti..

Tanpa Nama berkata...

Kalau la nasa n hasan ckp "kami minta maaf kpd semua penyokong pas, kami sedar yg kami masih x phm apa yg penyokong pas mahukn, usaha kami utk meyatukn umno n pas rupa2nya tidak direstui oleh semua penyokong pas, kami sedar kesilapan kami. Kami akan teguh bersama kepimpinan pas selepas ni. Kami akan menebus dan membaiki prestasi kami, dan secara ikhlas kami memohon maaf kpd semua" aku akan lebih hormat kt dorg berbanding msk tv3, ckp pas ni dh pelik la, saya heran dgn pas la,pastu sound kami ttp dgn perjuangan islam,melayu dn raja melayu la, biar allah yg menilai kami la and bla bla bla.... Adoi.... X leh bla la.

Apa hasan x blajar dr sejarah ke.. Hasan nk betulkn umno dr dlm ke? Itu jgk alasan dsai dulu masa mula2 join umno. Akhirnya dsai ke dalam.

Ni nk habaq mai, umno xleh dibaiki lg. Kena tukar dgn krajaan baru. Hrp nasa n hasan phm ABU.

Salam

Tanpa Nama berkata...

Kimak punya hasang ali.
"MELAYU, islam dna raja2x" kepala bapak hang la.
Cerita tolong melayu nie dr zaman tengku lagi. Naik meluat aku dengar.

Buat la isu lain. Hang kalu nak projek jgn la msuk politik. Msk politik nak dpt projek itu style UMNGOK.

Buat la kerja yg org tak benci.

Tanpa Nama berkata...

aku tekejut jgak. mustapa ali tibai depa ni. nampak mcm mustapa ali juga sedar kesilapan dia dlu dlm yugi
hahah

hampa nak buat apa2 pun. pejatuh umno dlu.

tzul berkata...

Saya harap komen-komen yg mengguna kata-kata maki hamun bukan datangnya dari ahli-ahli PAS.
Islam ada ajar cara-cara nak menunjuk bantahan. Mencarut dan maki-hamun bukan cara Islam dan bukan cara PAS.
Selama dalam PAS, saya tak dengar ustaz2 dlm pimpinan parti guna kata-kata mencarut bila tak setuju dengan sesuatu perkara atau seseorang. Teladani akhlak begitu (akhlak Nabi SAW).
Semoga Allah melindungi kita.

gmu berkata...

Hasan Ali dan Nasarudin Mat Isa adalah tokoh politik yang lebih mahir telahan politik dari orang awam biasa...tetapi orang awam biasa lebih bijak berpolitik dari kedua-dua tokoh ini.
Kalaulah pimpinan pusat PAS berpendapat kedua-dua tokoh ini tak dicalonkan, terimalah dengan redha dan makanlah pencen ahli yang berhormat. Banyak lagi kerja-kerja parti yang boleh dibuat dan saya masih ingat lagi Hasan Ali begitu kuat kerja untuk parti sebelum menjadi YB.
Bukan masa untuk bersatu untuk Kerajaang Perpaduang kalau UMNO tidak menunjukan sifat keikhlasan kepada pemimpin-pemimpin PR yang lain.

Tanpa Nama berkata...

buat tzul,

kepala bana la oii, ini blog utk mereka2x yg cool. mamat skema, mat poyo boleh pi blog che det.

kesah pemimpin pas jual maruah bukan tak penah terjadi. lahabau dua ekor tu patut declare samada nak sokong pas atau UMNGOK.

LAHABAU dua ekor tu yg akan jadi barua bila pilihanraya nanti.

mcm royal kapal sing ckp "mereka patut bertaubat"

Tanpa Nama berkata...

to brader --> 16 Disember 2011 2:43 PTG

salooote kepada yang berani.. lu punyer kenyataan memang cool.. mamat tzul tu musti mengucap panjang sambil trus pergi amik wuduk dan semayang solat sunat tobat 2 rakaat..

bukan gua nak komen akhlak rasullulah.. memang gua paling minat dengan akhlak yang diajarkannya..terlalu complete dan sempurna.. tapi lu cuba jadi sempurna tiba2 sudah jadi betul bendul la pulak tzul..

zaman ini UMNO sudah patut diperangi.. mereka munafik yang tak boleh dibuat kawan lagi..apabila tidak diperangi, inilah kegeraman yang tidak berkesudahan akan berlaku.. takkan la nak berselawat keatas nabi dan disedekahkan kepada si munafik UMNO pulak???

gua rasa arab zaman nabi dulu pun maki lebih teruk lagi.. lu betul bendul, pergi la ikut azizan ke padang golf sana.. pemimpin PAS yang cool boleh bermain golf tatkala rakyat hidup susah nak mentekendarah cari duit pun susah.. nak perjuangkan islam kawan, tinggalkanlah golf tu.. susah nak tunjukkan akhlak islam dengan golf ni.. memang la tak salah/tak haram, tapi jadi kurang manis ahli PAS poyo dengan golf tu.. jadi ahli PAS, janganlah poyo dengan golf..

- gua sulah jadi ABU la skrg..

Tanpa Nama berkata...

tu la bodo sangat....bila tuan guru nik aziz tak layan ajakan umno, ada la sebabnye....dah bertahun main politik tak gak pandai, bangang yg amat....umno nie ibarat israel, amati gaya israel nescaya nampak umno