Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 29 Januari 2012

KLIP INI UNTUK AZIZAN MB KEDAH



NOTA:

para macai dan belachi azizan
tolong tunjukkan klip ini pada azizan
yang mungkin tak excess
bagi azizan lihat
apa maknanya perjuangan anak muda
kemudian beri aazizan dia minum
air sejuk kah kah kah




42 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

dulu ak sokong jugak hang nie tt.. pling skong hang bila time lu punya artikel tentang muammar gadaffi.. tp, dalam bab nie, aku tak sokong hang tt.. kedua2 isu yg sgt berbeza, jgn nak sama isu kuin ngan upsi tue, dan yg pling penting, jgn nak samakan azizan ngan NAJIB.. lain bebenor.. tt, gua dah ilang skit respek kat lu.. lpas tgk lu main hentam jer isu nie..

zeff berkata...

kau cakap tu sikit? dengar ni, i have a cool RM699.00 UK made steel cap high cut Underground boot beli kat campbell.
these boots are made for walking, and that's just what they'll do
one of these days these boots are gonna stomp all over you!

Tanpa Nama berkata...

lancau la lu tukar tiub.

lu pun ingat lu mewakili kebenaran mutlak.

Tanpa Nama berkata...

Ingat PKR tu kuat sangat ke dok balun Azizan? Kalau PAS berpadu padu ngan UMNOshit tentu PKR suka. PKR ni macam besar kepala pula.....cuma baik sikit dari UMNoshit aje.

Tanpa Nama berkata...

Cilaka tt.. Lu dh merosakan isu.. Gua dh boring ngan lu..

Tanpa Nama berkata...

pak tt.
lu kata mau
tumbangkan bn/umno.
tapi kalau lu asyik
hantam azizan tu.
mana mungkin pr
boleh rampas putrajaya.
dulu pak tt kondem
hassan ali sampai
dia tersingkir dari pas.
takkan kali ni pun lu mau
pas singkirkan azizan pula.
come on, pak tt.
gua tak maulah, nanti
ramai peminat pak tt
pergi ke tempat menukar tiup.
gua cakap ikhlas.
kalau pak tt tak mau
dengar tak apa.

Tanpa Nama berkata...

Gaduh le hangpa sesama sendiri..!! UMPORNO akan gelak besaq!!Padan muka hangpa..!!

Tanpa Nama berkata...

tt leh join parti KITA plak pasni kan...kan...kan... hehehe...

sheikhalfarisi berkata...

inilah sikap pentingkan diri sendiri tt. dulu dia hentam hassan ali sampai jatuh dgn harapan kerusi exco tu d ganti dgn exco baru dr pkr tp x jd kenyataan harapannya meleset lunyai.

skrg ni dia hentam mb kedah ds azizan supaya jatuh dgn harapan kerusi mb tu dpt kat pkr. inilah perangai org yg gila kuasa.

bila pkr naik pulak dia akan hentam pkr dgn harapan org dr parti sosialis naik pulak n itulah cita2 depa yg sebenagnya

dulu2 kominis berjuang d dlm hutan skrg ni zaman melinium depa berjuang melalui internet

anak2 muda jgn mudah termakan jarum, berjuanglah demi islam

Tanpa Nama berkata...

badi hasan ali...dah jadi kat tt...haaaa...

Tanpa Nama berkata...

tt lu dah sama macam hasan ali..dah kena badi..hahaha nak kena pecat ni...

Tanpa Nama berkata...

Brader TT.. sdara ada dendam peribadi ker ngan ust. Azizan?? Bro dah berlebih2 komen, bantai ust. Azizan.. Media2 suku sakat puak2 Najib pon takde komen sangat camni (ada kerrr)

Maaflah, gua dah hilang respect kat lu.. dan yang paling gua tak faham, nape Lu benci sangat ngan PAS.

Tanpa Nama berkata...

Nak harapkan penyokong PKR time pilihanraya??? Lu orang main telur je siang malam...tanpa pas PKR tak ke mana..sedar diri sket..nak serang azizan konon..lancau la lu TT

Tanpa Nama berkata...

Bro, ikhlas tanya..lu ade dendam peribadi ke ngan ust. Azizan? Bro dah lbih2 bantai, komen ust. Azizan. Sorry gua dah tak respect sama lu.. sure! Kalau tak silap gua, media2 puak2 Najib pun tak banyak main isu ni (ada ka). Lu plak lebih2.. Bro, Gua betul tak paham nape Lu benci sangat ngan PAS..

Tanpa Nama berkata...

Bro, ikhlas tanya..lu ade dendam peribadi ke ngan ust. Azizan? Bro dah lbih2 bantai, komen ust. Azizan. Sorry gua dah tak respect sama lu.. sure! Kalau tak silap gua, media2 puak2 Najib pun tak banyak main isu ni (ada ka). Lu plak lebih2.. Bro, Gua betul tak paham nape Lu benci sangat ngan PAS..

Anak berkata...

pemimpin slow/incompetent/-kita cantas tak kira siapa.Jepun berapa kali tukar PM aku nak tanya korg?tu negara tu bukan negeri tau.
isu auku-woi korg kaji balik la cerita dia macamana.pasal apa org dok anti benda ni.pasal apa benda ni digunakan sebagai alat establishment untuk menghalang kebangkitan politik mahasiswa.dan bila sebut mahasiswa,tak semestinya umno/pakatan.mahasiswa adalah mahasiswa,berautonomi dan bebas.Korg yg bukan student ape tau?ape kepincangan dan exploitasi didalam tu?.aku tau;aku budak uitm.skg aku berjaya.tapi dengan cara tak exploit org.dulu aku pon rebel.tapi aku bukan budak gamim ke gamam ke gamuda ke garuda ke
isu madrasah.-vs pros n cons-.shopping complex-PROS-ada peluang pekerjaan,baik untuk pelancongan?(betul ke ek?)
tp menggangu bisnes tempatan dan peniaga2 kecil.eh,betulke lot kedai dalam tu akan disewakan kepada peniaga tempatan?Dan setinggi mana harga sewanya?atau akan jadi gajah putih je.kos sosial masyarakat-berkemungkinan jadi tempat lepak.mungkin akan ada snuker-kuda-premis2 kurg berpatutan kurangmengalakkan konsumerisma.-setor/kedai syarikat multinasional yg amat syaitan akan dibuka.contoh mcdadah.kalau korg rase konsumerisma elok sgt ni aku sarankan korg pergi menuntut ilmu sikit pasal sistem ekonomi/politik/ekoloji.
/kemanusiaan
aku tau ustat azizan ni baik orgnya.korg jgn pertikaikan keperibadian dia,tapi mutu pentadbiran dia adalah untuk kita nilai sebagai rakyat.
hidup mahasiswa
hidup rakyat
aku tak semestinya org parti mana...takpayah tanya.

Tanpa Nama berkata...

TT hang tak payah la nak samakan Azizan dgn Najib woi. Org benci Najib sbb dah beribu2 kesalahan, kekejaman dan kebodohan dia. Ni Azizan baru silap sikit hang dah hentam PAS habis-habisan. Sepatutnya kita betulkan perkara yg tak betul. Nobody's perfect. PAS dan PR masih ada masa depan yang cerah, UMNO mmg dah patut berkubur.

Tanpa Nama berkata...

TT, hentikan permainan politik bodoh yg provok ko tu, aku dh makin meluat tengok blog ko. Jgn kerana budak KUIN yang bangang tu sbg peluang ko serang MB Kedah.

dinpalat arau berkata...

Isu Azizan aku xsokong TT
Yang aku respect lu pasai lu tetap siarkan komen2 yg hentam lu bro.
Best thing...lu turun Kedah face 2 face dgn Azizan...get clearer picture.
Terlalu ramai yang menyampah adalah tanda2 kurang sihat bro.
Jangan rendahkan martabat blogger seperti apa yg RPK dah buat.

bigfish berkata...

aku pun dah tak berapa minat kalau tt dok keluar cerita bantai ustaz azizan je. jangan samakan ngan umngok nak serang peribadi pemimpin. patut kita serang parti dan dasar dia je.

sebelum kau sesat di hujung jalan, aik kembali ke pangkal jalan. kata nak tumbangkan gerombolan umngok dan konco-konconya...ni dah dikira kes tertembak kaki sendiri.

jangan over sangat...nanti aku boikot hang pulak tt (dengan nada marah tahap cipan nih)

kuris berkata...

adakala pemimpin berada di atas dan adakalanya di bawah,apatah lagi seorang blogger@pemikir seperti TT ni....

suatu ketika disanjung kerana ketajaman berita serta kajian sebagai orang lama mengikuti politik negara dan dunia,kerana sedikit kesilapan,tapi kalau ianya berulang2...kesilapan itu jadi besar dan boleh meruntuhkan institusi Pakatan Rakyat yg semakin mendapat tempat di hati rakyat...

masih belum terlambat untuk TT perbetulkan sedikit kesilapan ini...muhasabah.

maafkanlah TT sebagaimana korang pernah memaafkan pemimpin yg pernah silap dan telah kembali ke pangkal jalan.

Tanpa Nama berkata...

Kalau x suka blog TT senang jer nak ambil action..
Jangan baca blog dia lah...bodoh banggang lah...‡‡‡††`^§·≒※.≡≠≒‰☆..

Tanpa Nama berkata...

Lek eleh...pergi mamlooos lahh semua...nak kutuk TT buat apa?
PRU13 nanti kita orang akan ambil alih Kedah.
Tq TT.....melenting tk tentu hala dah puak2 Azizan ni..merapu tahap cipap kohong...

Tanpa Nama berkata...

sekurang2nya budak KUIN tu tak melarikan diri ke luar negara mcm siapa yeaaa...sapa yea TT?boleh bagi clue sikit...budak2 muda zaman skrg bukannya tau kisah zaman dulu....ada bran siar brother?

Monkey Shooter berkata...

Ust. Azizan Abd Razak ini sebenarnya pemimpin yang agak baik, tapi kadangkala kepala angin, ego dan tak boleh ditegur. Selain dari individu PAS yang menyanjung Tun Mahathir dan status bersongkok tinggi (geng UMNO), beliau juga ingin dilihat kelainan dalam gaya kepimpinan beliau yang mahu dibezakan dengan Kelantan. Pernahkan anda lihat pemimpin PAS lain yang mengeluarkan kata-kata kasar dan menengking kepada wartawan (selalu sangat)? Beliau adalah orangnya.... PAS sebenarnya amat terguris dengan para pemimpin mereka yang berkelakuan sebegini, cuma mereka hanya tunggu musim PRU sahaja untuk memperbetulkan keadaan dan membersihkan parti....Ingat! Presiden PAS sendiri pernah meninggalkan parti itu suatu masa dahulu dan ramai yang telah belot apabila melihat kilauan harta dan emas di hadapan mata. Oleh itu "berkatalah benar walaupun ianya pahit", kerana Rasullulah SAW pun sentiasa berkata benar. Manusia tidak selalunya sempurna, walaupun niat asal mereka memang baik tetapi apabila diberi kuasa maka dikhianati juga akhirnya.....

Melayu Kena Sokmo berkata...

Dahulu sewaktu TT hantam Hassan Ali, korang penyokong tolol PAS amat marah. Sekarang ni bila TT hantam Azizan Razak, korang lagi marah...... Lihatlah apa jadi dengan Hassan Ali? Aku percaya, TT keluarkan komen bukannya ikut kepala butuh dia sahaja, tetapi mesti ada sumber maklumat yang sahih (risikan blog) untuk menyalurkan maklumat samada setiap perkara (berita) itu boleh dipercayai atau khabar angin sahaja. Korang jawablah sendiri....

Tanpa Nama berkata...

Bravo TT,

Cool dude....

Tanyalah Mahfuz perangai azizan si munafik tu.....

Tanpa Nama berkata...

hujah bangang dari sheihkalpukiri,

hujah tahap jamban...
hujah guna akal tahi...
kah...kah...kah...

majoritinya pas yg berkuasa mana mai pkr nak rebut kerusi mb.

TT bantai sizizan sbb perangai munafik ada dalam diri dia.

Pro_Pembaharuan berkata...

Tanpa Nama berkata...

Kalau x suka blog TT senang jer nak ambil action..
Jangan baca blog dia lah...bodoh banggang lah...‡‡‡††`^§·≒※.≡≠≒‰☆..

30 Januari 2012 5:10 PG


kakakakkakakkakakak! tepat sekali!


woi lancau2... kitorang konsisten...

SAPA SAJA PAKAI ISA, AUKU ATAU MANA-MANA AKTA ZAMAN KOMUNIS, KAMI LAWAN!

Kami bukan munafik... cakap lain, pastu alasan ini, alasan itu...

piirah mabuk...

Bawah perlembagaan konon, mahkamah sendiri cakap AUKU tak bole pakai, jadi kerajaan tak bole buat apa-apa...

APASAL kerajaan Selangor tak kenekan tindakan pada pelajar sertai demo kat Unisel dan jugak KUIZ?

kenapa bole?

luorang lancau munapik konon yang pakai serban, title usetax tak boleh bangkang la? LANCAU!

itu lancau kaki golf waktu office, luorang tak fikir?

itu lancau rembat balak hulu muda,
luorang tak fikir?

cuba tengok la rumah anak beranak pinak dia?

lu lancau, itu perangai sudah sama dengan UMNO yang dari dulu azali cibai!

Hasan Ali memang cibai!

Tanpa Nama berkata...

pencacai pas jgn nak perasan lebih.. kalau tak de pengundi tak berparti jgn harap la pas nak menang.. jgn sombong sgt.. nanti masuk lombong..

Tanpa Nama berkata...

Melayu kena sokmo...
Memang aku setuju sangat.. Taksub sangat sampai tak boleh jentik langsung..
Keriau sana sini macam kucing nak ngentot...
Tengok tuuu... Asang ahlee...dah merapu meroyan kehulu kehilir macam orang sawan..
Macam org mabuk todi pun ada..baru dia tau langit tinggi rendah bila dah kena buang kerja..
Melalak melolong minta simpati...almaklumlah..duit dh tak mahsyukk..nak bayar hutang duit dah takde...hutang ratusan ribu tu... Eloklah lh pi jumpa najib minta duit biasiswa..

Azizan pun tolong careful yee...jangan jd mcm ahsang ahlee...

Tanpa Nama berkata...

http://www.youtube.com/watch?v=o8VZX4sHn-4

ini lagu paling sesuai dengan brahim ali, najib razak, zul bisul dan segala makhluk2 dalam UMNO-BN dan PEKASAM..

masalah azizan ni kecik jer brader.. tapi kalo lu nak dedicate lagu ni kat dia, aku rasa belum sampai masanya lagi.. kalo kat hasan ali, anytime jer..

James Iha berkata...

kahkahkah..lu silap tebar jala ka bro...aku tau la hang ni jenis liberal soialis + anarkis yg suka hentam politikus...tapi aku perhatikan lu sudah ter'over' sampai lu punya pemikiran sudah dianggap kena badi Utusan Meloya..Isu dgn si Azizan aku rasa rama pembaca TT tak nak ambil pot dan yg lebih penting, ramai yg hantam lu balik..

komunis berkata...

ok - yang tak suka isham kutuk azizan boleh berambus - kalau sekarang masa perintah negeri dah guna auku - mesti lepas ni dah perintah negara guna isa jugak untuk diamkan seteru - macam celaka!

underBear berkata...

TT ni PKR ka?PAS ka?DAP ka?hahahha....yg dok melenting apa...suma pon nak jd cam umno gk.suma pon nak jd cam makcik felda jgk.bangkang skit,woi!hg nk PKR ha.dah tu bla dok blah PKR,bangkang skit,woi!hg ni p UMNO plak ka.
jgn jd gila babi....sedaq la sama ht konon dok sokong ustad azizan...
-kalau ikot aziz bari,btoi pa dia ckp isu ni termktub dlm buku jingga.
p/s:aku taktau la sapa naik lpas ni mmg takleh wat silap langsung la.tatau la....

Tanpa Nama berkata...

Marah sungguh penyokong MB Kedah bila melihat youtube yang dipaparkan oleh tt... heheheh..hehehe.. geli hatiku membaca komen diatas tu.

Ramai yang mengatakan bahawa MB Kedah tidak patut disalahkan atau dimarah kerana beliau menyokong AUKU dikenakan keatas mahasiswa. Atas alasan kerana kita tidak tahu masaalah yang dihadapinya. Begitu ?

Telah diberitahu oleh pakar undang-undang bahawa MB Kedah boleh menarik balik hukuman yang dikenakan keatas mahasiswa itu tapi MB Kedah berkeras tidak mahu camportangan malah dia membiarkan mahkamah menyelesaikan segala masaalah bagi pihaknya, mengapa jadi begitu ?

Kenapa MB Kedah mengeluarkan kenyataan Buku jingga bukan alquran, tidak perlu diikut pada pada bila-bila masa....? Memang buku jingga bukan alquran, tapi perlu diingat bahawa buku jingga adalah buku panduan membina perikatan diantara PAS, DAP dan PKR membantu rakyat melawan kezaliman pemerintahan UMNO BN. Sokong AUKU ikut kitab mana ?

Untuk menumbangkan UMNO dan Barisan Nasional yang maha hebat ketika ini adalah memerlukan kesepaktan dari semua parti PAS, DAP dan PKR berserta dengan penyokong yang tidak berparti. Tapi dalam kita berpakat untuk bersatu padu, tetiba muncul pula jembalang seperti MB Kedah mengeluarkan fatwa KUIN tetap menggunakan AUKU bagi menghukum mahasiswa yang degil ?

Tidak kah itu menunjukkan bahawa MB Kedah sengaja menongkah arus sedangkan rakan-rakan yang lain sama-sama mengikut arus ? Apakah MB Kedah sudah berpenyakit sehingga tidak boleh membezakan antara undang-undang baik dengan undang-undang jahat ?

Pihak mana yang seronok mendengar kenyataan seperti itu ? Nak sokong MB Kedah bukan menjadi kesalahan, tapi sokonglah dengan akal yang waras. Jangan ikut perangai wanita UMNO Baru, laki shahrizat seleweng duit ternak lembu beli kondo pun mereka sokong sambil melompat seperti berok kena belacan.

1Crony berkata...

Ust. Azizan Abd Razak ini sebenarnya pemimpin yang agak baik, tapi kadangkala kepala angin, ego dan tak boleh ditegur. Selain dari individu PAS yang menyanjung Tun Mahathir dan status bersongkok tinggi (geng UMNO), beliau juga ingin dilihat kelainan dalam gaya kepimpinan beliau yang mahu dibezakan dengan Kelantan. Pernahkan anda lihat pemimpin PAS lain yang mengeluarkan kata-kata kasar dan menengking kepada wartawan (selalu sangat)? Beliau adalah orangnya.... PAS sebenarnya amat terguris dengan para pemimpin mereka yang berkelakuan sebegini, cuma mereka hanya tunggu musim PRU sahaja untuk memperbetulkan keadaan dan membersihkan parti....Ingat! Presiden PAS sendiri pernah meninggalkan parti itu suatu masa dahulu dan ramai yang telah belot apabila melihat kilauan harta dan emas di hadapan mata. Oleh itu "berkatalah benar walaupun ianya pahit", kerana Rasullulah SAW pun sentiasa berkata benar. Manusia tidak selalunya sempurna, walaupun niat asal mereka memang baik tetapi apabila diberi kuasa maka dikhianati juga akhirnya.....(Penyokong UMNO taksub kerana wang dan Utusan Sex, penyokong PAS taksub kerana cerita teramat baik Azizan oleh Harakah)

Tanpa Nama berkata...

si zizan tak ada masa untuk video ni....
dia sibuk dgn pembangunan....
sbb duit boleh masuk berjuta2...
kah..kah...kah...
lihat gaya dia sekarang...
ikut gaya siapa?
ikut rentak siapa?
jual tanah TUDM sg besi...
jual tanah pudu jail...

Tanpa Nama berkata...

kahakahkah..
azizan bukan setahun dua main politik brader.. dr zaman 60 an lg.. sekarang nie kita hentikan sebarang perbicaraan isu KUIN dan AUKU....musuh sedang mara di hadapan, tp puak2 kita masih dok bertekak lagi.. misi kita TAWAN PUTRAJAYA!!! jangan biar musuh nampak kita tengah gawat!!!

Tanpa Nama berkata...

Cuba lihat bahasa dan lenggok politik itu...cuba lihat siapa yg taksub kpd ketua puak atau partinya...cuba lihat apa itu bahasa DEMOKRASI..apakah masih ada lg berfikir cara diera 50an?.Ini bukan soal PAS,UMNO,DAP atau KEADILAN, kalau salah tak boleh ditegur gulingkan sahaja,rakyat yg memilih dan melantik seseorang Wakilnya..sebab "ISA" itu ada ditangan rakyat kerana pulangan dari pentabiran yg baik dan telus keuntungan itu akan kembali kpd rakyat yg bijak berpolitik,bukan taksub terhadap sesebuah parti..kau buat tahi kami tibai..tak kira serban tebal melilit atau songkok tinggi 6 inci..

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah...

kasihan sungguh aku tengok penchachai pak tt...

kah kah kah...

lagi kasihan aku tengok balachee pak tt...

kah kah kah...

sekarang ni sudah tak ketahuan...

kah kah kah...

udah seghopa gerombolanpun ye jugak...

kah kah kah...

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah...

dulu bila prof. aziz bari kena gantung kau orang marah...

campur tangan politik la, pak chu cheng tak pancut-pancut la, bla bla bla...

bila politik tak campur tangan pun marah jugak ke...

kah kah kah...

balachee oi balachee...

kah kah kah...

pencacai oi pencacai...

kah kah kah...

konsisten konon...

kah kah kah...