Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 7 Mac 2012

SEMUA PEMBACA TT WAJIB BACA INI









BACAAN WAJIB UNTUK SEMUA


sory luar tajuk jap!

http://semutmalaysia.blogspot.com/2012/02/cerita-dan-gambar-gambar-kegagalan.html

By Anonymous on BILA SPRM NAK SIASAT SAMPAI MATI? on 3/6/12



SILA BERI SOKONGAN
-------------------------------------------------



JAMUAN MAKAN MALAM

kepada semua pembaca tt
sila bantu anak anak muda
anak anak mahsiswa yang ingin
mengumpul dana untuk meneruskan perjuangan

sila beli kerusi atau meja
untuk nmakan malam
pada sabtu 31 mac ini di klang





NOTA:
sila hubungi :
Khalid 013-3734003
Haziq aziz: 0198883212

5 ulasan:

Buasir Otak berkata...

alamak hero malaya adam adli ada lah... wajib datang ni

underBear berkata...

umah aku kat mergong,kawasan yg tinggi pencemaran udara.kawasan ni baru ada kilang tayar dah dapat title.
hari2 air kilang masuk sungai,antara satu punca air tercemar jadi hitam.
tapi tak pa...masih selamat...jangan risau,kalo penduduk protes mungkin depa pi buang kat sungai lain.sungai luar negara mungkin.

Non-Governmental Individual berkata...

kah kah kah! see? dulu pun depa kata REE tu selamat. AELB kata selamat , menteri kata selamat, pakar kata selamat.

Kemudian suruh rakyat buktikan yg REE tu tak selamat. lepas ada yg meninggal kena kanser, kena leukimia, kena tumor baru tau yg REE tu bahaya.

pentua nak pencen dah berkata...

mintak maap mintak nyawa...

muhyidin itu hari ada cakap, 2012...
pengetua akan dapat dg52
penolong kanan dapat dg48
hari ni dia sudah lupa2
boss dia suda minta maap

lancau laaa
janji macam lancau

Tanpa Nama berkata...

Lynas, oh Lynas, jangan lupa trajedi Bhopal yang mengorbankan 3,800 nyawa dan 556,000 penyakit wabak parah. Tak tau tanya Lebai Google di bawah

http://www.google.com.my/search?q=bhopal+disaster&hl=en&prmd=imvnsb&source=lnms&tbm=isch&ei=UH1XT_fJMsfWrQea4YSJDA&sa=X&oi=mode_link&ct=mode&cd=2&ved=0C