Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 19 Februari 2012

LAGI BUKTI GAGAK ITAM NIGERIA BUAT JENAYAH




INI BUKTI LAGI

nampaknya masalah yang dibawa
oleh warga nigeria ini semakin menjadi jadi
bukan sekilo dadah
bukan dua kilo
bukan tiga puluh kilo
bukan empat puluh kilo
tapi 75 kilo dadah

masanya telah tiba
untuk semua bersuara
sebelum terlambat
sebelum mereka dapat
mengancam keselamatan negara
semua warga afrika diwajibkan
mendpat visa di tanah air mereka

ini dasar eropah
ini dasr negara arab
ini dasar amerika

ini bukan rasis
ini bukan perkuaman
kita bukan benci kulit mereka
tidak tidak suka peeangai mereka


SEBELUM NASI MENJADI KERAK



WANITA RAKYAT TEMPATAN DAN LELAKI NIGERA JADI DALANG SELUDUP DADAH
- berita hairan

SEPANG: Seorang wanita warga tempatan dan kekasihnya seorang lelaki Nigeria ditahan di ibu negara pada 14 Februari lalu kerana dipercayai terbabit dalam kegiatan menyeludup dadah yang dianggarkan seberat 75 kilogram dan bernilai RM18.7 juta ke dalam negara.

Mereka adalah dalang kepada sindiket pengeludupan dan pengedaran dadah yang kegiatan mereka berjaya dipatahkan oleh Bahagian Penguatkuasaan Jabatan Kastam Diraja Malaysia (JKDM) dan Polis Diraja Malaysia Bukit Aman.

Dua keldai dadah iaitu lelaki tempatan turut ditahan.

Timbalan Pengarah JKDM Lapangan Terbang Antarabangsa KL, Siti Baya Berahan berkata, wanita berumur 43 tahun sementara warga Nigeria berkenaan berumur 28 tahun, manakala kedua-dua keldai dadah terbabit berusia 25 dan 27 tahun.

Beliau juga berkata, wanita tempatan itu dipercayai pemilik sebuah agensi perjalanan di ibu negara sementara kekasihnya itu sedang mengikuti pengajian dalam bidang komputer di sebuah kolej swasta sejak dua tahun lalu. - TIEWNAMA


PESTA DI KUANTAN




7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kita tak suka mereka kerana
bukan saja kulit mereka hitam
perangai mereka pun hitam

Tanpa Nama berkata...

Kasi mati itu gagak...Napa Agensi penguatkuasa lembut sgt dgn Mat Gagak itam ni ha? Isu ni bkn baru, smalam di Tmn Connaught diorang belasah Security yg jaga parking. Kalau aku la, aku halau habis gagak itam ni balik negeri, perangai macam sial!!!!

Gagalist 2012 berkata...

Yang paling sedih bagi saya ialah gadis gadis cun tempatan lebih suka keluar dengan lelaki-lelaki Nigeria yang lebih hodoh daripada lelaki tempatan.

Mengapakah gadis-gadis Melayu yang cun lebih sukakan lelaki hitam Nigeria daripada lelaki Melayu tempatan macam abang Hishamuddin Rais dan Gagalist - gagalist pada 14 Februari (termasuk saya)??

Jika gadis Melayu tempatan berkahwin dengan lelaki hitam Nigeria scammer, adakah anak mereka akan diklasifikasikan sebagai Melayu macam Mamak?

Ketika saya ke Mid Valley kelmarin, saya terserempak dengan perempuan Cina yang berkulit putih melepak dan cun melecun berdakapan dengan lelaki hitam kilat metalik yang jelas berasal dari Nigeria dan bukannya Amerika.

Mengapakah gadis-gadis muda sekarang tertarik dengan lelaki-lelaki Nigeria dan Somalia ini?

Apakah kelebihan mereka? Tidakkah gadis tempatan mengetahui bahawa kebanyakan lelaki Nigeria & Somalia ini adalah Nigerian scammers, pengedar dadah dan lanun?

Ini bukan soalan rasis. Ini hakikat yang perlu kita ketahui supaya Gagalist macam saya boleh belajar bagaimana hendak memikat gadis tempatan.

Batu Tepi Jalan berkata...

Tibai gagak yang jahat.yang baik boleh buat kawan..haha

http://batutepijalan.blogspot.com/2012/02/ds-anwar-terpaksa-menaiki-motor-untuk.html

Tanpa Nama berkata...

Ketuanan..sumpah keramat mereka..apabila mula rerancam. mula hilang kuasa..melihat bkn sama dgnnya dimana mana..apa jua situasi malaikat atau iblis..ketuanan mula berdetik dan resah..tapi hilang fokus hilang asal tujuan ..final ketuanan dimana sebenarnye..

pakcik lan berkata...

Tapis kemasukan di kedutaan Malaysia di luar Negara mcm TT cadang. Mengarut punya Pak Itam. Agama apa dia anut? X leh salahkan Rakyat yg terlibat, Kjaan yg tanggung jawab

Tanpa Nama berkata...

@pakcik lan

Tak kesahlah apa agama dia anut, tapi yg bagi masuk UMNO Islam jugak betul tak?