Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 24 Januari 2012

PELIK ORANG BERNAMA AZIZAN




MAT GILA KUASA SEDANG BERAKSI




SURAT PENCERAHAN DARI PEMBACA

bodoh punya Hisyamuddin.. patut laa kepala penuh dengan Maxis Azizan kata lawan guna mahkamah laa pulak.. ikut undang2 Nampak sangat la ko ni Maxis.. tarak agama Patut hang guna otak apa yg Azizan buat tu.. betul ke tidak.. Selagi AUKU tidak dimansuhkan di peringkat Pengajian tinggi, semua peraturan U dan KU tertakluk dibawahnya.. kalau nak AUKU lenyap kena lenyapkan dulu yg menggubal AUKU tu.. ada paham ke atau lu mau jadi hero mahasiswa.. kadang2 dah jadi mahasiswa ni kita kena perlu cerdik.. jangan jadi bangang serupa budak tarak sekolah.

Zaman lu Hishamuddin dah berlalu dahh.. Sudah2 la jadi pengikut maxis tu.. sebab maxis itu termasuk 71 daripada 72 golongan yg terkeluar drp Islam.. Umur yg masih bersisa ni Hishamuddin, lu guna untuk tidak terkeluar daripada golongan yg diteriam Nabi sebagai umatnya
By Jutawan Internet on MAT KEMARUK KUASA - TAMBAH GILA LAGI on 1/23/12


aku dah mula meluat kat hang tt. ulasan hang pasai ustaz azizan n masalah kuin. hang dok jauh taktau perkara sebenar. takkan adam adli dah gocoh sikit di kuin hang dah nak balun kedah sampai nak rak. ibu segala kejadian adalah umporno kedah. i demo student pasai hostel tak cukup depan masjid sultanah - di war2kan oleh ajk umno ii student kena buang tu ketegak pasai umporno dok jolok iii Ustaz Azizan bg ruang kat Kuin selesai elok2 - umporno panggil tv cerita hat tak betoi iv.

auku digunakan pasai undang2 tu yg ada - yg di arahkan oleh KPT untuk laksana di semua ipta/ipts seluruh malaysia. Walpun Kami tak pernah setuju auku v. u kena ingat dalam kes ni ada a) kerajaan negeri b) PAS c) Kuin d) Mahasiswa dan e)Umporno yg dok amik kesempatan. Semua nak untuk baik. Student kuin ada 7 ribu kemudahan hanya untk 4 ribu. kampus baru tak siap lagi.
By Anonymous on APA PERSAMAAN AZIZAN DENGAN SAIFUL on 1/23/12



Saya sangat setuju dengan Tukar Tiub bahawasanya "BUKAN SEMUA YANG BERJANGGUT ITU KAMBING." Mengapakah kebaikan seseorang itu dinilai dengan samada dia fasih bertutur bahasa Arab atau tidak? Tengok Shahrizat. Dia tak makan babi, bertelekung dan selalu ke Mekah.

Adakah dia boleh dipercayai daripada Lim Guan Eng hanya kerana dia beragama Islam? Jadi kesimpulannya agama seseorang tidak dapat menentukan kebaikan seseorang itu. Memang macam Tukar Tiub selalu tulis, "di negara kafir yang makan babi, ...."
By Shahrizal Merican on MAT KEMARUK KUASA - TAMBAH GILA LAGI on 1/21/12

cukuplah TT serang Ustaz Azizan perkara ini patut diselesaikan dalam kepimpinan PAS dan pada peringkat Pakatan Rakyat kerana ia bersangkut dengan dasar pentadbiran parti2 Pakatan Rakyat, apatah lagi Pakatan Rakyat berjanji menghapuskan AUKU!!!
By Anonymous on PELIK ORANG BERNAMA AZIZAN on 1/21/12

http://airilsametok.blogspot.com/ bila TT kena bantai
By Anonymous on MAT KEMARUK KUASA - TAMBAH GILA LAGI on 1/21/12

memang pahit nak telan kalau sesuatu keburukan yang ditonjolkan... bro TT, aku kerja ngan salah satu GLC di kedah nie... memang matlamat utama company adalah keuntungan...bagi aku takde bezanya dgn company2 dlm UMNO nie.. kapitalis memang tak mengenal agama, bangsa dan kepala konek.. Sapa2 yg kerja dgn GLC, kalau ckp TT dan aku nie salah...aku rela kena tido ngan rosmah..kahkahkah
By kepala b.... on MAT KEMARUK KUASA - TAMBAH GILA LAGI on 1/21/12



MB aizan kata betui la TT auku sbb ikut akta kerajaan... mcm harga minyak la TT, takkan MB Azizan nak turun minyak kat kedah...mau tak mau kena ikut harga yg kerajaan persekutuan letak la jgk... sori no kdg2 aku tgk hang ni hentam ikut dan saja...tak kira kawan atau lawan...mcm mana nak ABU, kawan pun hentam ikut dan lagutu saja...sori noo esok hang mai aloq staq kepala hang aku putaq....hahaha
By nawza on APA PERSAMAAN AZIZAN DENGAN SAIFUL on 1/20/12

TT, pendukung palat PAS ne memang ada.. kat Selangor pun ada.. ingat lagi kes air 20m3 percuma.. org mengadu ngapa tak potong/rebet. gedebe PAS jawab sebab penghuni tak bayar duit maintenance.. beiul betol la pendukung PAS tu apa kaitan tak bayar maintenance nga rebet 20m3.. guna akal la sikit.. bagaimanapun setelah bertekak badak... kerajaan negeri bagi juga rebet. tu la bezanya PR ngan UBN PR dengar juga selepas bertekak.. UBN kalau bertekak kena terajang lagi ada la..
By Anonymous on APA PERSAMAAN AZIZAN DENGAN SAIFUL on 1/20/12

Ini pendirian Dewan Pemuda PAS Malaysia melalui Ketua DPPM:- 1. Saya menulis saat ramai orang sedang enak tidur di buai mimpi. Sejurus tiba dari Kuala Lumpur sebentar tadi, jam menunjukkan 2.30 am. Bukan sahaja saya tidak mampu melelapkan mata tetapi juga resah mengenang masa depan yang tentunya menjanjikan 1001 cabaran buat diri saya dan perjuangan Islam yang saya dokong ini.

2. Antara yang benar - benar mengganggu keselesaan dan mengusik jiwa muda saya buat masa ini ialah isu KUIN dan AUKU. Sekian lama saya berlunak dengan semua pihak bagi menjernihkan suasana dan meredakan keadaan. Sebelah kanan saya ialah bapa yang banyak membekal ilmu, hikmah dan pengalaman berjuang sementara sebelah kiri saya ialah adik - adik yang meronta mohon diadili selayaknya. Sementara saya masih berdiri digaris tengah dengan tetap mempertahankan prinsip perjuangan suci yang saya galas sejak sekian lama.

3. Sebahagian prinsip yang saya maksudkan itu ialah pendirian saya dan pendirian Dewan Pemuda PAS Malaysia terhadap AUKU. Jelas pendirian kami sehingga kini tidak berubah iaitu mansuhkan AUKU. Sebagaimana saya pernah ke lokap, bermandi air asid dan bersimbah gas pemedih mata memperjuangkan pendirian Mansuhkan ISA, maka demikianlah saya dan rakan - rakan pemuda konsisten berjuang untuk mansuhkan AUKU bukan memindanya seperti yang dianjurkan oleh pihak kerajaan UMNO dan BN. Terbaru saya telah meminta agar JUHAM DPPM menghantar memorandum bantahan AUKU dan RUU Himpunan Aman kepada kementerian yang terbabit, tetapi tertangguh atas faktor kesesuaian masa dan pertembungan program. Insyaallah ia akan di"proceed" dalam tempoh terdekat.

4. Pendirian ini bukan kepada kes - kes tertentu atau universiti dan kolej tertentu tetapi meliputi semua termasuk KUIN yang berada di bawah Kerajaan Negeri Kedah dan ianya ditadbir oleh Pakatan Rakyat sementara Menteri Besarnya dari PAS. Pendirian kami tidak berubah dan tegas. Malah beberapa kali telah saya kemukakan samaada dihadapan YAB Menteri Besar sendiri, mahupun melewati kenyataan media yang menggesa agar KUIN bertindak wajar dan tidak menggantung 5 orang mahasiswanya.

5. Namun, cara dan pendekatan saya mungkin berbeza dengan pihak lain termasuk sebahagian mahasiswa sendiri. Ianya berasaskan khibrah atau pengalaman, sedang saya pernah melalui alam kemahasiswaan. Saya telah merayu dan meminta jasa baik KUIN agar mengkaji semula tindakan yang diambil dan saya telah merancang untuk pergi mengadap pihak tertinggi dalam pentadbiran KUIN. Namun hasrat itu tergendala apabila saya dimaklumkan bahawa kes ini akan dibawa ke mahkamah oleh pihak mahasiswa. Maka biarlah mahkamah yang membuat keputusan kerana kes ini telah dihadapkan kepada mahkamah.
By Anonymous on APA PERSAMAAN AZIZAN DENGAN SAIFUL on 1/20/12


Salam Pak TT... Benarkah ko pon sama mcm harusani tanpa apa2 research terus nak hantam... Benarkah Hasan Ali join pas sbb cita2 nak jd MB... Benarkah hari ni hang bernafas guna lubang JUBOR saiful esok baru hang pakai oksigen agaknya... Benarkah ko pon dah macam utusan meloya dan berita hairan...

Benarkah TT adalah seorang PENENTANG IDEALISME KAPITALIS... Benarkah hang pon jadi macam geng makcik felda... Benarkah Kan aku dah kata, hang sama saja dgn media arus perdana yang lain.... KANGKONG LA KANGKONG... Benarkah kalau org mcm lu jd MB, mmg mampos laa negara, lagi sial dr najib razak... Benarkah NMPKNYA TT DAH JADI MCM DR HASAN ALI, HENTAM AZIZAN DAN PAS... Benarkah kah kah kah...
By Anonymous on APA PERSAMAAN AZIZAN DENGAN SAIFUL on 1/20/12


Tanpa Nama berkata... Kadang2 ko ni bdoh gak no. Kena la tgk apa msud ust azizan. Dia ckap psai undang2 ni mmg wujud dan terpaksa dilaksanakan oleh ipta/ipts dlm malaysia ni. Apa kuasa yg dia ada? Klu sklipun kuin ni mlik krajaan negeri dia ttap terikat ngan akta auku ni.

20 Januari 2012 2:03 PG kah kah kah ini la dia malaun fanatik bodo bedengung... maksud? maksud ape bende nyer? kene tindakan dah budak2 kuin tu pun! tak de maksud-maksud dah! maksud tersirat ke tersurat ker, kenyataan budak-budak tu kena!!! woi bodoh! tak dengar berita ker? kan mahkamah sendiri cakap AUKU dah tak bole pakai? tak kisah lah tu budak2 UMNO ke budak2 PR ker, diorang pun ada hak la! diorang nak bantah cara pimpinan PAS kat Kedah!

Patut korang bagi contoh! korang cakap agama islam tu agama contoh! tapi korang buat benda yang sama jer ngan UMNO! Gua terus terang cakap, kenapa kebanyakkan usetax skarang bodo tak bole pikir? kenape nak ikut diorang gak? kritik tetap kritik... kata orang UMNO tak bole terima kritikan, korang pun sama gak!

balik2 salah kan perlembagaan... WOI BODOH... kuiz ngan unisel bawah selangor, cube teka berape yang kene auku pasal perhimpunan samm haritu??? kenape bole??? Hendak seribu daya bro... tak hendak, seribu dalih... nak-nak ada free Public Relation Officer cam ko, tolong ciptakan maksud tersirat konon, alasan perlembagaan konon... AUKU sendiri dah berlawan ngan Perlembagaan ko apa cerita bodoh? Mahkamah sendiri buat keputusan ari tu...

tolonglah jangan jadi bodo lagi... sorry to say la bro... Itu Usetax adalah orang yang bodo, tak de pendirian, takut orang lain selain tuhan... TIADA MANUSIA SUCI MAKSUM SEKALIPUN PAKAI SERBAN, JUBAH TITLE USTAX... tak bole kritik sebab dia usetax? boleh blah la!
By Pro_Pembaharuan on APA PERSAMAAN AZIZAN DENGAN SAIFUL on 1/20/12



21 ulasan:

Ez Puella Sapiens berkata...

Hik hik nasib lah u Isham.

Pernah dengar mencurah air di daun keladi? Kencing di daun keladi?

Macam nilah, I ingat I nak merompak rumah orang. Instead I pakai balaclava dan baju hitam untuk disguise, why not I pakai burqa, sambil ajak abang I pakai kopiah, serban, jubah, bela janggut, sambil bertasbih. Then I dengan abang I rompak rumah orang.

Habis licin I rompak, I tinggal cakap je "sodoqoh yer,halal.."

By the way, kalau nak benci Marxist sangat, jangan komplen bila harga tol naik atau harga petrol naik. Kalau nak benci Marxist sangat, yang duduk Selangor tu, jangan ambik bekalan air percuma.

Kelakar, sedih pun ada. Apa kata mereka yang badigol ni, yang nak kutuk Marxist ni, kupon buku free tu bagi kat dorang ni suruh baca buku. Sedih la jadi Melayu, malas membaca lepas tu nak bukak mulut macam air je.

Some people are plain stupid. Period.

Tanpa Nama berkata...

>Tubeless<
Tukar Tiub utusan versi PR..ko pilih bulu TT,hat mana ko suka ko ampu..hat mana ko tak suka ko cantas..umno ada cantas, dalam PR ada cantas mencantas. Ko tak tengok pulak camne azizan tadbir kedah. Orang melayu sayang,cina pon sayang..Wei azizan ni bukan hasan ali la yg anti bukan islam..ko tanya orang cina,india Kedah camne persepsi dorg..berapa banyak bantuan sekolah/persatuan kebudayaan dapat.FYI umno kedah dah terkubur..Azizan develop negeri la,manage negeri..dia tak bising..media umno pon takut nak dekat..wtf media pakatan pulak buat taik..
ko datang kedah memang ko sakit dengan aku<--kalau ko report polis,ko pon bangang macam najib..

Tanpa Nama berkata...

woi org kedah bodoh tak habis habis.pemimpin pincang kita cantas.Asal org Pas/Ustat jadik MB maknanya dia tu tak boleh dikritik ke?org politik ni kerjanya nak kena gubal undang2.Sebagai ahli badan eksekutif sesebuah negara.Pembuat dasar org kate.Bukannye dia kena pg melawat nenek hang nak buat kenduri.awat?xboleh kena kritik ke?hampa(s) dok ingat dia tu bagus sgt ke?dasar flip flop camtu baik xpyh.Nampak sgt takde pengalaman politik.Baik amik pensyarah Sains Politik Sintok je jadik MB.Berapa bnyk sgt isu agama Atau ramai lagi non Malay yg layak jadik MB.Oh lupe plak,Kedah kan majoriti Islam.haaa,tgk tu,mula la nak mengamuk.la Kita nak keputusan,bukan impresi an persepsi.AkuSetakat baik hati/ada janggut/kuat semayang je tada guna.Pengurusan negeri dan pentabiran politik itu satu sains,satu cabang khusus,diambil kira berdasarkan keberkesanan dan keputusan la,semua ada statistik/matematiknya.cbe korg pikir?ahli politik kat malaysia ni berapa ramai je yg ade degree/master dalam falsafah/sains politik.Ilmu dari Maahad Tahfiz atau sekolah pondok je x cukup...

Tanpa Nama berkata...

ko datang kedah memang ko sakit dengan aku<--kalau ko report polis,ko pon bangang macam najib..
perangai tipikal org PEkasa-Pukida,etc2
ni org Pr ke ni?
gedebe2 blake ye org kedah ni...
kutuk mb diorg nyer pasal nak katok...

Ahmades berkata...

Assalamualaikum;

TT kita sebenarnya menjadi musuh kepada perkara yang kita tidak tahu. TT tahu tak? Kes Aman Sentral itu merupakan rentetan dariapda kes pertikaian tanah berbelas-belas tahun dahulu, bila contractor pembangunan asalnya lari disebabkan rugi. Kes ini GAGAL diselesaikan oleh MB terdahulu disebabkan kurang bijak mereka terhadap situasi kes berkenaan.

Dalam kes KUIN, pelajar boleh mengemukakan rayuan tetapi tidak pun merayu sebaliknya menghentam. AUKU memang kejam, dan KUIN pula arkeditasinya diperuntukkan oleh MQA. Kalau tidak mengikut AUKU, maka KPT boleh mengantung MQA bagi KUIN dan itu merbahayakan KESELURUHAN PELAJAR KUIN!

Tujuan keterpaksaan AUKU terhadap pelajar KUIN adalah disebabkan ianya dibawah jajah takluk KPT itu sendiri didalam memberikan MQA. Ust Azizan berkali-kali memberika klu untuk pelajar itu merayu terhadap kes tersebut, sebaliknya pelajar menerusi SAMM menghentam tanpa mengetahui usul dan kepada MB Azizan bertindak sedemikian.

MB Azizan sedang menyekeh kepala UMNO didalam kes KUIN untuk melihat adakah UMNO akan terjebak untuk menolong plajar berkenaan. Sekiranya umpan termakan, inilah yang akan diberitahu satu malaysia, "APA YANG DR.M BUAT SEBENARNYA SEMATA-MATA ATAS POLITIK DENGAN MENIDAKKAN HAK MAHASISWA".

Akhir kata, kita menjadi musuh kepada perkara yang kita tidak tahu. Datanglah kedah dan jumpalah sendiri MB Azizan untuk mengetahui kenapa dia melakukan sedemikian. Itu lebih baik dan TT boleh menggunakan fikrah kritikal TT untuk membuat komplen selepas melaksanakan perkara tersebut. Itu lebih baik.

serenity9260 berkata...

da le tu tt,toksah le jatuhkan org yg ade kredibiliti.hasan ali tu len tp azizan ni ok kot

BMW Buat Kereta Bergerak Sendiri Tanpa Pemandu(Video)

1Lembu1Kerbau berkata...

Dia kata pusat beli belah tu akan tetap didirikan walau apa juga keputusan mahkamah. Kalau orang situ tak nak surau baru, itu dia punya pasal, pakailah surau lama tu.

Aku setuju tindakan Azizan. Jangan kerana dua tiga ekor tak setuju nak runtuhkan surau lama kepada surau baru maka pusat beli belah tu tak jadi buat.

Tak nak surau baru tak apa la. Apa nak buat, orang dah nak bagi free yang baru, yang besar, yang lengkap; dia tak nak pulak. Otak pun macam lembu jugak.

Apa-apa hal, pusat beli belah itu perlu diteruskan kerana mampu memberi pekerjaan dan pendapatan kepada peniaga. Tak kira melayu, india dan cina. Surau tak payah roboh, tak payah ubah.

Lepas tu kalau bising lagi, tau lah kita bahawa mulut mereka yang bising tu memang mulut lembu!

Pasal AUKU tu pulak...
Kalau anak orang PR kena AUKU, dia orang bising2 auku baik untuk jaga ketenteraman.
Kalau anak orang ameno kena AUKU, dia orang bising2 AUKU kejam...
Double standard macam lembu jugak.
Pigidahhhh. Masuk KUIN bukan suruh buat demo. Masuk Kuin untuk belaja laa. Kalau tak suka AUKU pi belajar luar negeri. Kan mak bapakkk korang kaya raya dah!!!

Pigiiii daaa
2 X 5
5 X 2

northerner berkata...

mcm tu la TT,... dari mana2 partipun... asalkan Melayu.. mcmtu la... bila kita puji/setuju dengan pendapat mereka.. kita akan dapat pujian,... TETAPI,... bila kita tak bersetuju dan memberi kritikan ... kita adalah musuh nombor wahid... dan dibalas dengan cari dan cerca dpt upah duit berjuta la, mcm2 ... PARPU .. cerdikla la sikit... yg betul kita setuju la... yg salah kita kata salah la... apala... otak mcm DALCA...

Tanpa Nama berkata...

>Tubeless<
"ko datang kedah memang ko sakit dengan aku<--kalau ko report polis,ko pon bangang macam najib..
perangai tipikal org PEkasa-Pukida,etc2
ni org Pr ke ni?
gedebe2 blake ye org kedah ni...
kutuk mb diorg nyer pasal nak katok..."
Literalistnye ko..serius noob macam najib.kalau tak aku tak tulis benda ni la "kalau ko report polis,ko pon bangang macam najib.."Macam kes budak usm ugut nak bom tu mesti ko ingat betul...yg budak cina pompuan nak tembak kapal terbang najib mesti ko nangis takut pm ko mati.. (Untuk Tanpa Nama 10:55 PG jap g aku jawab)

Tanpa Nama berkata...

Bro TT,

Lu kena rasional lah sikit, Lu dok marah Azizan pasai KUIN tu tak betul, Kalau pelajar buat salah nak hukum guna akta mana? Takkan akta Jenayah atau panel kod? Kena guna akta yang bersangkutan dengan pelajar, ada paham? Hal berjanggut tu aku tak nak komen! Hal berkopiah aku cuma nak surah satu saja, aku sangat tak suka kalau orang berkopiah pandu kereta, kerana depa ni 9/10 sampel yang aku jumpa tak ikut law. Pakai redah aje, aku pasti ramau pengguna(pemandu) lain alami pengalaman yang serupa. Oh!
ya lupa maaf engko mana ada kereta, jadi ko tanya lah orang yang berkereta. Engko marhein sosialis! Aku pun sosoalis juga tapi sosoalis Chales de Gauge! kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

TT telah menjalankan tugasnya sebagai batu api dengan jayanya.

kah kah kah!

Pro_Pembaharuan berkata...

pegi mampus sama korang...

semua orang kat sini ari tu sikit punya riuh bila MAHKAMAH putuskan AUKU tidak sah!

tup2, bila bebudak2 pro UMNO buat demo, lu orang bagi diorang AUKU!

AHMADES, jawab soalan gua ni, berapa banyak student yg pro UMNO kene AUKU kat KUIZ, UNISEL, UIAM ATAU mana-mana institusi bawah Selangor?

Lu bodoh ke sampai tak bole pikir, KALO TAK MO BUAT APA-APA PUN ATAU MAU BERTINDAK PUN, AUKU bertindak ATAS BUDI BICARA!

Tolong lah bagi alasan best sikit...

Tu orang tua tu skang kaki golf, lu orang mau cakap ape? dah tak de dah orang tua tu ngaji2 kat masjid2 dan surau2...

KRITIK la ini... ada kitorang kritik Nik Aziz walaupun UMNO tibai dia hari-hari? Sebab dia buat OK!

Kalau lu orang buat cam yang UMNO buat, apa beza luorang ngan UMNO?

Tanpa Nama berkata...

salam northerner...

hang kata "bila kita puji/setuju dengan pendapat mereka.. kita akan dapat pujian,... TETAPI,... bila kita tak bersetuju dan memberi kritikan ... kita adalah musuh nombor wahid"...

itu la pasal...

nak buat tuduhan boleh kena la ada bukti...

ada bukti kukuh barulah boleh minta penjelasan dari pihak yang dituduh...

bila penjelasan dah diberi kenapa nak berdolak-dalik lagi...

nak kritik biarlah membina...

bukan kritik membinasa...

dah la tak berani nak jumpa tanya direct minta penjelasan kat ustaz azizan...

kata senang cari...

apasal pak tt tak cari...

cari apa...

cari ustaz azizan...

dan cari kebenaran da...

pelikkan orang bernama pak tt.

Tanpa Nama berkata...

salam tanpa nama 24 Januari 2012 10:55 PG

hang kata "org politik ni kerjanya nak kena gubal undang2"...

bukan ADUN/AP yang gubal undang2 ka...

hang kata "Bukannye dia kena pg melawat nenek hang nak buat kenduri"...

awat depa 24 jam X 365 hari X 5 tahun duk kat DUN/Parlimen gubal undang2 ka...

takada anak bini ka...

takada kampung halaman ka...

takada sosial life ka...

tapayah jadi mb ka...

hang kata "AkuSetakat baik hati/ada janggut/kuat semayang je tada guna"...

itu bukan hang punya impresi dan persepsi ka...

hang kata "Ilmu dari Maahad Tahfiz atau sekolah pondok je x cukup"...

hang pernah ngaji kat sana ka...

Tanpa Nama berkata...

salam Ahmades...

pelajar kuin tu belajar dari DHA kot...

kah kah kah.

GoRinGgO berkata...

apehal semua yang komen di bodoh piang..bodoh dalam bacaan politik kali ni termasu hang TT..rasional tindakan ustaz azizan;
1. Biarkan pihak KUIN laksanakan AUKU (sbb itu undang2 yang ada) tapi awal2 dah tahu kelemahan akta ini.
2. Nasihatkan student bawa ke mahkamah so that judgement can be made on legality of the AUKU itself.
3. Bagi sepenuhnya support sepenuhnya kat student so that the student will won in this battle (done).
4. Kes ni akan dijadikan rujukan utk student and IPT lain di Malaysia.
5. Checkmate and ABU.
Asalnya aku amat pelik dengan cara Ustaz Azizan. Tp berdasarkan pengalamannya sbg pensyarah dan memiliki jiwa dan pandangan yang jauh, aku respect Ustaz dan amat hina penghinaanmu terhadap ustaz TT.

aKU CABAT HANG SIARKAN COMMENT INI

GoRinGgO berkata...

apehal semua yang komen di bodoh piang..bodoh dalam bacaan politik kali ni termasu hang TT..rasional tindakan ustaz azizan;
1. Biarkan pihak KUIN laksanakan AUKU (sbb itu undang2 yang ada) tapi awal2 dah tahu kelemahan akta ini.
2. Nasihatkan student bawa ke mahkamah so that judgement can be made on legality of the AUKU itself.
3. Bagi sepenuhnya support sepenuhnya kat student so that the student will won in this battle (done).
4. Kes ni akan dijadikan rujukan utk student and IPT lain di Malaysia.
5. Checkmate and ABU.
Asalnya aku amat pelik dengan cara Ustaz Azizan. Tp berdasarkan pengalamannya sbg pensyarah dan memiliki jiwa dan pandangan yang jauh, aku respect Ustaz dan amat hina penghinaanmu terhadap ustaz TT.

aKU CABAT HANG SIARKAN COMMENT INI

Tanpa Nama berkata...

salam pro_pembaharuan...

mana hang tau "Tu orang tua tu skang kaki golf, lu orang mau cakap ape? dah tak de dah orang tua tu ngaji2 kat masjid2 dan surau2"...

lu dah (bukan ludah ye) termakan "fitnah" pak tt ke...

lu dah (bukan ludah ye) kah kah kah.

Tanpa Nama berkata...

salam GoRinGgo...

hang tapaya cabat pak tt...

dia musti siar komen hang...

lu dah (bukan ludah ye) kah kah kah...

Tanpa Nama berkata...

salam tanpa nama 24 Januari 2012 8:22 PTG:

hang kata "aku sangat tak suka kalau orang berkopiah pandu kereta, kerana depa ni 9/10 sampel yang aku jumpa tak ikut law. Pakai redah aje, aku pasti ramau pengguna(pemandu) lain alami pengalaman yang serupa"...

pengalaman aku pulak aku sangat tak suka kalau ah moi & ah soo pandu kereta, kerana depa ni 9/10 sampel yang aku jumpa tak ikut law. Pakai redah aje, aku pasti ramau pengguna (pemandu) lain alami pengalaman yang serupa...

lu dah (bukan ludah ye) kah kah kah...

Tanpa Nama berkata...

salam ez puella sapiens...

cubaan tuan mengaitkan istilah-istilah burqa, kopiah, serban, jubah, bela janggut, sambil bertasbih dengan perbuatan rompak sungguh busuk sekali baunya...

kelihatannya seperti ada udang di sebalik mee...

typikal penyokong pak tt...

nasib lu lah pak tt...

lu dah (bukan ludah ye) kah kah kah ka...