Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 29 Januari 2012

PENCERAHAN TELAH SAMPAI




APA KOMEN RAJA PERKASA





PERKASA ADAKAN RUMAH TERBUKA TAHUN BARU CINA ESOK
- mkini

Buat pertama kalinya, kumpulan hak Melayu PERKASA, akan mengadakan rumah terbuka Tahun Baru Cina di Kampung Baru esok.

Ketika dihubungi, setiausaha agung PERKASA, Syed Hassan Syed Ali berkata pihaknya telah menjemput media dan rakan-rakan dari masyarakat Cina tetapi ia terbuka kepada semua.

Katanya, keputusan untuk berbuat demikian bagi menyatakan bahawa
PERKASA tidak bersifat perkauman.

Menurutnya, Presiden PERKASA, Ibrahim Ali pernah mengadakan majlis yang sama atas sifatnya sebagai ahli parlimen Pasir Mas dan ini adalah kali pertama PERKASA mengadakan rumah terbuka Tahun Baru Cina.

Beliau berkata, pihaknya juga merancang untuk menganjurkan lebih banyak rumah terbuka seperti semasa sambutan Hari Raya dan Deepavali.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit....YEAH YEAH YEAH.. PERKASA DAH MULA INSAF.... kah kah kah...

kah kah kah... PENCERAHAN TELAH SAMPAI.... kah kah kah....

kah kah kah... HANYA DUA ORANG LAGI PENCERAHAN BELUM SAMPAI.... kah kah kah...

kah kah kah...SATU HASAN ALI ... SATU AZIZAN... kah kah kah..

nota:
apa komen mufti perak
bila kita ucap
kong hee fat chai
kah kah kah


NOTA:
berapa puluh ribu china
akan datang?
lihat dan tunggu



7 ulasan:

melayu thailand sepet berkata...

aku dah agak dah..si ibrahim ali ni sebenarnye cina... tengok dan perhatikan muka dia..

ADA MUKA MELAYU ?

Stupid University berkata...

Kah! Kah! Kah! Kah! PERKASA ANJURKAN RUMAH TERBUKA UNTUK ORANG KAPIR MAKAN BABI! KAH! KAH! KAH! Kesian! Kena jilat jubur kapir makan babi! Kah! Kah! Kah! Kah!

Truckster berkata...

Jangan ramai Katak2 dan Para EEE yang datang sudahlahhh

Tanpa Nama berkata...

Perkasa nak buat rumah terbuka tahun baru cina....

:):):)
kahkahkahkahkahkahkah
kahkahkahkahkahkahkah
kahkahkahkahkahkahkah
kahkahkahkahkahkahkah

nak pecah usus aku
bila tahu undi cina kat bn makin teruk sebab purkasa punya hal, baru sekang nak buat baik, baru skang nak buat lawak

buat baik dgn cina dekat2 nak pru
buat rumah tebuka cina dekat2 nak pru
ingat cina bodohh macam kita ker??
kahakkk ptuuiii!!

yang datang esok, 5 orang cina
4 orang india dan 50 orang melayu
kahkahkahkahkahkah
kahkahkahkahkahkah

kalu dah racis tu
buat hapa pun orang tak caya dahhh

Tanpa Nama berkata...

KAh kaH kAh orang Cina dan Melayu akan gelak ngan Inobrain Ahlee.

Dema kata, apalah bangangnya Inobrain Ahlee ni! Kalo Rumah Terbuka Hari Raya Cina maka biorler orang Cina buat.

Ini idak, yg ada hanya org Melayu Perkasa (tapi sewel) yg sengeh-sengeh tunggu kat pintu kot-kot org Cina akan datang.

Rumah Terbuka HaRi Raya Cina di tempat aku ni pun dianjurkan orang Melayu, tapi mendapat sambutan dingin.

Takperlar, sebab pastu Inobrain Ahlee akan beri ang pow kpd org Cina yang datang - utk menampung kos bersunat mereka. kAH KAh kaH.

Sebaliknyer pada Rumah Terbuka Hari Raya Melayu nanti chapter Perkasa org Cina pulak yg akan anjur, di mana Inobrain Ahlee akan dihadiahkan kereta Mercedes Benz versi Kertas 3.01 sebagai ole-ole kenangan di alam berzakh nanti, kAH KAh kaH.

Inobrain Ahlee ni terlalu syok sendiri hinggakan orang Cina dan Melayu ketawakan dia pun dia tak dengoR.

KaH kAh kAH mana nak buatnyer, dasar UMNO BARU-A seperti ditunjukkan Inobrain Ahlee ni mana dia reti malu. Buat muka tembok je ler, iaitu menyorong pipi berjerawat batu dan hidung x mancung di khalayak orang ramai.

kajol berkata...

ibrahim ali nak jilat telur cina tapi tersilap guna sampul angpow putih kahkah. bongok dan sengal pok kotok.

Juasseh Cafe berkata...

Bodoh bangang, perkasa memang bangang, budaya orang lain kau sibuk sibuk, tahun baru cina untuk orang cina yang kau sibuk subuk sambut apahal