Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 28 Februari 2012

SOALAN UNTUK KURUN INI






SOALAN UNTUK SEMUA PEMBACA TT


kita tahu bahazwa melayu ituy berkulit sawo matang
kita tahu rupa bentuk muka melayu
maka timbul persoalan untuk kurun ini

disini kita pertikaikan warna kulit
kerana gerombolan berslogankan hidup melayu
kerana gerombolan berslogankan ketuanan melayu

kenapa malaon malaon yang mengaku melayu ini berkulit hitam?
inilah solaan untuk kurun ini




9 ulasan:

Melayu Selangor berkata...

Semua di atas disahkan telah keluar serta diteran oleh pundek perempuan keling tapi telah diconvert jadi melayu agar keahlian umno bertambah... Kakakah

poklong berkata...

pukimak ni kalu singoh teranung dengan kelantang aku katok betol!aku janji...ce mari wak kacau di ganu n kelantan..alamat tak hidup laa kau.

Tanpa Nama berkata...

keturunan kitul dan raja mandeliar

propeser kangkong berkata...

buku lama hikayat sejarah melayu ada cerita pasal makhluk jenis ni yg menjadi salah satu punca tumbangnya kerajaan melaka lama pd tahun 1511. tapi kita tak nak ambil sebagai pengajaran. kita lupa tujuan kita belajar sejarah di sekolah dulu.

Tanpa Nama berkata...

nahaihhh. awat tak muka macam melayu ni.

Tanpa Nama berkata...

muka padayappa... dasar kaliang...
masuk parti pundek pundek pundek laa...
apehal masuk umno...
malu nak ngaku bangsa sendiri macam anak babi malu nak ngaku dia babi, sbb tu jalan tunduk...

Tanpa Nama berkata...

punggah ade ati ngaku melayu...

Tanpa Nama berkata...

"wei,sape cakap aku umno,aku ahli pas.x caye tgk ic aku"..hahaha

itachi berkata...

nama salah sekoq barua tu ghani, mamak umno penang, naik moto ja pun, najib.najib, mcm mat monggol tu tuhan, diorang ni semua geng toke nasi kandaq haram jadah umno,
buat malu melayu ja,memang muka xmcm melayu,
patutnya lim guan eng kena cakap kat bangang bangang tu,
"Kalau bodoh duduk diam diam"