Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 24 Januari 2012

INI NUJUM DAN BOMOH KITA




INI KALENDER MAYA- QIAMAT 2012





















INI NUJUM DI YAHOO

http://my.news.yahoo.com/blogs/yahoo-malaysia-newsroom/pilihanraya-dan-kalender-maya-023313779.html



8 ulasan:

mek berkata...

tt, bila baca komen-komen pasal artikel tt kat yahoo tu, ada 2 perkara aku nampak:

1) ramai yang tak baca habis tapi sibuk nak komen - typical melayu bodoh

2) ramai yang baca tapi tak faham maksud sebenar yang cuba tt sampaikan. - lagi typical melayu bodoh.

kah kah kah

serenity9260 berkata...

best giler!!,hahaha

BMW Buat Kereta Bergerak Sendiri Tanpa Pemandu(Video)

cafe' lorong berkata...

march 11. dah bole dikatakan memang tarikh ini...

segala macam duit diberi sini sana. segala macam bantuan, segala macam kenaikan, limau oren raya cina pun diberi sini sana.....

gilababi punya kempen............

maya punya kalender ni dikira guna 10 jari kaki dan tangan.. mana betul isham.......

secara rational & logik... tak mungkin...

Tanpa Nama berkata...

Empayar bangsa Maya dah hilang sebelum kalendarnya berakhir.

Bangsa Melayu akan menyusul sebab orang ternama yang mengatakan 'Takkan Hilang Melayu Di Dunia' dikatakan tak wujud. Maka kiamat bagi UMNO... nak berjuang Melayu macam mana kalau orang yang kata Melayu takkan hilang di dunia dinafikan kewujudannya. Replika Pahlawan Melayu itu kini boleh dirasuah dengan coklat Kit-Kat... haram jadah babi betul PERKASA tak marah pun Kit-Kat hina pahlawan terbilang. PERKASA hanya akan marah jika UMNO dirasuah dengan coklat Kit-Kat, kerana PERKASA pun nak rasa juga Kit-Kat.

dekCerdas berkata...

terbaek dari saudara...

neo berkata...

TIDAK AKAN ADA PILIHANRAYA UMUM KE-13. MUKTAMAD.

Tanpa Nama berkata...

MEK... setuju! itu lah kejayaan UMNO/Utusan/Berita Harian kerana melahirkan bangsa yang tak mampu apa makna sindiran dalam tulisan, intipati maklumat dan maklumat berbentuk hiburan santai. Bagi mereka, hiburan santai adalah fasha sandha bercerai berai...

UMNO melahirkan manusia melayu yang tak mampu berfikir dari tulisan yang ditulis... kakakakkaka...

tahniah UMNO, beribu-ribu melayu bodoh dibodohkan sehingga tidak tahu makna perbandingan... kakakakkakaka...

KAH KAH KAH

Tanpa Nama berkata...

salam mek 12:18 ptg...

benarkah melayu bodoh?

siapa melayu?

siapa bodoh?

kah kah kah.