Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 5 April 2012

500 RIBU AKAN DUDUK DI DATARN MERDEKA





TAK PERLU KAJI - BUANG TERUS





TINDAKAN ANJUR HIMPUAN BERSIH 3.0 TERBURU-BURU KATA WAN AHMAD - minsider

KUALA LUMPUR, 5 April — Wan Ahmad Wan Omar menempelak langkah Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (Bersih) menganjurkan perhimpunan bantahan pada 28 April ini di ibu negara sambil menyifatkan ia tindakan terburu-buru.

Timbalan Pengerusi Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) ini menegaskan Bersih sepatutnya menerima laporan 22 cadangan yang diusulkan Jawatankuasa Khas Pilihan Parlimen (PSC) berhubung penambahbaikan pilihan raya dan menyerahkan kepada agensi itu untuk meneliti terlebih dahulu.

Jelas Wan Ahmad, tindakan menganjurkan himpunan Bersih 3.0 adalah tidak wajar memandangkan SPR belum mengeluarkan sebarang kenyataan rasmi terhadap cadangan PSC.

Pada 9 Julai lalu, Bersih telah menganjurkan himpunan Bersih 2.0 diadakan di ibu negara mendesak pembaharuan sistem pilihan raya.

“PSC dah kerja kuat selama enam bulan... SPR akan bermesyuarat dalam masa terdekat untuk mengkaji cadangan itu dengan terperinci,” kata Wan Ahmad kepada The Malaysian Insider.

“Beri kita kaji dulu (cadangan PSC), ada yang kita boleh laksanakan dan ada yang kita.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... BERSIH TUNTUT SPR LETAK JAWATAN.... kah kah kah...

woit...BERSIH BUAT 8 TUNTUTAN... kah kah kah..

woit...KENAPA TIDAK DI TUNAIKAN.... kah kah kah...

kah kah kah...NAK KAJI KAJI APA LAGI?.... kah kah kah...

kah kah kah...BERAPA LAMA NAK KAJI?..... kah kah kah...

kah kah kah...PARLIMEN DAH LULUS...KAJI KEPALA BANA APA?.... kah kah kah...

woit... BARUA INI NAK MENIPU SAJE.... kah kah kah




SILA BUAT PERSEDIAAN



NOTA:
sila buat persediaan
sila tempah tiket bas
sila tempah tiket kereta api
sila tempah tiket kapal terbang

sila ambil cuti
sila tempah bilik hotel
sila pakat pakat untuk datang

kauam keluarga di kl
sila ajak saudara mara datang
sila sipakan banyak toto

17 ulasan:

orangkasai berkata...

“PSC dah kerja kuat selama enam bulan... SPR akan bermesyuarat dalam masa terdekat untuk mengkaji cadangan itu dengan terperinci,”
“Beri kita kaji dulu (cadangan PSC), ada yang kita boleh laksanakan dan ada yang kita.::::lagi kaji macamana nak tolong ubn supaya jangan tersungkur...nak kaji macamana nak bodohkan pemilih....

bigfish berkata...

SPR nih patutnya daftar sebagai salah satu komponen BN dalam PRU. tengok muka pengerusi dengan timbalan pun dah tahu muka menipu.

belah la lu. ABU

Tanpa Nama berkata...

http://en.wikipedia.org/wiki/P%C3%A1l_Schmitt_scientific_misconduct_controversy

Presiden negara kapir letak jawatan pasal thesis copy.

the one yg tulis thesis "freedom under executive power in malaysia" x de kluar statement pasal ISA pun.
thesis 1994 King's College.

matstimketum berkata...

anggota perkhidmatan awam yang paling tak amanah bersuara bagai anjing melindung tuanya! buat malu keluarga dan rakyat mesia ajer!

Tanpa Nama berkata...

Spr boleh letak calon ge 13 ni,pilihlah mana2 parti komponen bn,spr ni mmg bangang,jawapan yg biasa didengar kita kaji dulu,spr tiada kuasa,kena ubah perlembaggaan, caksp jer lah spr tu barua bn, maybe spr kena tanya bik mama ,jawapan rakyat utk spr & bn ialah bersih 3.0,asalkan bukan umno,pergi mampus sama spr

Pro_Pembaharuan berkata...

bunuh diri je la anak-anak si bongok ni... buat malu jer tunjuk bodoh kat semue orang...

Tanpa Nama berkata...

lanciu lah SPR...kaki tipu !!

Hang Kebun berkata...

gmbr kena kad merah takbleh balah..kihkihkih

Tanpa Nama berkata...

tuan tt
boleh tak buat ulasan sebab apa org macam wan ahmad ni bodoh sangat sangat.kenapa jadi bodoh,tahap bodoh,makan bodoh,ridur bodoh,mimpi bodoh,saya tak larat pikir bila jadi umno mesti bodoh,kalu bodoh mesti umno.

tolong le komen

mmn

Tanpa Nama berkata...

Kalau BERSIH 3.0 dengan tema 'Duduk Bantah' tak dtgkan apa2 kesan, kita buat pulak BERSIH 4.0 dengan tema 'Berdiri Bantai'

Org bengong jea yg kata SPR ni adil...

atok ko berkata...

kaji tengkorak hang.. kejenya nak ngencing aje.. kalau jumpa org tua ni, luku je kepala dia. dh bengong gamaknya..

noKomen berkata...

Aku sokong bersih disbbkan gambar kat atas tuh...hahaha...bro admin,aku pinjam gambar tuh...nak post kat fb..hehe

Tanpa Nama berkata...

Tanpa nama 4.36,

Kalau pun anda marahkan spr tak perlu lah sampai memaki mencarut. Akhlak spt anda lah yg buat pengundi atas pagar tak nak undi kite. Bijak lah dlm berpolitik !

Tanpa Nama berkata...

biler hati dah makin rindu bau bom asap!!!biler badan ni pun dah gatal2 nk mandi asid!!!jawab nya wajib turunnnnn!!!KUALA LUMPURRRR!!!!aku datang 28hb ni,

tok ayah berkata...

kita pakat pi ramai2. KL kau tunggu kami...

Tanpa Nama berkata...

najib mana main bola....
dia pandai main burit je...
kah...kah...kah...

Almighty Bongzilla berkata...

kah kah kah.. kepala bana la woi.. pembongak.. kaji palo abah kau cukupla.. cemano nak elak botak tongah macam najib.. kah kah kah