Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 28 Februari 2012

SIAPA BERI RAHAMN BUNUH ALTANTUYA




MEMANG UNIK KENA BOM C4




MALAYSIA UPAYA ADA SISTEM SENDIRI YANG UNIK : MADEY - meloya

KUALA LUMPUR 28 Feb. - Malaysia tidak harus terlalu banyak bergantung kepada Barat, sebaliknya perlu menghasilkan sistemnya sendiri, kata Mahathir Mohamad malam semalam.

Dia berkata, Malaysia berbeza daripada negara-negara Barat dan unik dalam caranya sendiri, justeru sistem dari Barat mungkin tidak semuanya bersesuaian.

"Oleh itu, kita perlu memikirkan semula apa yang telah kita terima pakai dan mewujudkan satu sistem yang baru serta lebih kreatif dalam bidang politik, sosial dan ekonomi negara ini.

"Kita tidak harus mengandaikan bahawa hanya mereka (Barat) yang mempunyai keupayaan untuk menghasilkan idea berinovasi. Saya percaya kita juga boleh menghasilkan idea yang berinovasi. Jadi, kesimpulannya, dalam bidang politik, sosial dan ekonomi, jalan untuk maju ke hadapan adalah untuk menyemak semula, meneliti semua sistem yang datang dari Barat.

"Lihat sama ada ia bersesuaian bagi kita, dan boleh menyumbang kepada pertumbuhan negara kita atau tidak. Kita mesti menyemak perkara yang kita lakukan hari ini sama ada kita mahu mengikut Barat atau kita melakukannya kerana ia menyumbang kepada pertumbuhan ekonomi atau masa depan kita,” katanya. - TIEWNAMA

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit....KAKI AUTA INI MENGAUTA LAGI.... kah kah kah..

kah kah kah... BETUL LAAA KATA ORANG MELAYU ...JUMPA ULAR JUMPA MADEY....KETUK ...HASAN ALI DULU.... kah kah kah...

kah kah kah... MALAYSIA INI MEMANG UNIK... kah kah kah..

kah kah kah...MEMANG UNIK....BELI KAPAL SELAM DARI PERANCHIS.... kah kah kah..

kah kah kah...MEMANG UNIK...ARGENTINA BELI 2 KAPAL SELAM HARGA 1 BILION RINGGIT... kah kah kah..

kah kah kah..MALAYSIA BELI 1 KAPAL SELAM YANG SAMA DARI SYARIKAT YANG SAMA TAPI HARGA 6 BILION RINGGIT....kah kah kah

kah kah kah...MALAYSIA MEMANG UNIK....kah kah kah....

kah kah kah...PERDANA MENTERI TERLIBAT DALAM KES BUNUH...kah kah kah



5 ulasan:

dinpalat arau berkata...

Krang layan Mapley ni apahal....
Biar jer Mapley ni menyalak sorang2...
Jadikan dia anjing yang menyalak bukit.
Lama2 bila xder pemimpin pembangkang yang layan...akan senyap lah Mapley ni.
Dunia aman tanpa Mapley ni.

Tanpa Nama berkata...

Iyea ke?

keling betul lar.. Dia juga suh belajar Mtah & sains dalam BI kununnye nak cepat kuasai teknologi barat..

Tanpa Nama berkata...

cakap tak serupa bikin...
bini shoping pun kat luar negeri

pigi daaa

Tanpa Nama berkata...

Mat Ail Budu kata...

Kawe orang kelate 22 tahun lepas lagi tak sir ko Keling nih, tetapi orang negeri lain pakat sokong lagi malaon nih, sampai berpuluh tahun dia jadi PM, dia tadbir Malaysia nih macam tadbir estet getah milik nenek dia.
Kalau orang tak setuju dengan dia, alamat kena pangkas, tengok apa jadi dengan Ku Li, Musa Hitam, Anwar? PRU 13 nih kalu puak-puak Negeri Johor, N Sembilan, Melaka undi UMNO BN lagi bengong benarlah puak-puak mung.

Tanpa Nama berkata...

omputih bangga pd richard
swedis pd viking
pilipino pd rizal
indon pd sukarno
melayu pd kutty kah kah

sbb tuah tak ujud
sbb mat indera tu kuminis
sbb tt jual ubt perangsang!

mat bisul diam sbb betul
al katak diam sbb betul
sasgerawan diam sbb mandool

nanti korang akan bina tugu
mapley sawomatang kah kah