Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 28 Februari 2012

SATU PENGAKUAN YANG AMAT JUJUR




NOTA:

minta maaf sekali lagi
gambar ini muncul kemabali

surat dari pembaca ini amat jelas
surat ini menernagkan apa dan siapa pariah

untuk yang kureeng selera makan
untuk yang mual nak muntah melihat gambar ini
tim tukar tiub minta maaf
kerana itu gambar ini hanya muncul sesudah
makan tengah hari
muncul tepat jam 4:40 petang


SAHEH INI MAT PARIAH



PENCERAHAN PARIAH DARI PEMBACA

Sebagai seorang berbangsa India saya rasa amat malu dengan perbuatan orang-orang INDIA dlm UMNO. Gelaran Keling diberi kepada orang India sebenarnya ialah kerana pada zaman raja raja dulu negeri India digelar Kalingga. Orang dari sana dipanggil orang kaling. Lama lama kaling jadi keling. Walaupun begitu dalam peredaran masa 'keling' telah jadi gelaran untuk india yang beragama Islam.

Saya juga perlu mengingatkan disini bahawa kebanyankkan orang india yang berkasta PARIAH tidak berpuas hati dengan sistem kasta Hindu dan menganut agama Islam. Walaupun bertukar agama, mamak yang berdarah Pariah tetap pariah dan demikianlah perbuatan mereka di bumi Malaysia ini.

Apabila buku Interlok diterbit kaum India di Malaysia marah dan sedih sebab Kami bukannya berkasta pariah. Semua pariah telahpun diberi status bumiputera dan diberi jawatan dalam Umno. Jadi tidak salah kaum mamak yang tamak ini yang tidak mahu mengaku diri mereka India dipanggil KELING. Maka kita patut maklumkan kepada DBP tentang maksud baru ungkapan Keling ialah "pura pura jadi Melayu " dan mula membuat ayat seperti Ridhuan Tee cuba mengelingkan dirinya ataupun Khir Toyo telah dikelingkan dan diberi jawatan Menteri besar Selangor.
By Aku bukan Keling on AWAS! JAGA JAGA DAN BERWASPADA on 12/21/11


INI SEBAGAI GANTI


NOTA:
minta maaf kalau gambar ini juga
mematahkan keberahian anda perang ini
ini lah gambar tercantik dari betina gerombolan

jangan marah!
jika marah tukar tiub akan keluarkan
gambar lembu shahrizat kah kah kah


18 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

the umno putri sekali pandang macam gollum...hahahaha

Juasseh Cafe berkata...

apa punya entri la ni, nak termuntah aku, elok elok sikit la oi

sejati mawar merah berkata...

Agama Hindu sememangnya mengamalkan sistem kasta sejak zaman purba. Apabila kemunculan agama Kristian dan agama Islam majoriti kaum India dalam kategori Pariah ini masuk agama baru dengan nama baru dan identiti baru dengan harapan identiti mereka yang sebenarnya akan hilang di makan zaman. Apa pun golongan Pariah dinamakan Pariah kerana bersifat 'ganas' dan kurang bertamadun mungkin juga kerana sering diketepikan oleh golongan bangsawan India ketika dahulu. Apa yang pelik sekarang, golongan Pariah ini apabila sudah menjadi Mamak dan Kristian tetiba menjadi ulamak dan cendiakawan. Golongan ini yang sering mengutuk orang India dengan panggilan Hindu dan Kafir. Orang Melayu yang asal tidak mempunyai sifat buruk yang sedemikian. Mamak ini dekat rumah semua cakap bahasa tamil tapi apabila jumpa orang India terus berbahasa Melayu bagi menyorok identiti sebenar mereka. kalau dilihat sekarang kebanyakkan orang India yang mempunyai status tinggi tidak mahu campur dengan mamak mamak nie. Menarik lagi bila ada segelintir orang melayu lupa asal usul mamak dan menjadikan mereka sebagai saudara Islam yang baru. Jangan lupa Sejarah melayu, siapa yang tak setuju baca kembali buku ini bagi mengetahui golongan DKK ini dalam menghancurkan orang melayu. sedarlah orang melayu dipergunakan oleh mamak dengan tiket agama islam.

Man PJ berkata...

kah kah kah3..pak cik TT buat aku gelak smpai guling2..astaqfirullah..jgn kau hina makhluk bermazhab umm no ini..kah3...

Tanpa Nama berkata...

mana dapat gambar Yoda ni?

Navy pencen

Tanpa Nama berkata...

ekele posing sakan si HON RAMO ni....

Tanpa Nama berkata...

Itu makhluk Goblin dlm World of Warcraft.

Tanpa Nama berkata...

Janganlah anda menghina ciptaan Allah Yg Maha Sempurna.

Ingatlah wahai sahabatku, kita akan ditanya kelak ttg apa yg pernah kita kerjakan.

Matlamat tidak menghalalkan cara.

Tanpa Nama berkata...

aper kong???!!! ini gambar bukan setakat muntah, usus perot pon bole terkeluar nengok gambar ni! lu memang kong la bro!

Tanpa Nama berkata...

ini buleh tolong pasang lampu limpah tak. sapa yg ambil gmbar tgh2 mlm ni. kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

stim tapi keluar air kencing lihat si gollummm.....kah...kah...kah

Tanpa Nama berkata...

Aiyoyo.. Bro TT.

Kedua-dua gambar pun ada maksud dalam.....

Gambar-2 yg "SAHEH itam-itam MAT PARIAH" ~ adalah penyamar Meloya untuk projek Kelas F@#k.

Bumiputraship anyone?
Written by Iskandar Dzulkarnain, Malaysia Chronicle
http://www.malaysia-chronicle.com/index.php?option=com_k2&view=item&id=28806:bumiputraship-anyone?&Itemid=2

Bumee-put-la Tulen vs bumee-put-la palsu

Apa itu bumee-put-la ?
Bra pa sen sa kilo ?
Betul-ke Mamak-Kerala pun bumee-put-la ?
Betul-ke Ridhuan Tee or a Chandra Muzaffar pun bumee-put-la ?

kah......kah.......kah.....

Tanpa Nama berkata...

gambar last tu tak bleh blah . sekali pandang , macam Noh Omar pakai tudung . kakakakakaka

TT , di tempat aku , di sekitar Johor . keling memang betul India . tapi ada satu penambahan . biasanya kalau geng-geng 'pura-pura Melayu' ini digelar Keling Punak !

Tanpa Nama berkata...

Tak baik mengutuk

yang sebaiknya kita belajar dari pengalaman lampau
kita belajar dari peristiwa kejatuhan kerajaan melayu melaka dulu
satu daripadanya adalah sebab adu domba spesis makhluk jenis ini

malangnya kita mudah lupa
dan sekarang kita mengangkat makhluk jenis ini sebagai pemimpin kita

tak kan nak terkena sampai 2 kali
kalau hang tuah masih hidup, hang tuah pun akan marah

eddy berkata...

Berita bagus

neo berkata...

astaghfirullah... kita boleh kutuk dan hentam dlm bab perangai, tapi jangan dicerca rupa paras ciptaan Allah swt.. Sobar2 sikit bro.. bawak2 mengucap...

Tanpa Nama berkata...

kepala butuh la kau isham!!

lagi sekali kau ulang siar gambar ni aku hack blog kau.

dah seminggu aku hilang selera makan sebab terpandang keling (melayu?) ni, kau tau tak? kau cuba laa faham isham oii.

blah laa kau isham.

najibulghunnah berkata...

tak gune kau hisham.....mimpi ngeri aku tido malam ni......tadek gambo lain ke nak boh???