Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 28 Februari 2012

MAT MONGOL AKAN DITENDANG KELUAR




PENCERAHAN DARI PEMBACA:


SENDIRI MAU INGAT MACHA... KALAU PROJEK LYNAS NI SELAMAT SECARA "FAKTA & SAINTIFIK", KENAPA TAK BINA DI AUSTRALIA SAJA, KAN BENUA AUSTRALIA TU TERSANGAT BESAR! SENDIRI MAU INGAT JUGA...
By Anonymous on KETUAN MELAYU PAKAI TRIK KLAMA on 2/27/12



BANTAHAN TERUS DATANG




PM : KILANG LYNAS SELAMAT DARI SEGI FAKTA SAINTIFIK
- minsider

Najib Razak mengetepikan kebimbangan yang dibangkitkan peserta demonstrasi anti-Lynas, menegaskan loji pembersihan nadir bumi bernilai RM700 juta di Kuantan adalah selamat dari segi “fakta dan saintifik”.

Perdana Menteri mendakwa pembangkang menggunakan isu itu untuk mendapatkan sokongan politik dengan menyerang kerajaan.

“Tetapi apa yang mereka lakukan ini tidak menemui sebarang penyelesaian.
“Kita mahu mencari penyelesaian yang boleh diterima tetapi pada masa sama tidak akan menjejaskan pelaburan kita,” katanya kepada pemberita selepas menghadiri satu majlis di sini petang tadi.

Ribuan peserta anti-Lynas menyertai perhimpunan aman pembangkang di Kuantan hari ini, bantahan terbesar terhadap pembinaan kilang nadir bumi yang dijangka memulakan operasi hujung tahun ini.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...KALAU SELAMAT KENAPA MAT BANGANG TAK PINDAH KE GEBENG?... kah kah kah..

kah kah kah...KALAU SELAMAT KENAPA TAK BUAT KILANG INI DI PUTRAJAYA...kah kah kah..

kah kah kah...BUAT LAH DI PEKAN ATAU DI PAGOH... kah kah kah..

woit...KALAU SELAMAT KENAPA ORANG AUSTRALIA TAK TERIMA KILANG INI?..... kah kah kajh..

woit... DULU MAT MONGOL... SEKARANG DAH JADI MAT BANGANG...kah kah kah




NOTA:
siapa agaknya telah di rasuah?
3 tahun cadangan syarikat lynas
kepada kerajaan terangganu
busuk busuk idris jusuh
dia tak racun ikang

dalam masa dua minggu
cadang ini diajukan kepada
kerajaan pahang
ianya telah lulus
sila teka siapa dapat duit
kah kah kah




10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

pemerintah (raji dan pembesar) sonyap jo.. padahal kilang radioaktif yang lebih beracun dari racun tikus nak buat kat belakang rumah sendiri.. Depa tengah enjoy kat luar negara ka?

PekanMan berkata...

Baik2 TT. Pekan kg aku anak-beranak bukan kg mat mongol. kg dia dan anak-beranak Hengland.

Tanpa Nama berkata...

Siapa lagi....tak kan tak tahu...dapat duit pergi main judi kat Las Vegas lah....kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

bukak kilang di gebeng tu takda kena mengena dengan selamat atau tidak. bukak di gebeng sbb kos murah, tenaga kerja murah, gaji murah..kalau nak bandingkan dengan kos kalau beroperasi di australia. aku tak rasa org zaman skg pentingkan keselamatan sgt..semuanya pikir duit.

Tanpa Nama berkata...

cantik amoy ni...

rajagopal berkata...

Tansri2 dan datok2...
kita memang nak pelaburan masuk
kita memang nak mereka datang
kita memang galakkan pelabur masuk

tapi kita tak nak mereka datang untuk melabur dalam bidang yang boleh memusnahkan kehidupan rakyat kita!!

Tansri2 dan datok2...
kalau mereka datang nak melabur kilang komputer ke, kilang elektronik ke, kilang pakaian ke; kita tak pernah halang.

Tapi tansri dan datok2..
mereka ni datang melabur benda yang orang lain tak mau...
mereka melabur kilang sisa radioaktif datuk!!
diulangi.. kilang sisa radioaktif la tansri!!

rasionallah sikit tansri dan datok2
jangan main sapu semacam hanya nak dapat dana!!

Tanpa Nama berkata...

wow seksi!!

Tanpa Nama berkata...

aper kong lu letak gambar mcm tu bro? ini gerenti ader mamat sangap yg fetish pompuan mengandung buat modal melan dlm jamban!

Tanpa Nama berkata...

altantunya kena c4 sebab perut jadi macam tu ke?
kah...kah...kah.....

liza berkata...

kat Pahang ramai bapak penyamun, penyamun yg habih duit berjudi, penyamun yg makan komsen kapal tenggelam, penyamun yg raba2, penyamun yg jadi raja kat negeri orang...